- 05 нау. 2024 02:08
- 184
Тауық пен балапандары
Музыка жетекшісі Капезова Гулдана Нурболатовна
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы.
Келісілді:
«Шаттық» бөбекжайының әдіскері: ___________ Мыңбаева А. А
Уақыты:
Тобы: «Ертегі» ІІ кіші тобы
Білім беру саласы: Шығармашылық
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті түрі: Музыка
Тақырыбы: «Тауық пен балапандары»
Мақсаты:
• Балалардың үй құстары және олардың пайдасы туралы ой - өрісін кеңейту.
• Үй құстарын қорғап, қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу.
• Музыканың ашық құралдарын, ретімен салыстыру. Музыкалық ырғаққа жеңіл қозғалу.
Алдын - ала жүргізілетін жұмыс:
Қажетті көрнекі құралдар: слайд, тауықтың, балапанның суреті, баян аспабы, үнтаспа.
Әдіс - тәсілдер: түсіндіру, үйрету, көрсету
Қостілділік компонент: тауық - курица - chiken, балапан - цыплёнок - chik.
Тәрбиешінің әрекеті
Балаларды «Шөжелерім» әнімен қарсы алады. Балалардың жеңіл, көңілді, жылдам ырғақпен жүруін қадағалау.
Сәлем, сәлем, балақай!
Ән айтамыз, би билейміз, алақай!
«Орман шуы»әуені тыңдала - ды.
Күн күледі, жадырайды,
Құстар келіп сайрайды.
Кел, балалар, келіңдер,
Ертегіге еніңдер!!!
Ал, енді айтыңдаршы балалар кімнің үйінде тауық бар?
- Ендеше балалар, қазір бәріміз Асылымның үйіне барайық, тауық көрейік.
- Көбелек болып ұшамыз,
Қанаттарды қағамыз
Гүлге келіп қонамыз.
Арықтан аттаймыз, алысқа қараймыз.
Шеңбер бойымен жүреді, ұшады, қанаттарын қағады.
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы.
Келісілді:
«Шаттық» бөбекжайының әдіскері: ___________ Мыңбаева А. А
Уақыты:
Тобы: «Ертегі» ІІ кіші тобы
Білім беру саласы: Шығармашылық
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті түрі: Музыка
Тақырыбы: «Тауық пен балапандары»
Мақсаты:
• Балалардың үй құстары және олардың пайдасы туралы ой - өрісін кеңейту.
• Үй құстарын қорғап, қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу.
• Музыканың ашық құралдарын, ретімен салыстыру. Музыкалық ырғаққа жеңіл қозғалу.
Алдын - ала жүргізілетін жұмыс:
Қажетті көрнекі құралдар: слайд, тауықтың, балапанның суреті, баян аспабы, үнтаспа.
Әдіс - тәсілдер: түсіндіру, үйрету, көрсету
Қостілділік компонент: тауық - курица - chiken, балапан - цыплёнок - chik.
Тәрбиешінің әрекеті
Балаларды «Шөжелерім» әнімен қарсы алады. Балалардың жеңіл, көңілді, жылдам ырғақпен жүруін қадағалау.
Сәлем, сәлем, балақай!
Ән айтамыз, би билейміз, алақай!
«Орман шуы»әуені тыңдала - ды.
Күн күледі, жадырайды,
Құстар келіп сайрайды.
Кел, балалар, келіңдер,
Ертегіге еніңдер!!!
Ал, енді айтыңдаршы балалар кімнің үйінде тауық бар?
- Ендеше балалар, қазір бәріміз Асылымның үйіне барайық, тауық көрейік.
- Көбелек болып ұшамыз,
Қанаттарды қағамыз
Гүлге келіп қонамыз.
Арықтан аттаймыз, алысқа қараймыз.
Шеңбер бойымен жүреді, ұшады, қанаттарын қағады.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.