- 05 нау. 2024 02:26
- 174
0-ден 1000-ға дейінгі сандар. Ауызша қосу және азайту
Пәні: Математика Сыныбы: 3 сынып
Сабақтың тақырыбы: 0 - ден 1000 - ға дейінгі сандар. Ауызша қосу және азайту.
Сабақтың мақсаты 1. Екінші сыныпта өткен тақырыптарды қайталай отырып, ауызша қосу және азайту кестесін қайталау. 0 - ден 1000 ға дейінгі сандарды қайталау.
2. Ауызша қосу және азайту кестесін қайталау, шапшаңдық пен білімділік дәрежелерін дамыту.
3. Математикалық терминдердің мағынасын түсініп, математикалық тілде сөйлеуге тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже 0 - ден 1000 - ға дейінгі сандар. Ауызша қосу және азайту кестесін қайталайды.
Әдіс - тәсілдер Блум таксономиясы, «миға шабуыл» стратегиясы,
АКТ, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту үшін және оқу үшін бағалау, СТО, оқытудағы басқару және көшбасшылық, талантты және дарынды балаларды оқыту.
Ақпарат көздері 3 сынып математика оқулығы, интернет ресурстары, электронды оқулық, кестелер мен түрлі суреттер
Бағалау әдістері Бағалау парақшасы арқылы өзін - өзі бағалау және топты бағалау.
Көрнекіліктер Интерактивті тақта, постер, маркер, слайд, компьютер, электронды оқулық
Жаңа сабақ 45 минут
Блум таксономиясы Уақыт Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушының іс - әрекеті
Ұйымдастыру.
1 - әдіс
1. Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру, суреттер арқылы топқа бөлу.
2 - әдіс
Топқа бөлу: Оқушыларды топқа бөлу
1 – топ: «Қосу»
2 – топ: «Азайту»
3 – топ: «Бөлу»
4 - топ: «Көбейту» Сәлеметсіңдер ме? Балалар
- сабағымызды бастамас бұрын, сыныпта жағымды атмосфера құрып алайық.
Психологиялық дайындық
Біз балдырған баламыз,
Құстай қанат қағамыз.
Дүниені аралап,
Оқып білім аламыз.
«Қызығушылықтарын ояту»
Ондай болса сабағымызды бастамас бұрын топқа бөлінеміз.
Топқа бөлу үшін оқушылардың қолдануына қағаз қиындыларын тарқатамыз. (Әр қағаз қиындыларында қажетті сөздерді жазып қойыңыз). Оқушылар өздерінің қағаздарында жазылған сөздер бойынша топқа бөлінеді. Сәлемдеседі.
Оқушылар қағазда жазылған сөздер арқылы
топқа бөлінеді.
2. Білу. 3 - әдіс
№1 тапсырма:
Сандарды оқы. Онда қанша жүздік, ондық, бірлік бар?
1 – топ: а)
2 – топ: ә)
3 – топ: б)
Түсіну. 4 - әдіс
«Топтар арасындағы жұмыс»
№ 2 тапсырма:
1 – топ: 1 - 2 баған шығарып ұқсас мысалдар жаз
2 – топ: 3 – 4 бағанды шығарып ұқсас мысалдар жаз.
№ 3 тапсырма:
3 – топ: 1 - 2 баған уақытқа есеп шығару
4 – топ: 3 – 4 баған уақытқа шығару № 2 тапсырма:
7 жүзд. 5онд. 3бірл. = 753
8онд. 2бірл = 82
7жүзд. 2онд. = 720
25 онд. = 250
35 онд. = 350
5 онд = 50
4 онд. 3 бірл. = 43
6 жүзд. 9 бірл. = 609
№ 3 тапсырма:
589 900
1000 > 999
680 > 670
300 > 290
350 <>
789 – 89 = 700
800 – 10 < 800="" –="">
563 320 – 20
879 + 1 540 – 10 Оқушылар тапсырманы орындайды
бірін - бірі бағалайды
Сергіту сәті. 5 – әдіс
Музыка ырғағымен қимылдарды қайталау
Қолдану. 6 – әдіс.
«Оқулықпен жұмыс»
Топтық жұмыс. Оқулықта берілген жаттығуларды орындайды.
Кітаппен жұмыс:
Оқулықтағы жаттығуларды орындау.
Талдау
Ажырату, саралау, тәжірибеден өткізу, зерделеу мақсатында жүргізіледі
Ауызша қосу және азайту кестесін құрып оны қайталау жұмысын жүргізу.
Топтар арасында көбейту кестесін жатқа айтудан жарыс ұйымдастыру.
Әр топ өздерінің сабақтан игерген білімін пысықтап, топтық бағалау және мадақтау жүргізеді.
Бағалау
Бағалауға арналған критериларға сәйкес бағалау парақшаларымен жұмыс.
Бағалау парақшалары арқылы әр топ мүшелерін бағалау парақшаларын жинастырады.
Рефлексия: Блоб ағашы
Оқушылар бүгінгі сабақтан өздеріне қызықты нені үйренгенін блоб ағашын бояу арқылы бағалайды.
Бүгінгі сабақтан не алдым?
Қай жері маған түсініксіз?
Не білгім келеді?
Үйге берілетін тапсырма
4 - 5 бет № 4 - 5 есептерді шығару.
Бағалау
Оқушыларды бағалау парақшалары арқылы бағаларымен танысып тиісті бағаларын қою.
Сабақтың тақырыбы: 0 - ден 1000 - ға дейінгі сандар. Ауызша қосу және азайту.
Сабақтың мақсаты 1. Екінші сыныпта өткен тақырыптарды қайталай отырып, ауызша қосу және азайту кестесін қайталау. 0 - ден 1000 ға дейінгі сандарды қайталау.
2. Ауызша қосу және азайту кестесін қайталау, шапшаңдық пен білімділік дәрежелерін дамыту.
3. Математикалық терминдердің мағынасын түсініп, математикалық тілде сөйлеуге тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже 0 - ден 1000 - ға дейінгі сандар. Ауызша қосу және азайту кестесін қайталайды.
Әдіс - тәсілдер Блум таксономиясы, «миға шабуыл» стратегиясы,
АКТ, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту үшін және оқу үшін бағалау, СТО, оқытудағы басқару және көшбасшылық, талантты және дарынды балаларды оқыту.
Ақпарат көздері 3 сынып математика оқулығы, интернет ресурстары, электронды оқулық, кестелер мен түрлі суреттер
Бағалау әдістері Бағалау парақшасы арқылы өзін - өзі бағалау және топты бағалау.
Көрнекіліктер Интерактивті тақта, постер, маркер, слайд, компьютер, электронды оқулық
Жаңа сабақ 45 минут
Блум таксономиясы Уақыт Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушының іс - әрекеті
Ұйымдастыру.
1 - әдіс
1. Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру, суреттер арқылы топқа бөлу.
2 - әдіс
Топқа бөлу: Оқушыларды топқа бөлу
1 – топ: «Қосу»
2 – топ: «Азайту»
3 – топ: «Бөлу»
4 - топ: «Көбейту» Сәлеметсіңдер ме? Балалар
- сабағымызды бастамас бұрын, сыныпта жағымды атмосфера құрып алайық.
Психологиялық дайындық
Біз балдырған баламыз,
Құстай қанат қағамыз.
Дүниені аралап,
Оқып білім аламыз.
«Қызығушылықтарын ояту»
Ондай болса сабағымызды бастамас бұрын топқа бөлінеміз.
Топқа бөлу үшін оқушылардың қолдануына қағаз қиындыларын тарқатамыз. (Әр қағаз қиындыларында қажетті сөздерді жазып қойыңыз). Оқушылар өздерінің қағаздарында жазылған сөздер бойынша топқа бөлінеді. Сәлемдеседі.
Оқушылар қағазда жазылған сөздер арқылы
топқа бөлінеді.
2. Білу. 3 - әдіс
№1 тапсырма:
Сандарды оқы. Онда қанша жүздік, ондық, бірлік бар?
1 – топ: а)
2 – топ: ә)
3 – топ: б)
Түсіну. 4 - әдіс
«Топтар арасындағы жұмыс»
№ 2 тапсырма:
1 – топ: 1 - 2 баған шығарып ұқсас мысалдар жаз
2 – топ: 3 – 4 бағанды шығарып ұқсас мысалдар жаз.
№ 3 тапсырма:
3 – топ: 1 - 2 баған уақытқа есеп шығару
4 – топ: 3 – 4 баған уақытқа шығару № 2 тапсырма:
7 жүзд. 5онд. 3бірл. = 753
8онд. 2бірл = 82
7жүзд. 2онд. = 720
25 онд. = 250
35 онд. = 350
5 онд = 50
4 онд. 3 бірл. = 43
6 жүзд. 9 бірл. = 609
№ 3 тапсырма:
589 900
1000 > 999
680 > 670
300 > 290
350 <>
789 – 89 = 700
800 – 10 < 800="" –="">
563 320 – 20
879 + 1 540 – 10 Оқушылар тапсырманы орындайды
бірін - бірі бағалайды
Сергіту сәті. 5 – әдіс
Музыка ырғағымен қимылдарды қайталау
Қолдану. 6 – әдіс.
«Оқулықпен жұмыс»
Топтық жұмыс. Оқулықта берілген жаттығуларды орындайды.
Кітаппен жұмыс:
Оқулықтағы жаттығуларды орындау.
Талдау
Ажырату, саралау, тәжірибеден өткізу, зерделеу мақсатында жүргізіледі
Ауызша қосу және азайту кестесін құрып оны қайталау жұмысын жүргізу.
Топтар арасында көбейту кестесін жатқа айтудан жарыс ұйымдастыру.
Әр топ өздерінің сабақтан игерген білімін пысықтап, топтық бағалау және мадақтау жүргізеді.
Бағалау
Бағалауға арналған критериларға сәйкес бағалау парақшаларымен жұмыс.
Бағалау парақшалары арқылы әр топ мүшелерін бағалау парақшаларын жинастырады.
Рефлексия: Блоб ағашы
Оқушылар бүгінгі сабақтан өздеріне қызықты нені үйренгенін блоб ағашын бояу арқылы бағалайды.
Бүгінгі сабақтан не алдым?
Қай жері маған түсініксіз?
Не білгім келеді?
Үйге берілетін тапсырма
4 - 5 бет № 4 - 5 есептерді шығару.
Бағалау
Оқушыларды бағалау парақшалары арқылы бағаларымен танысып тиісті бағаларын қою.