
- 05 нау. 2024 02:31
- 240
Қысқа мерзімді жоспар (қазақ әдебиеті 5 сынып)
Оңтүстік Қазақстан облысы, Сайрам ауданы,
Қарабұлақ ауылы, №81 Ұлықбек атындағы негізгі орта мектеп
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Раимкулова Садокат Қайнарбековна
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Қазақ әдебиеті 5 сынып
Тақырыптар:
1. Қарлығаштың құйрығы неге айыр? кейіпкерлер бейнесі
2. Қарлығаштың құйрығы неге айыр?
3. М. Мақатаевтың «Үш бақытым» өлеңі
Тақырыбы: Қарлығаштың құйрығы неге айыр? кейіпкерлер бейнесі
Мақсаты:
Сабақтан күтілетін нәтиже:
Шығармадағы кейіпкерлер бейнесін аша отырып, негізгі идеясын түсінуге және тақырыпты талқылауға орта құру.
Кейіпкерлер бейнесіне талдау жасайды, идеясын түсінеді, тақырыпты талдайды.
Дереккөздер: Оқулық Қазақ әдебиеті 5 – сынып Автор: С. Ч. Тұрсынғалиева сурет, кесте, стикер, маркер, ноутбук, А4
Жеті модульдің кіріктірілуі: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; Сыни тұрғыдан ойлау; Оқытуда АКТ - ны қолдану; Оқыту үшін және оқуды бағалау; Дарынды және талантты баланы оқыту; Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу;
Оқытудағы басқару және көшбасшылық.
«Интербелсенді» «Миға шабуыл «Ой қозғау»
«Концептуалдық» кесте
«Т» кестесі
Сабақ кезеңдері:
Ұйымдастыру кезеңі
Амандасу
«Дайын бол» атты психологиялық тренинг өткізу
Топқа бөлу
Ойында көрсеткен іс - қимылға байланысты сөздермен топқа бөлемін
Өткенді еске түсіру, бекіту
«Миға шабуыл» әдісі арқылы «Футбол ойынын ойнату»арқылы үй тапсырмасын сұрау
Мағынаны тану:
Білу. Түсіну: «Ой қозғау» әдісі бойынша, кейіпкер дегеніміз кім? сұрағын қойып «Т»кестесімен жұмыс істетемін.
Қолдану: Кейіпкерлер рөлдерін жұптық жұмыс арқылы ойнатамын.
Сергіту сәті: «Қос қарлығаш» әніне жаттығу орындатамын
Талдау: «Консептуалдық» кестемен жұмыс істетемін
Бағалау: Әр стратегия бойынша дұрыс жауап берген оқушыларға бір ұпай беріп отырамын. Сабақ аяғында есептеп бағалаймын
Рефлексия: Оқушылар үйренген үш нәрсе туралы рефлексия жаздыртамын
Бекіту: Үйге деңгейлік тапсырма беремін.
Толық нұсқасын жүктеу
Қарабұлақ ауылы, №81 Ұлықбек атындағы негізгі орта мектеп
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Раимкулова Садокат Қайнарбековна
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Қазақ әдебиеті 5 сынып
Тақырыптар:
1. Қарлығаштың құйрығы неге айыр? кейіпкерлер бейнесі
2. Қарлығаштың құйрығы неге айыр?
3. М. Мақатаевтың «Үш бақытым» өлеңі
Тақырыбы: Қарлығаштың құйрығы неге айыр? кейіпкерлер бейнесі
Мақсаты:
Сабақтан күтілетін нәтиже:
Шығармадағы кейіпкерлер бейнесін аша отырып, негізгі идеясын түсінуге және тақырыпты талқылауға орта құру.
Кейіпкерлер бейнесіне талдау жасайды, идеясын түсінеді, тақырыпты талдайды.
Дереккөздер: Оқулық Қазақ әдебиеті 5 – сынып Автор: С. Ч. Тұрсынғалиева сурет, кесте, стикер, маркер, ноутбук, А4
Жеті модульдің кіріктірілуі: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; Сыни тұрғыдан ойлау; Оқытуда АКТ - ны қолдану; Оқыту үшін және оқуды бағалау; Дарынды және талантты баланы оқыту; Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу;
Оқытудағы басқару және көшбасшылық.
«Интербелсенді» «Миға шабуыл «Ой қозғау»
«Концептуалдық» кесте
«Т» кестесі
Сабақ кезеңдері:
Ұйымдастыру кезеңі
Амандасу
«Дайын бол» атты психологиялық тренинг өткізу
Топқа бөлу
Ойында көрсеткен іс - қимылға байланысты сөздермен топқа бөлемін
Өткенді еске түсіру, бекіту
«Миға шабуыл» әдісі арқылы «Футбол ойынын ойнату»арқылы үй тапсырмасын сұрау
Мағынаны тану:
Білу. Түсіну: «Ой қозғау» әдісі бойынша, кейіпкер дегеніміз кім? сұрағын қойып «Т»кестесімен жұмыс істетемін.
Қолдану: Кейіпкерлер рөлдерін жұптық жұмыс арқылы ойнатамын.
Сергіту сәті: «Қос қарлығаш» әніне жаттығу орындатамын
Талдау: «Консептуалдық» кестемен жұмыс істетемін
Бағалау: Әр стратегия бойынша дұрыс жауап берген оқушыларға бір ұпай беріп отырамын. Сабақ аяғында есептеп бағалаймын
Рефлексия: Оқушылар үйренген үш нәрсе туралы рефлексия жаздыртамын
Бекіту: Үйге деңгейлік тапсырма беремін.
Толық нұсқасын жүктеу