- 05 нау. 2024 03:42
- 226
Педагогикалық - психологиялық мінездеме. Мінездеме жазу үлгісі
Педагогикалық - психологиялық мінездеме
Беріледі 6. 10. 1997 жылы туылған, Т. Рысқұлов ауданы Каменка ауылы Б. Айдаш №6 үйдің тұрғыны, Б. Момышұлы атындағы шағын орталықты орта мектебінің 11 «а» сынып оқушысы Әміржан Гүлайымға.
Гүлайымның дене дамуы қалыпты өзінің жасына сай, денсаулығы жақсы, созылмалы аурулармен ауырмайды, мектептің диспансерлік есебіне алынбаған.
Отбасында жайлы тұрақты қарым - қатынас қалыптасқан. Гүлайым толық отбасында тәрбиеленуде. Ата - анасы баланың үйлесімді дамуына, оның денсаулығына және оқуына әрдайым көмектесіп отырады. Баланың бойында жақсы әдеттерді оның дүниетанымы мен өмірлік бағдары, көзқарасын дұрыс қалыптастырған.
Гүлайымның оқу үлгерімі жақсы, қосымша білім көздерін пайдалана алады, сөйлеу мәдениеті қалыптасқан. Өз ойын дәл және еркін жеткізе біледі. Өте зерек, тапқыр. Үй тапсырмасын жүйелі орындайды, өз жұмыстарын ұйымдастыра біледі. Оқудағы жұмысы жүйелі және бірізді.
Сыныптастармен және мұғалімдермен қарым - қатынасы жайлы тұрақты қалыптасқан. Мектептің, сыныптың қоғамдық өміріне белсене араласады. Қоғамдық жұмыстарды уақытында үлкен жауапкершілікпен орындайды. Мұғалімдердің сын ескертпелерін дұрыс қабылдайды. Әдептілігі мен шыншылдығының, қайырымдылығы мен ізеттілігінің арқасында айналасындағылардың алдында беделді. Мақсатқа жету жолындағы ұмтылысы қуантарлық, өз мінез құлқын реттей алады. Өз мүмкіндігін бағалай алады. Құлшынысты, шығармашыл, еңбексүйгіш
Қорытынды: Қарым - қатынас ережелері мен нормаларын сақтай біледі. Гүлайымның мамандық таңдауына бағдар беру, ата - анасы тарапынан кеңес беру керек.
Педагогикалық - психологиялық мінездеме. жүктеу
Беріледі 6. 10. 1997 жылы туылған, Т. Рысқұлов ауданы Каменка ауылы Б. Айдаш №6 үйдің тұрғыны, Б. Момышұлы атындағы шағын орталықты орта мектебінің 11 «а» сынып оқушысы Әміржан Гүлайымға.
Гүлайымның дене дамуы қалыпты өзінің жасына сай, денсаулығы жақсы, созылмалы аурулармен ауырмайды, мектептің диспансерлік есебіне алынбаған.
Отбасында жайлы тұрақты қарым - қатынас қалыптасқан. Гүлайым толық отбасында тәрбиеленуде. Ата - анасы баланың үйлесімді дамуына, оның денсаулығына және оқуына әрдайым көмектесіп отырады. Баланың бойында жақсы әдеттерді оның дүниетанымы мен өмірлік бағдары, көзқарасын дұрыс қалыптастырған.
Гүлайымның оқу үлгерімі жақсы, қосымша білім көздерін пайдалана алады, сөйлеу мәдениеті қалыптасқан. Өз ойын дәл және еркін жеткізе біледі. Өте зерек, тапқыр. Үй тапсырмасын жүйелі орындайды, өз жұмыстарын ұйымдастыра біледі. Оқудағы жұмысы жүйелі және бірізді.
Сыныптастармен және мұғалімдермен қарым - қатынасы жайлы тұрақты қалыптасқан. Мектептің, сыныптың қоғамдық өміріне белсене араласады. Қоғамдық жұмыстарды уақытында үлкен жауапкершілікпен орындайды. Мұғалімдердің сын ескертпелерін дұрыс қабылдайды. Әдептілігі мен шыншылдығының, қайырымдылығы мен ізеттілігінің арқасында айналасындағылардың алдында беделді. Мақсатқа жету жолындағы ұмтылысы қуантарлық, өз мінез құлқын реттей алады. Өз мүмкіндігін бағалай алады. Құлшынысты, шығармашыл, еңбексүйгіш
Қорытынды: Қарым - қатынас ережелері мен нормаларын сақтай біледі. Гүлайымның мамандық таңдауына бағдар беру, ата - анасы тарапынан кеңес беру керек.
Педагогикалық - психологиялық мінездеме. жүктеу