- 05 нау. 2024 00:32
- 320
Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға разрядтан аттамай жазбаша көбейту
Сабақтың тақырыбы: Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға разрядтан аттамай жазбаша көбейту. Білімділігі: Оқушылардың үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту тәсілдерін қолдану дағдыларын жетілдіру
Дамытушылығы: Оқушылардың математикалық тілін, салыстыру талдау біліктілігін дамыту
Тәрбиелілігі: Оқушылардың бойында пәнге деген қызығушылығын арттыру
Әдісі: Сто топтық жұмыс, практикалық
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, суреттер, сандар мен цифрлар,
Сабақтың жүрісі: Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
Шырылдады қоңырау,
Біз сабақты бастаймыз.
Партамызға отырып,
Өзара көз тастаймыз.
Табыс тілеп көзбенен -
Жаңа білім алуға
Алға қадам аттаймыз
Балалар бүгінгі сабақ ерекше өткелі отыр. 2 топқа бөлініп, ойын түрінде жұмыс жүргізіледі.
Қазақстан – қарқындап дамып, біртіндеп байып келе жатқан тәуелсіз ел. Ал баю үшін ерінбей еңбектену қажет. Өзің ұнатқан не жаңа бір істі ашып, айналыспақшысың. Саған не керек? - Ақшаны қайдан аласың? - Ал банк – мемлекеттік мекеме.
- Банк немен айналысады? - Жалақы береді. - Қаламызда қандай банктер бар?
Халық банк 1 - топ, Тұран әлем - 2 топ
-Банкінің басшысы кім? /банкир, банкіші/ - Ал келіп отырған қонақтарымыз сіздердің жұмыстарыңызды сыртынан бақылап отыратын салық полициясы.
Үй тапсырмасын тексеру. Өзара тексеру, бағалау
242бет № 12тапсырма
ІІ. Жаңа сабақ.
1 - тапсырма Амалдарды орындау
102*4=408
232*2=464
412*2=824
231*3=693
2 - тапсырма Ойлан тап: «Қалып қойған сандарды орнына қой» ойыны
124*2=248
213*2=436
402*2=804
312*3=936
3 - тапсырма Ауызша орындау "Кім жылдам?"- ойыны
А: 2=432
432*2=864
4 - тапсырма Өз бетімен жұмыс
2м 2дм 1см*3=6м 6дм 3см
1м 3дм 2см *2=2м 6дм 4см
Сергіту сәті
Есептедік шаршадық Орнымыздан тұрайық. Қимылдатып аяқты, Шапалақты ұрайық.
Отырайық, тұрайық, Соқтығысып қалмайық.
Сәл демалып алған соң Жазуды қайта жалғайық
5 - тапсырма Салыстыру
113*3880
321*3>1000 - 100
402*2>600+200
7 - тапсырма Өрнектің мәнін тап
8^(2 ): 2^(3 )=64: 8=8
6^(2 ) 〖+8〗^2 =36+64=100
2^(3 ):*〖10〗^2=8*100=800
8 - тапсырма Есепті шығар
Шарты: -------------------------- Шешуі:
Болды:- 1000тг --------------- 1000 -(342*2)=316
342 тг - 2 бас к
Қалды -? ------------------------ Жауабы: 316 тг қалды
9 - тапсырма
Шарты -------------------------- Шешуі:
Болды - 3 аңшы ------------- 3*(20*6)=360
Әрқайсысында - 20оқ 6 қ -------- Барлығы: 360 оқ болды
Барлығы -?
10 - тапсырма
А=6см ------------------------------ b=6cm: 3=2cm
В=?. 3 есе кем ------------------- P=(6cm+2cm)*2=16cm
Р=? S=? ---------------------------- S=6cm*2cm=12 cm
Сауалнама
Ү. Сабақты қорытындылау
Банктер қанша қаржы жинады екен? Есептеп жіберейік.
Өте жақсы - «болашақ банкир»
«Талапкер»- медалін тапсыру
ҮІ. Бағалау ҮІІ. Үйге тапсырма 243бет № 6, 12 тапсырма
Дамытушылығы: Оқушылардың математикалық тілін, салыстыру талдау біліктілігін дамыту
Тәрбиелілігі: Оқушылардың бойында пәнге деген қызығушылығын арттыру
Әдісі: Сто топтық жұмыс, практикалық
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, суреттер, сандар мен цифрлар,
Сабақтың жүрісі: Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
Шырылдады қоңырау,
Біз сабақты бастаймыз.
Партамызға отырып,
Өзара көз тастаймыз.
Табыс тілеп көзбенен -
Жаңа білім алуға
Алға қадам аттаймыз
Балалар бүгінгі сабақ ерекше өткелі отыр. 2 топқа бөлініп, ойын түрінде жұмыс жүргізіледі.
Қазақстан – қарқындап дамып, біртіндеп байып келе жатқан тәуелсіз ел. Ал баю үшін ерінбей еңбектену қажет. Өзің ұнатқан не жаңа бір істі ашып, айналыспақшысың. Саған не керек? - Ақшаны қайдан аласың? - Ал банк – мемлекеттік мекеме.
- Банк немен айналысады? - Жалақы береді. - Қаламызда қандай банктер бар?
Халық банк 1 - топ, Тұран әлем - 2 топ
-Банкінің басшысы кім? /банкир, банкіші/ - Ал келіп отырған қонақтарымыз сіздердің жұмыстарыңызды сыртынан бақылап отыратын салық полициясы.
Үй тапсырмасын тексеру. Өзара тексеру, бағалау
242бет № 12тапсырма
ІІ. Жаңа сабақ.
1 - тапсырма Амалдарды орындау
102*4=408
232*2=464
412*2=824
231*3=693
2 - тапсырма Ойлан тап: «Қалып қойған сандарды орнына қой» ойыны
124*2=248
213*2=436
402*2=804
312*3=936
3 - тапсырма Ауызша орындау "Кім жылдам?"- ойыны
А: 2=432
432*2=864
4 - тапсырма Өз бетімен жұмыс
2м 2дм 1см*3=6м 6дм 3см
1м 3дм 2см *2=2м 6дм 4см
Сергіту сәті
Есептедік шаршадық Орнымыздан тұрайық. Қимылдатып аяқты, Шапалақты ұрайық.
Отырайық, тұрайық, Соқтығысып қалмайық.
Сәл демалып алған соң Жазуды қайта жалғайық
5 - тапсырма Салыстыру
113*3880
321*3>1000 - 100
402*2>600+200
7 - тапсырма Өрнектің мәнін тап
8^(2 ): 2^(3 )=64: 8=8
6^(2 ) 〖+8〗^2 =36+64=100
2^(3 ):*〖10〗^2=8*100=800
8 - тапсырма Есепті шығар
Шарты: -------------------------- Шешуі:
Болды:- 1000тг --------------- 1000 -(342*2)=316
342 тг - 2 бас к
Қалды -? ------------------------ Жауабы: 316 тг қалды
9 - тапсырма
Шарты -------------------------- Шешуі:
Болды - 3 аңшы ------------- 3*(20*6)=360
Әрқайсысында - 20оқ 6 қ -------- Барлығы: 360 оқ болды
Барлығы -?
10 - тапсырма
А=6см ------------------------------ b=6cm: 3=2cm
В=?. 3 есе кем ------------------- P=(6cm+2cm)*2=16cm
Р=? S=? ---------------------------- S=6cm*2cm=12 cm
Сауалнама
Ү. Сабақты қорытындылау
Банктер қанша қаржы жинады екен? Есептеп жіберейік.
Өте жақсы - «болашақ банкир»
«Талапкер»- медалін тапсыру
ҮІ. Бағалау ҮІІ. Үйге тапсырма 243бет № 6, 12 тапсырма