Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 1 ай бұрын)
Мектебіме саяхат. Н дыбысы мен әрпі
Күні:
Сынып: 1
Қатысқандар саны: 14
Қатыспағандар саны:0
Сабақтың тақырыбыМектебіме саяхат. Н дыбысы мен әрпі.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.1.9.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау    
1.1.9.2     дыбыстардың мағына ажыратушылық қызметін түсіну 
1.1.9.3 Сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын санын анықтау
Сабақтың мақсаттарыБарлығы:Жаңа білімді меңгереді.
Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.
Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.
Жетістік критерийлеріАйтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. 
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
Құндылықтарды дарытуОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. 
Пәнаралық байланысӨнер, ана тілі сабағы
АКТ қолдану дағдыларыАудиожазба , таныстырылым.
Тілдік құзыреттілік
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
5 минут
Біз балдырған баламыз,
Құстай қанат қағамыз.
Дүниені аралап,
Оқып білім аламыз.
Көзді салып қараңыз,
Былай қанат қағамыз.
/Б.Бөрiбаев/
– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!
Шаттық шебері
Сабақтың ортасы
8 минут
№1 Тыңдалым.
Екі баған ортасында таған,
                     Ұқсайды  оған  қай әріп?    (Н әрпі)
                   Әліппе  дәптермен  жұмыс.
- Балалар, дәптердегі суреттерді атап жіберейікші.
        САНДЫҚ,  НАР,    КҮН
        Сандық  сөзінде   н  дыбысы  қай жерде келіп тұр?
        Нар сөзінде  ше?
        Күн    сөзінде ше?    Дұрыс айтасыңдар,    Н дыбысы  сөздің басында,    ортасында, соңында  кездеседі. 
     Н   дыбысына дауысты дыбыстар қосып  буындар құрау.
     Н-- А     НА ,    Н-- О   НО,   Н—У   НУ                             
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс
Сергіту сәті
1 минут
Тереңдет ойыңды,
Тiк ұста бойыңды.
Құстарға ұсайық,
Қалықтап ұшайық.
Шық алға оң қанат,
Шық алға сол қанат,
Шаршаған кездерде
Қонайық жорғалап.
/Б.Бөрiбаев/
Сергіту сәтіне арналған жинақ
Қызықты тапсырма
8 минут
Буыннан сөздер құрап жіберейік.
- ПАР- ТА,   ПЕР –ДЕ,  ПИ –МА,  ПА-  ПА,   А-ПА, ДӘП-ТЕР, КІ-ТАП          
Түрлі тапсырмалар
Аяқталуы
16 минут
 Дәптермен  жұмыс:  
 *  Н    дыбысын  дәптерге  таңбалап жазу
 *  Тақтаға  жазу.
 *  Кеспе  әріптермен  тақтаға  сөздер  жазу. 
                Сурет бойынша жұмыс
- Балапан.     Қоян.         Арыстан.
-  Айна.        Шана.           Нан.    
  Сөздерге   дыбыстық талдау жасау   
№2,3 тапсырмаларды орындау.
Оқулық, дәптерлер.
Сабақтың соңы
2 минут
РефлексияКеменің суреттері
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін  тексеру жоспарыңыз? Пәнаралық байланыс 
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
 АКТ
 Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
Қолдау көрсету.
Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.
Оқушылар өздері жасаған  бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
Өнер, ана тілі сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама