- 05 нау. 2024 02:29
- 165
Сын есім
Оңтүстік Қазақстан облысы, Түркістан ауданы,
«Шорнақ» жалпы орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі Сапарова Гулдана Әлібекқызы
Тақырыбы: Сын есім 18 - 21 жаттығулар
Мақсаты:
1. Білімділік: сын есім туралы алған білімдерін толықтыру, пысықтау.
2. Тәрбиелік: оқушыларды ұйымшылдыққа, адамгершілікке, тапқырлыққа тәрбиелеу.
3. Дамытушылық: оқушылардың ой - өрісін, танымдық қабілеттерін, сөйлеу мәдениетін дамыту.
Сабақтың типі: Қайталау сабағы.
Әдісі - тәсілдері: Түсіндіру, оқыту, сұрақ - жауап, талдау.
Көрнекі құралдар: Тақырыптық суреттер, сызбалар, кестелер
Негізгі идеялар: Топтық жұмыс арқылы оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауға бейімдеу, сөз таптары, сын есім жайлы түсінігін арттыру
Күтілетін нәтиже: Өз беттерінше ізденеді.. Сөз табы, сын есім жайлы түсінігі, пәнге деген қызығушылығы артады, шығармашылық қабілеттері дамиды.
Сабақ барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушыларды түгелдеу. Оқушыларды топқа бөлу арқылы алдағы сабақтың не туралы болатындығын пайымдау
Оқушылар түрлі - түсті қағаздарды таңдап, берілген сұрақтарға жауап береді, сөз таптары бойынша бөлінеді 5 мин
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау 15 - жаттығудағы мәтінді оқып, сын есімді табу тапсырылады, сұрақ қояды Әр топтан бір оқушы үй тапсырмасын оқып, сын есімді табады
Екі бала тоғайға бардық. Қарағайдың, түрлі өсімдіктің жұпар иісі мұрныңды жарады. Аласа бұталардың арасынан сұр торғай, көк шымшықтар пыр - пыр ұшады. Анадайдан ала қанат тоқылдақтың тоқылы естіледі. Тоғай іші көңілді.
Тапсырма орындалғаннан кейін бір - біріне бағалату. 5 мин
ІІІ. Үй тапсырмасын бекіту
1. Сөз таптарын ата?
2. Зат есім ережесін айт?
3. Етістік ережесін айт?
4. Сын есім ережесін айт?
Берілген сұрақтарға топпен жауап береді 3 мин
ІҮ. Сергіту сәті Кел, билейік
Оқушылар іс - қимылдарын жасайды 2 мин
Ү. Жаңа сабақ
«Ой ашар».
Жұппен жұмыс.
Әр оқушы өз жұбының есімі бойынша бастапқы әрпінен оның бойындағы жақсы қасиеттерін айтуды тапсырады, сұрақ қояды
Әр оқушы өз жұбының есімі бойынша бастапқы әрпінен оның бойындағы жақсы қасиеттерін айтады 5 мин
ҮІ. Оқулықпен, дәптермен жұмыс 18 - жаттығу.
Бір сын есімге қатысты бірнеше зат есім тауып жазуды тапсырады
20 - жаттығу
Берілген сөздердің сын есім екенін дәлелдеп көруді тапсырады 10 мин
1. ескі....
2. жұқа...
3. қысқа...
4. әдемі...
Бұл – сын есім өйткені
1. Жылы 2. Әдемі 3. Жіңішке 4. Көк
ҮІІ. Сергіту сәті
Кел, билейік Оқушылар іс - қимылдарын жасайды 2 мин
ҮІІІ. Ой толғау
21 - жаттығу. Зат есім мен сын есімді салыстырып, олардың ұқсастығы мен айырмашылығын табыңдар
Венн көрсетуі.
5 мин
ІХ. Қорытынды “Менің бағытым” ойыны
Сәйкестікті тап
1. тәтті ---- жар
2. тік -------адам
3. тегіс ------қант
4. суық----- қоян
5. сұр -------су
6. ақылды жер Сәйкестікті тауып, оқиды,
талқылайды 5 мин
Х. Бағалау Тапсырма орындалғаннан кейін бағалау парағындағы ұпайларын есептеу.
Оқушылар өздерін бағалап үйренеді 3 мин
ХІ. Кері байланыс
Стикерлерге сабақтан алған әсерлері туралы жазып, «Тілек ағашына»жапсыруға тапсырма береді. Тақтада ілулі тұрған «Тілек ағашына» сабақтан алған әсерлері туралы жазылған стикерлерлерін жапсырады.
3 мин
Үйге тапсырма 19 - жаттығу, 187 - бет.
Көп нүктенің орнына сын есім қойып жазу 2 мин
Слайдын жүктеу
«Шорнақ» жалпы орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі Сапарова Гулдана Әлібекқызы
Тақырыбы: Сын есім 18 - 21 жаттығулар
Мақсаты:
1. Білімділік: сын есім туралы алған білімдерін толықтыру, пысықтау.
2. Тәрбиелік: оқушыларды ұйымшылдыққа, адамгершілікке, тапқырлыққа тәрбиелеу.
3. Дамытушылық: оқушылардың ой - өрісін, танымдық қабілеттерін, сөйлеу мәдениетін дамыту.
Сабақтың типі: Қайталау сабағы.
Әдісі - тәсілдері: Түсіндіру, оқыту, сұрақ - жауап, талдау.
Көрнекі құралдар: Тақырыптық суреттер, сызбалар, кестелер
Негізгі идеялар: Топтық жұмыс арқылы оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауға бейімдеу, сөз таптары, сын есім жайлы түсінігін арттыру
Күтілетін нәтиже: Өз беттерінше ізденеді.. Сөз табы, сын есім жайлы түсінігі, пәнге деген қызығушылығы артады, шығармашылық қабілеттері дамиды.
Сабақ барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушыларды түгелдеу. Оқушыларды топқа бөлу арқылы алдағы сабақтың не туралы болатындығын пайымдау
Оқушылар түрлі - түсті қағаздарды таңдап, берілген сұрақтарға жауап береді, сөз таптары бойынша бөлінеді 5 мин
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау 15 - жаттығудағы мәтінді оқып, сын есімді табу тапсырылады, сұрақ қояды Әр топтан бір оқушы үй тапсырмасын оқып, сын есімді табады
Екі бала тоғайға бардық. Қарағайдың, түрлі өсімдіктің жұпар иісі мұрныңды жарады. Аласа бұталардың арасынан сұр торғай, көк шымшықтар пыр - пыр ұшады. Анадайдан ала қанат тоқылдақтың тоқылы естіледі. Тоғай іші көңілді.
Тапсырма орындалғаннан кейін бір - біріне бағалату. 5 мин
ІІІ. Үй тапсырмасын бекіту
1. Сөз таптарын ата?
2. Зат есім ережесін айт?
3. Етістік ережесін айт?
4. Сын есім ережесін айт?
Берілген сұрақтарға топпен жауап береді 3 мин
ІҮ. Сергіту сәті Кел, билейік
Оқушылар іс - қимылдарын жасайды 2 мин
Ү. Жаңа сабақ
«Ой ашар».
Жұппен жұмыс.
Әр оқушы өз жұбының есімі бойынша бастапқы әрпінен оның бойындағы жақсы қасиеттерін айтуды тапсырады, сұрақ қояды
Әр оқушы өз жұбының есімі бойынша бастапқы әрпінен оның бойындағы жақсы қасиеттерін айтады 5 мин
ҮІ. Оқулықпен, дәптермен жұмыс 18 - жаттығу.
Бір сын есімге қатысты бірнеше зат есім тауып жазуды тапсырады
20 - жаттығу
Берілген сөздердің сын есім екенін дәлелдеп көруді тапсырады 10 мин
1. ескі....
2. жұқа...
3. қысқа...
4. әдемі...
Бұл – сын есім өйткені
1. Жылы 2. Әдемі 3. Жіңішке 4. Көк
ҮІІ. Сергіту сәті
Кел, билейік Оқушылар іс - қимылдарын жасайды 2 мин
ҮІІІ. Ой толғау
21 - жаттығу. Зат есім мен сын есімді салыстырып, олардың ұқсастығы мен айырмашылығын табыңдар
Венн көрсетуі.
5 мин
ІХ. Қорытынды “Менің бағытым” ойыны
Сәйкестікті тап
1. тәтті ---- жар
2. тік -------адам
3. тегіс ------қант
4. суық----- қоян
5. сұр -------су
6. ақылды жер Сәйкестікті тауып, оқиды,
талқылайды 5 мин
Х. Бағалау Тапсырма орындалғаннан кейін бағалау парағындағы ұпайларын есептеу.
Оқушылар өздерін бағалап үйренеді 3 мин
ХІ. Кері байланыс
Стикерлерге сабақтан алған әсерлері туралы жазып, «Тілек ағашына»жапсыруға тапсырма береді. Тақтада ілулі тұрған «Тілек ағашына» сабақтан алған әсерлері туралы жазылған стикерлерлерін жапсырады.
3 мин
Үйге тапсырма 19 - жаттығу, 187 - бет.
Көп нүктенің орнына сын есім қойып жазу 2 мин
Слайдын жүктеу