Ондық бөлшектерді қайталауға есептер шығару
Сабақ тақырыбы: Ондық бөлшектерді қайталауға есептер шығару.
Сабақ мақсаты.
• Ондық бөлшектерді қосу, азайту, көбейту, бөлу алгоритмін айта білуге үйрету және оны есеп шығаруда пайдалана білуге дағдыландыру;
• Ондық бөлшектерге есептер шығаруда тиімді есептеу үшін қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін пайдалана білуге дағдыландыру.
• Ондық бөлшектерді дұрыс оқуға үйрету.
Сабақ түрі. Біліктілік пен дағдыны игеру және қалыптастыру сабағы.
Әдісі. «Математикалық футбол» ойыны.
Көрнекілігі: таратпа материалдар - доптар, слайдтар, футбол ойыны.
Қажетті құралдар: интерактивті тақта
Сабақтың құрылымы: Сабақ төрт деңгейлік бөлімнен тұрады.
1. Оқушылық деңгей. ( үй жұмысын тексеру, ауызша сұрақтар)
2. Алгоритмдік деңгей. (алгоритмдік есеп)
3. Эвристикалық деңгей. (Математикалық лото)
4. Шығармашылық деңгей. (Есеп шығару)
5. Қорытындылау, бағалау, үйге тапсырма беру.
Жүрісі. І. Ұйымдастыру. Оқушыларды түгендеп, сабаққа ынтасын аудару.
Сыныпты екі футбол командасына бөлу. «Ертіс» және «Қайрат» командалары.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. №1011.
ІІІ. Негізгі бөлім. І саты. Сұрақтар.
1. Ондық бөлшек дегеніміз не?
2. Ондық бөлшектерді қалай қосамыз?
3. Ондық бөлшектерді қалай азайтамыз?
4. Ондық бөлшектерді қалай көбейтеміз?
5. Ондық бөлшектерді қалай бөлеміз?
6. Қағазға жазылған ондық бөлшектерді оқыту.
7. Қазақстанның қандай футбол командаларын білесіңдер? Әйгілі футболисттерді білесіңдер ме?
ІІ саты. Алгоритмдік саты.
Таратпа материалда жазылған есептерді орындау. Екі топқа екі алгоритмді жіберу, соңғы оқушы жауабын айтады.
ІІІ саты. Эвристикалық саты. Математикалық футбол ойыны. Қағаздағы есепті тақтаға шығару.
Ойынның шарты:
1. Сыныпты екі командаға бөлу.
2. Интерактивті тақтадан алдын ала жасалған футбол алаңын шығару. Алаңда ойыншылардың суреттерінің жанында таратпа материалдардағы есептердің жауабы жазылады.
3. Әр командадан бір оқушыдан шығарып, қолдарына таратпа материал (карточкалар) беру. Әрбір қағазда 4 есеп жазылады, ондық бөлшектерді қосу, азайту, көбейту, бөлу. Бір оқушы тақтаға есеп шығарып, жауабын футбол алаңынан тауып, келесі жауапқа қаламмен сызады. Бірінші жауап алаң ортасында болады. Ең соңғы дұрыс жауап қарсылас команданың қақпасының жанында болады. Соңына бірінші жеткен команда екінші командаға гол теуіп, жеңіске жетеді. Оқушылар екі топтан кезекпен тақтаға шығып отырады. Отырған оқушылар әр команда өз есебін орындарынан орындайды.
Ойын есебі есеп тақтасына жазылады.
Есептер:
ІҮ. Шығармашылық деңгей.
«Қазақстан футболисттері» және «Әлемге әйгілі футболисттер» тақырыбындағы екі топтың рефераттарын оқу.
Сабақты қорытындылау.
Қорытындылау. Жеңген команданы марапаттау, бағалау.
Үйге:
Сабақ мақсаты.
• Ондық бөлшектерді қосу, азайту, көбейту, бөлу алгоритмін айта білуге үйрету және оны есеп шығаруда пайдалана білуге дағдыландыру;
• Ондық бөлшектерге есептер шығаруда тиімді есептеу үшін қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін пайдалана білуге дағдыландыру.
• Ондық бөлшектерді дұрыс оқуға үйрету.
Сабақ түрі. Біліктілік пен дағдыны игеру және қалыптастыру сабағы.
Әдісі. «Математикалық футбол» ойыны.
Көрнекілігі: таратпа материалдар - доптар, слайдтар, футбол ойыны.
Қажетті құралдар: интерактивті тақта
Сабақтың құрылымы: Сабақ төрт деңгейлік бөлімнен тұрады.
1. Оқушылық деңгей. ( үй жұмысын тексеру, ауызша сұрақтар)
2. Алгоритмдік деңгей. (алгоритмдік есеп)
3. Эвристикалық деңгей. (Математикалық лото)
4. Шығармашылық деңгей. (Есеп шығару)
5. Қорытындылау, бағалау, үйге тапсырма беру.
Жүрісі. І. Ұйымдастыру. Оқушыларды түгендеп, сабаққа ынтасын аудару.
Сыныпты екі футбол командасына бөлу. «Ертіс» және «Қайрат» командалары.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. №1011.
ІІІ. Негізгі бөлім. І саты. Сұрақтар.
1. Ондық бөлшек дегеніміз не?
2. Ондық бөлшектерді қалай қосамыз?
3. Ондық бөлшектерді қалай азайтамыз?
4. Ондық бөлшектерді қалай көбейтеміз?
5. Ондық бөлшектерді қалай бөлеміз?
6. Қағазға жазылған ондық бөлшектерді оқыту.
7. Қазақстанның қандай футбол командаларын білесіңдер? Әйгілі футболисттерді білесіңдер ме?
ІІ саты. Алгоритмдік саты.
Таратпа материалда жазылған есептерді орындау. Екі топқа екі алгоритмді жіберу, соңғы оқушы жауабын айтады.
1) 2,5+0,7=…-2.3=…*0.12=… :3 =…+14.01=… -2.521=3.2 0.9 0,108 0,036 14.046 11.5252) 6.5+0.3=…-3.13=.. *0.2=… :0,5=…+13.01=… - 4.024=6.8 3.67 0,734 1.468 14.478 10.454
ІІІ саты. Эвристикалық саты. Математикалық футбол ойыны. Қағаздағы есепті тақтаға шығару.
Ойынның шарты:
1. Сыныпты екі командаға бөлу.
2. Интерактивті тақтадан алдын ала жасалған футбол алаңын шығару. Алаңда ойыншылардың суреттерінің жанында таратпа материалдардағы есептердің жауабы жазылады.
3. Әр командадан бір оқушыдан шығарып, қолдарына таратпа материал (карточкалар) беру. Әрбір қағазда 4 есеп жазылады, ондық бөлшектерді қосу, азайту, көбейту, бөлу. Бір оқушы тақтаға есеп шығарып, жауабын футбол алаңынан тауып, келесі жауапқа қаламмен сызады. Бірінші жауап алаң ортасында болады. Ең соңғы дұрыс жауап қарсылас команданың қақпасының жанында болады. Соңына бірінші жеткен команда екінші командаға гол теуіп, жеңіске жетеді. Оқушылар екі топтан кезекпен тақтаға шығып отырады. Отырған оқушылар әр команда өз есебін орындарынан орындайды.
Ойын есебі есеп тақтасына жазылады.
Есептер:
1. 60,3 + 5,4= 65,7 10,9 - 3,6= 7,3 15,5 * 1,2=18,6 3,2 : 0,25=12,82. 0,605+ 1,3=1,905 1,23 - 0,6=0,63 60,5 * 0,2=12,1 0,036:0,09=0,43. 2,6 + 5,31 =7,91 8,96 -3,6 = 5,36 21,3*0,5 = 10,65 5,85 :3,25 =1,84. 8,6 + 0,3 =8,9 1,8 - 0,6 =1,2 1,3 * 0,25 = 0,325 8,5 : 0,5 =175. 3,5 + 2,3= 5,8 4,3 - 2,6= 1,7 9,53 * 0,1= 95,3 0,45 : 0,3=1,56. 7,5 + 3,3= 10,8 9,3 - 4,6=4,7 9,5 * 0,12=1,14 4,5 : 0,3=157. 17,5+ 13,3= 30,8 69,3 - 14,6=54,7 2,7 * 4,3= 11,61 2,66 : 3,8=0,78. 2,82 + 2,2 =5,02 17,5 - 5,9 =11,6 0,25* 3,6 =0,9 1,23 :0,41 =39. 9,9 + 25,3= 35,2 4,92 - 4,6=0,32 9,75 * 0,2= 1,95 9,9 : 4,5=2,210. 1,92+81,3 =83,22 13,3 - 0,3 =13 0,24* 0,5 =0,12 8,96 :0,16 =5611. 13,8 + 5,3= 19,1 9,75 - 2,55=7,2 26 * 0,12=3,12 25,25:0,25=10112. 8,6 + 0,3 =8,9 1,8 - 0,6 =1,2 1,3 * 0,25 = 0,325 8,5 : 0,5 =17
ІҮ. Шығармашылық деңгей.
«Қазақстан футболисттері» және «Әлемге әйгілі футболисттер» тақырыбындағы екі топтың рефераттарын оқу.
Сабақты қорытындылау.
Қорытындылау. Жеңген команданы марапаттау, бағалау.
Үйге: