- 05 нау. 2024 02:10
- 321
Сұлтанмахмұт Торайғыров «Шәкірт ойы»
Павлодар қаласы,
№19 жалпы орта білім беру мектебінің
қазақ тілі пәні мұғалімі Ж.Ж. Каденова
Сабақтың тақырыбы: Сұлтанмахмұт Торайғыров. «Шәкірт ойы»
Сабақтың мақсаты: 1. «Шәкірт ойы» өлеңін мәнерлеп түсініп оқу, мағынасын ашу, талдау;
2. Щқушылардың тілдерін, ойлау және шығармашылық қабілеттерін дамыту;
3. Өлең арқылы оқу - білімге шақыру, отансүйгіштікке, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Әдіс тәсіл: мәнерлеп оқу, «Балық сүйегі», «миға шабуыл», топтастыру, Венн диаграмасы, өлең құрылысына талдау, шығармашылық жұмыс, ой түйіндеу.
Күтілетін нәтиже: Оқушылар көркем шығарманың тілімен, кейіпкерлер әлемімен танысады, талдайды.
Мұғалімнің іс - әрекеті
Психологиялық ахуал 2 мин
Оқушыларды түгендеу, топқа бөліну, сәттілік тілеу
(түрлі түсті шарлар арқылы бөліну)
Білу 5 мин
Бейнесөз арқылы жаңа тақырыпқа шығу
- Балалар тақырыбымыз қандай? Мақсатымыз не болмақ?
Мақсатқа жету алгоритмін құру.
Түсіну 4 мин
«Топтастыру» стратегиясы
Қолдану 10 мин
Оқулықпен жұмыс жасау
Сергіту сәті 2 мин
Айна
Талдау 10 мин
І топ тапсырмалары:
1. Өлеңді мәнерлеп оқу.
2.«Миға шабуыл» әдісі арқылы талдау.
Шәкірт нені армандайды?
Елдің жүрегі неге мұздаған?
Ол неге жұлдыз емес Күн болғысы келеді?
ІІ топ тапсырмалары:
1. Ғаламтор желісі арқылы астрономиялық тұрғыдан жұлдыз бен Күн туралы ғылыми түрде түсінік береді.
ІІІ топ тапсырмалары:
1. Топтастыру.
Ш ә к і р т
↓
Ілім білімге құштар
Қараңғылықты құтқаратын Күн болуды армандайды
Еліне адал қызмет еткісі келеді
Надандықпен күреседі
IV топ тапсырмалары:
1. Өлең құрылысын талдау
Қараңғы қазақ// көгіне// а
Өрмелеп шығып// күн болам!// б
Қараңғылықтың// кегіне// а
Күн болмағанда,// кім болам?// б
Мұздаған// елдің жүрегін// в
Жылытуға// мен кірермін!// в
3 шумақ, 6 тармақ, 2 бунақ, 8 буынды кезектес, шалыс ұйқас.
Жинақтау5мин
Үйге тапсырма 2 мин
«Біздің арманымыз», пікірлесу.
1. Сұлтанмахмұттың «Шәкірт ойы» өлеңін жаттау
Бағалау 3 мин
Топ басшысы бағалайды. Формативті бағалау.
Рефлексия 2 мин
«Қарлы кесек» стратегиясы арқылы алған білімдерін жинақтайды.
№19 жалпы орта білім беру мектебінің
қазақ тілі пәні мұғалімі Ж.Ж. Каденова
Сабақтың тақырыбы: Сұлтанмахмұт Торайғыров. «Шәкірт ойы»
Сабақтың мақсаты: 1. «Шәкірт ойы» өлеңін мәнерлеп түсініп оқу, мағынасын ашу, талдау;
2. Щқушылардың тілдерін, ойлау және шығармашылық қабілеттерін дамыту;
3. Өлең арқылы оқу - білімге шақыру, отансүйгіштікке, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Әдіс тәсіл: мәнерлеп оқу, «Балық сүйегі», «миға шабуыл», топтастыру, Венн диаграмасы, өлең құрылысына талдау, шығармашылық жұмыс, ой түйіндеу.
Күтілетін нәтиже: Оқушылар көркем шығарманың тілімен, кейіпкерлер әлемімен танысады, талдайды.
Мұғалімнің іс - әрекеті
Психологиялық ахуал 2 мин
Оқушыларды түгендеу, топқа бөліну, сәттілік тілеу
(түрлі түсті шарлар арқылы бөліну)
Білу 5 мин
Бейнесөз арқылы жаңа тақырыпқа шығу
- Балалар тақырыбымыз қандай? Мақсатымыз не болмақ?
Мақсатқа жету алгоритмін құру.
Түсіну 4 мин
«Топтастыру» стратегиясы
Қолдану 10 мин
Оқулықпен жұмыс жасау
Сергіту сәті 2 мин
Айна
Талдау 10 мин
І топ тапсырмалары:
1. Өлеңді мәнерлеп оқу.
2.«Миға шабуыл» әдісі арқылы талдау.
Шәкірт нені армандайды?
Елдің жүрегі неге мұздаған?
Ол неге жұлдыз емес Күн болғысы келеді?
ІІ топ тапсырмалары:
1. Ғаламтор желісі арқылы астрономиялық тұрғыдан жұлдыз бен Күн туралы ғылыми түрде түсінік береді.
ІІІ топ тапсырмалары:
1. Топтастыру.
Ш ә к і р т
↓
Ілім білімге құштар
Қараңғылықты құтқаратын Күн болуды армандайды
Еліне адал қызмет еткісі келеді
Надандықпен күреседі
IV топ тапсырмалары:
1. Өлең құрылысын талдау
Қараңғы қазақ// көгіне// а
Өрмелеп шығып// күн болам!// б
Қараңғылықтың// кегіне// а
Күн болмағанда,// кім болам?// б
Мұздаған// елдің жүрегін// в
Жылытуға// мен кірермін!// в
3 шумақ, 6 тармақ, 2 бунақ, 8 буынды кезектес, шалыс ұйқас.
Жинақтау5мин
Үйге тапсырма 2 мин
«Біздің арманымыз», пікірлесу.
1. Сұлтанмахмұттың «Шәкірт ойы» өлеңін жаттау
Бағалау 3 мин
Топ басшысы бағалайды. Формативті бағалау.
Рефлексия 2 мин
«Қарлы кесек» стратегиясы арқылы алған білімдерін жинақтайды.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.