- 05 нау. 2024 02:06
- 143
Менің отбасым
Білім беру саласы: «Қатынас»
Бөлімі: Тіл дамыту
Тақырыбы: Менің отбасым
Мақсаты: отбасы мүшелерін атай білуге үйрету, еркелетіп айтатын сөздерді үйрету;
сөздік қорларын байыту; отбасы мүшелерін сыйлауға тәрбиелеу;
Қажетті құралдар: түрлі - түсті шарлар, айна, отбасы мүшелерінің суреттері, саусақ театрына арналған қуыршақтар, түрлі – түсті қақпақшалар.
Сөздік жұмыс: отбасы, жүрегім, ботам, қозым;
Билингвалды компонент: отбасы - семья, жүрек - сердце;
Мотивациялық - қозғаушылық
Балаларды шеңберге тұрғызып бір - біріне жылы сөздер айтуды ұсынады.
Шаттық шеңбері
Атамнан басталар
Әжемнен қосталар,
Отбасы осылар,
Ең жақын адамдар.
(Балаларға отбасы туралы суретті көрсетіп әңгімелетеді)
Балаларға үлкендерді, ата - анасын тыңдап, кішкентайларды құрметтеу керектіген айту және олардың ең жақын адамдар екендігін түсіндіру.
Сұрақтар қояды:
- Сендердің отбасыларыңда қанша адам бар?
- Отбасы мүшелерін қалай сыйлайсыңдар?
- Отбасыңдағы ең жақын адам кім?
Балалардың жауаптары.
Сергіту сәті
«Отбасы мүшелерін киіндір» дидактикалық ойын
«Сөзді жалғастыр» сөздік ойын
Қ. Ыдырысовтың «Әжесі мен Бағлан» өлеңін оқиды, балалар жалғастырады.
Жүрегім кім менің,
Тірегім кім менің
Жаным кім менің,
Сәнім кім менің. Ботақаным Бағлан қозым менің не деген тәтті баласын өзің. Балалар сендерді үйде ата - әжелерің «ботам», «қозым» деп еркелете ме?
Балалардың жауаптары.
«Мен кімге ұқсаймын?» ойын
Бала айнаға қарап өзінің кімге ұқсайтынын айтады.
- Мен анама ұқсайды.
- Мен әкеме ұқсаймын.
- Мен әжеме ұқсаймын.
«Тату балалар» ертегісін әңгімелеп беру;
Таңғажайып сәт: Күлдірген түрлі - түсті шарларымен кіріп, ойын ойнатады..
«Үй құрастырамыз» дидактикалық ойын
Рефлексивтік түзетушілік
Күлдірген балаларға сұрақтар қойып, жауап берген балаларға түрлі - түсті шарлар береді.
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: отбасы мүшелерінің алатын орнын.
Нені игереді: бірлескен әрекет отбасы мүшелерін жақындастыратынын.
Нені біледі: отбасы мүшелеріне қамқорлық жасау қажеттігін.
Бөлімі: Тіл дамыту
Тақырыбы: Менің отбасым
Мақсаты: отбасы мүшелерін атай білуге үйрету, еркелетіп айтатын сөздерді үйрету;
сөздік қорларын байыту; отбасы мүшелерін сыйлауға тәрбиелеу;
Қажетті құралдар: түрлі - түсті шарлар, айна, отбасы мүшелерінің суреттері, саусақ театрына арналған қуыршақтар, түрлі – түсті қақпақшалар.
Сөздік жұмыс: отбасы, жүрегім, ботам, қозым;
Билингвалды компонент: отбасы - семья, жүрек - сердце;
Мотивациялық - қозғаушылық
Балаларды шеңберге тұрғызып бір - біріне жылы сөздер айтуды ұсынады.
Шаттық шеңбері
Атамнан басталар
Әжемнен қосталар,
Отбасы осылар,
Ең жақын адамдар.
(Балаларға отбасы туралы суретті көрсетіп әңгімелетеді)
Балаларға үлкендерді, ата - анасын тыңдап, кішкентайларды құрметтеу керектіген айту және олардың ең жақын адамдар екендігін түсіндіру.
Сұрақтар қояды:
- Сендердің отбасыларыңда қанша адам бар?
- Отбасы мүшелерін қалай сыйлайсыңдар?
- Отбасыңдағы ең жақын адам кім?
Балалардың жауаптары.
Сергіту сәті
«Отбасы мүшелерін киіндір» дидактикалық ойын
«Сөзді жалғастыр» сөздік ойын
Қ. Ыдырысовтың «Әжесі мен Бағлан» өлеңін оқиды, балалар жалғастырады.
Жүрегім кім менің,
Тірегім кім менің
Жаным кім менің,
Сәнім кім менің. Ботақаным Бағлан қозым менің не деген тәтті баласын өзің. Балалар сендерді үйде ата - әжелерің «ботам», «қозым» деп еркелете ме?
Балалардың жауаптары.
«Мен кімге ұқсаймын?» ойын
Бала айнаға қарап өзінің кімге ұқсайтынын айтады.
- Мен анама ұқсайды.
- Мен әкеме ұқсаймын.
- Мен әжеме ұқсаймын.
«Тату балалар» ертегісін әңгімелеп беру;
Таңғажайып сәт: Күлдірген түрлі - түсті шарларымен кіріп, ойын ойнатады..
«Үй құрастырамыз» дидактикалық ойын
Рефлексивтік түзетушілік
Күлдірген балаларға сұрақтар қойып, жауап берген балаларға түрлі - түсті шарлар береді.
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: отбасы мүшелерінің алатын орнын.
Нені игереді: бірлескен әрекет отбасы мүшелерін жақындастыратынын.
Нені біледі: отбасы мүшелеріне қамқорлық жасау қажеттігін.