Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 1 күн бұрын)
Мәтін. Мәтінге жоспар құру
Тақырыбы: Мәтін. Мәтінге жоспар құру.
Мақсаты: Мәтінге жоспар құруды үйрену.
Міндеті: - мәтіндегі негізгі ойды анықтау;
- сөздік қорын дамыту;
- ұйымшылдыққа, ынтымақтастыққа тәрбиелеу;
Көрнекілігі: АКТ, кластер, суреттер, ойындар.
Әдіс – тәсілдер: сыни тұрғыданойлау.

І. Ұйымдастыру кезеңі: “Шаттық шеңбері”
Орнымыздан тұрайық,
Амандасып алайық.
4 пен 5 – ке оқып сабақты,
Кілең бестік алайық.

ІІ. Қайталау – білім анасы.
1. Жұптық жұмыс: «Дыбыстық талдау»
2. Ойын: «Ыстық орындық»

Көбелек - жәндік. Оқушылар құстарға ұя жасады.
Мен екінші сыныпта оқимын. Бұғы - сиырға ұқсас мал.
Көмір - көріксіз қара тас. Алайда оның пайдасы өте мол. Халқымыз оны «қара алтын» деп те атайды
2. «Мәтін» сөзіне топтастыру жасау.

ІІІ. Оқулықпен жұмыс.
141 – жаттығу.
1. Мәтінді түсініп оқу.
2. Мәтін тақырыбына сай келмейтін бөлікті алып тастап оқу.

ІV. Сергіту сәті: «Балалар биі»
V. Топпен жұмыс: Мәтінге жоспар құру.
Екі топ мәтінге жоспар құрады.
І топ: «Иттің пайдасы»
ІІ топ: «Иттің зияны»

VІ. Қорытынды: «Он сұрақ»
1. Б – дауыссыз қатаң дыбыс (иә, жоқ)
2. Дауыссыз дыбыстар төртке бөлінеді (иә, жоқ)
3. Дауысты дыбыстар жуан және жіңішке болып бөлінеді (иә, жоқ)
4. «Сия» сөзінде үш дыбыс бар (иә, жоқ)
5. Заттың қимылын білдіретін сөздерге не істеді? қайтті? деген сұрақтар қойылады (иә, жоқ)
6. «Боя» сөзін тасымалдауға болады (иә, жоқ)
7. Сөйлем сөзден құралады (иә, жоқ)
8. Сөйлем бас әріптен бастап жазылады (иә, жоқ)
9. Сөзде қанша дауысты дыбыс болса, сонша буын болады (иә, жоқ)
10. Заттың атын білдіретін сөздерге кім? кімдер? не? нелер? Деген сұрақтарға жауап береді (иә, жоқ)

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.

You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама