- 05 нау. 2024 01:55
- 278
«Шал мен бала» Бердібек Соқпақпаев
Сабақтың тақырыбы: «Шал мен бала» Бердібек Соқпақпаев
Жалпы мақсаты:
Білімділігі: Оқушыларға мәтіннің мазмұнын ашқыза отырып, негізгі ой қандай мәселеге құрылғанын тапқызу, құндылықтарды табуға бағыттау.
Дамытушылығы: Оқу дағдыларын, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Өз ойын еркін айтуға дағдыландыру. Сөздік қорын, сөз байлығын молайту.
Тәрбиелігі: Рухани адамгершілік құндылықтарды оқушы бойына сіңіру
Оқу нәтижесі: Оқушылар өзіндік ойын ортақ пікірге тоғыстыра біледі, жақсылықтың бәріне адамгершілік пен білімнің нәтижесінде жететіндігін түсінеді, өзіндік ойларын еркін жеткізіп, сұхбат арқылы кері байланысқа үйренеді;
эмоциялық әрекет арқылы өзін - өзі реттейді; тіл байлықтарын, түсініктерін қалыптастырады
Негізгі идеялар: Шыншылдық жақсы өмір сүруге септігін тигізетінін, әдептілік пен адамгершілік қасиеттердің арқасында мақсат пен арманыңа жететінін ұғындыру; "«Ат жақсысын мақта, адам жақсысын жақта»"- мәнін ашу;
Тапсырмалар
1. Топтық жұмыс
2. Білу. Ой қозғау. Мақалдың мағынасын түсіну
3. Түсіну - Оқулықпен жұмыс
"Сұрақ қою, қайтадан сұрақ қою тәсілі"
4. Қолдану -"Бірлескен зерттеу"тәсілі
5. Талдау - әр топқа тапсырмалар
6. Жинақтау -«Әңгіме кестесі» стратегиясы, әңгіменің негізгі идеясын ашу тапсырмалары
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің әрекеті
I. Проблеманы айқындау кезеңі:
Топтарға бөліну және ой сергек
Сабаққа дайындық
Мақалды оқу арқылы
жаңа тақырыпқа бағытталу
Білу Қағаздағы жазуларды таратады, олардың қағаздарына қарай отырып, топ алмасады
Топ ережесін құруға ұсыныс беру:
Жарқырап күн ашылды,
Айнала нұр шашылды.
Қайырлы күн, біз көңілді баламыз,
Қайырлы күн, сәлемдесіп аламыз.
Мақсатымыз – білім алу,
Міндетіміз – еңбектену.
Ой қозғау; Мақалдың мағынасын айт:
«Ат жақсысын мақта,
Адам жақсысын жақта»
Жалпы мақсаты:
Білімділігі: Оқушыларға мәтіннің мазмұнын ашқыза отырып, негізгі ой қандай мәселеге құрылғанын тапқызу, құндылықтарды табуға бағыттау.
Дамытушылығы: Оқу дағдыларын, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Өз ойын еркін айтуға дағдыландыру. Сөздік қорын, сөз байлығын молайту.
Тәрбиелігі: Рухани адамгершілік құндылықтарды оқушы бойына сіңіру
Оқу нәтижесі: Оқушылар өзіндік ойын ортақ пікірге тоғыстыра біледі, жақсылықтың бәріне адамгершілік пен білімнің нәтижесінде жететіндігін түсінеді, өзіндік ойларын еркін жеткізіп, сұхбат арқылы кері байланысқа үйренеді;
эмоциялық әрекет арқылы өзін - өзі реттейді; тіл байлықтарын, түсініктерін қалыптастырады
Негізгі идеялар: Шыншылдық жақсы өмір сүруге септігін тигізетінін, әдептілік пен адамгершілік қасиеттердің арқасында мақсат пен арманыңа жететінін ұғындыру; "«Ат жақсысын мақта, адам жақсысын жақта»"- мәнін ашу;
Тапсырмалар
1. Топтық жұмыс
2. Білу. Ой қозғау. Мақалдың мағынасын түсіну
3. Түсіну - Оқулықпен жұмыс
"Сұрақ қою, қайтадан сұрақ қою тәсілі"
4. Қолдану -"Бірлескен зерттеу"тәсілі
5. Талдау - әр топқа тапсырмалар
6. Жинақтау -«Әңгіме кестесі» стратегиясы, әңгіменің негізгі идеясын ашу тапсырмалары
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің әрекеті
I. Проблеманы айқындау кезеңі:
Топтарға бөліну және ой сергек
Сабаққа дайындық
Мақалды оқу арқылы
жаңа тақырыпқа бағытталу
Білу Қағаздағы жазуларды таратады, олардың қағаздарына қарай отырып, топ алмасады
Топ ережесін құруға ұсыныс беру:
Жарқырап күн ашылды,
Айнала нұр шашылды.
Қайырлы күн, біз көңілді баламыз,
Қайырлы күн, сәлемдесіп аламыз.
Мақсатымыз – білім алу,
Міндетіміз – еңбектену.
Ой қозғау; Мақалдың мағынасын айт:
«Ат жақсысын мақта,
Адам жақсысын жақта»
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.