- 05 нау. 2024 04:25
- 256
Мектебіме саяхат. Н дыбысы мен әрпі
Күні: Сынып: 1 | Қатысқандар саны: 14 Қатыспағандар саны:0 | ||
Сабақтың тақырыбы | Мектебіме саяхат. Н дыбысы мен әрпі. | ||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.1.9.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау 1.1.9.2 дыбыстардың мағына ажыратушылық қызметін түсіну 1.1.9.3 Сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын санын анықтау | ||
Сабақтың мақсаттары | Барлығы:Жаңа білімді меңгереді. Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. | ||
Жетістік критерийлері | Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. | ||
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | ||
Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы | ||
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. | ||
Тілдік құзыреттілік | |||
Сабақ барысы | |||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | |
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут | Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. Көзді салып қараңыз, Былай қанат қағамыз. /Б.Бөрiбаев/ – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! | Шаттық шебері | |
Сабақтың ортасы 8 минут | №1 Тыңдалым. Екі баған ортасында таған, Ұқсайды оған қай әріп? (Н әрпі) Әліппе дәптермен жұмыс. - Балалар, дәптердегі суреттерді атап жіберейікші. САНДЫҚ, НАР, КҮН Сандық сөзінде н дыбысы қай жерде келіп тұр? Нар сөзінде ше? Күн сөзінде ше? Дұрыс айтасыңдар, Н дыбысы сөздің басында, ортасында, соңында кездеседі. Н дыбысына дауысты дыбыстар қосып буындар құрау. Н-- А НА , Н-- О НО, Н—У НУ | Таныстырылым, оқулықпен жұмыс | |
Сергіту сәті 1 минут | Тереңдет ойыңды, Тiк ұста бойыңды. Құстарға ұсайық, Қалықтап ұшайық. Шық алға оң қанат, Шық алға сол қанат, Шаршаған кездерде Қонайық жорғалап. /Б.Бөрiбаев/ | Сергіту сәтіне арналған жинақ | |
Қызықты тапсырма 8 минут | Буыннан сөздер құрап жіберейік. - ПАР- ТА, ПЕР –ДЕ, ПИ –МА, ПА- ПА, А-ПА, ДӘП-ТЕР, КІ-ТАП | Түрлі тапсырмалар | |
Аяқталуы 16 минут | Дәптермен жұмыс: * Н дыбысын дәптерге таңбалап жазу * Тақтаға жазу. * Кеспе әріптермен тақтаға сөздер жазу. Сурет бойынша жұмыс - Балапан. Қоян. Арыстан. - Айна. Шана. Нан. Сөздерге дыбыстық талдау жасау №2,3 тапсырмаларды орындау. | Оқулық, дәптерлер. | |
Сабақтың соңы 2 минут | Рефлексия | Кеменің суреттері | |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? | Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие) | |
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. | Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) | Өнер, ана тілі сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |