- 05 нау. 2024 03:32
- 263
Көшпелі мал шаруашылығының пайда болуы
Ашық сабақ 6 сынып
Тақырыбы: Көшпелі мал шаруашылығының пайда болуы.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға көшпелі мал шаруашылығының қалыптасуы мен пайда болу себебін, малшылардың ғасырлар бойы мал өсіру, баптау мәдениетін сақтай отырып, үзбей көшіп жүруін және баспаналары туралы ашып айтып, жаңа сабақты меңгерту.
Дамытушылық: Жыл мезгілдеріне, төрт түлік малға байланысты, ырым тиым беріп, оқушының пәнге деген қызығушылығын арттыру, ой өрісін дамыту.
Тәрбиелік: Қазақ халқының салт дәстүрін, тарихын, тыныс тіршілігін білуге құрметтеуге баулу.
Сабақтың әдісі: СТО старатегиясы (ой қозғау, топтастыру, кубизм, ассоциация, ойталас, қызығушылықты ояту, венн диаграммасы), шығу парағы, бағалау парағы.
Сабақтың түрі: инновациялық сабақ.
Оқытудың формасы: топтық жұмыс.
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, слайдтар, шар, карта.
Пәнаралық байланыс: Тарих, география, әдебиет, биология, технология.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру. ІI. Қызығушылығын ояту кезеңі:
« Кім жылдам?» ойыны.(әр топқа сұрақтар қойылады, тез жауап беруі керек).
Ой қозғау.( оқушыларға сұрақтар қойылады, олар ойланып жауап беруі керек).
а) Осыдан 3 мың жылдай бұрын Қазақстан даласындағы тіршілік орта өзгерді Адамдар соған орай шаруашылықтың қандай тәсілін ойлап тапты?
б) Көшпелі мал шаруашылығы пайда болуының себептерін атап көрсетіңдер:
III. Жаңа мағынаны тану:
IV. Ой толғаныс. (топпен жұмыс)
Топтастыру әдісі
Сабақты бекіту сәті: Шығармашылық тапсырма
VІ. Үйге тапсырма
VІІ. Бағалау
Үй тапсырмасын сұрау
“Кім жылдам”
Ой қозғау
Осыдан 3 мың жылдай бұрын Қазақстан даласындағы тіршілік орта өзгерді. Адамдар соған орай шаруашылықтың қандай тәсілін ойлап тапты?
III. Жаңа мағынаны тану:
Жоспары:
1. Дәстүрлі мал шаруашылығындағы көші – қон.
2. Көшпелілердің баспанасы.
3. Көктеу, жайлау, күзеу, қыстау
Көшпелі мал шаруашылығының пайда болуы. слайдты жүктеу
Тақырыбы: Көшпелі мал шаруашылығының пайда болуы.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға көшпелі мал шаруашылығының қалыптасуы мен пайда болу себебін, малшылардың ғасырлар бойы мал өсіру, баптау мәдениетін сақтай отырып, үзбей көшіп жүруін және баспаналары туралы ашып айтып, жаңа сабақты меңгерту.
Дамытушылық: Жыл мезгілдеріне, төрт түлік малға байланысты, ырым тиым беріп, оқушының пәнге деген қызығушылығын арттыру, ой өрісін дамыту.
Тәрбиелік: Қазақ халқының салт дәстүрін, тарихын, тыныс тіршілігін білуге құрметтеуге баулу.
Сабақтың әдісі: СТО старатегиясы (ой қозғау, топтастыру, кубизм, ассоциация, ойталас, қызығушылықты ояту, венн диаграммасы), шығу парағы, бағалау парағы.
Сабақтың түрі: инновациялық сабақ.
Оқытудың формасы: топтық жұмыс.
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, слайдтар, шар, карта.
Пәнаралық байланыс: Тарих, география, әдебиет, биология, технология.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру. ІI. Қызығушылығын ояту кезеңі:
« Кім жылдам?» ойыны.(әр топқа сұрақтар қойылады, тез жауап беруі керек).
Ой қозғау.( оқушыларға сұрақтар қойылады, олар ойланып жауап беруі керек).
а) Осыдан 3 мың жылдай бұрын Қазақстан даласындағы тіршілік орта өзгерді Адамдар соған орай шаруашылықтың қандай тәсілін ойлап тапты?
б) Көшпелі мал шаруашылығы пайда болуының себептерін атап көрсетіңдер:
III. Жаңа мағынаны тану:
IV. Ой толғаныс. (топпен жұмыс)
Топтастыру әдісі
Сабақты бекіту сәті: Шығармашылық тапсырма
VІ. Үйге тапсырма
VІІ. Бағалау
Үй тапсырмасын сұрау
“Кім жылдам”
Ой қозғау
Осыдан 3 мың жылдай бұрын Қазақстан даласындағы тіршілік орта өзгерді. Адамдар соған орай шаруашылықтың қандай тәсілін ойлап тапты?
III. Жаңа мағынаны тану:
Жоспары:
1. Дәстүрлі мал шаруашылығындағы көші – қон.
2. Көшпелілердің баспанасы.
3. Көктеу, жайлау, күзеу, қыстау
Көшпелі мал шаруашылығының пайда болуы. слайдты жүктеу