- 05 нау. 2024 04:41
- 602
5 санын көбейту және бөлу кестесін құрастыру
Сынып | 2 | |||
Пән | Математика | |||
Бөлімі: | Көбейту және бөлу. Есептер | |||
Тақырыбы: | 5 санын көбейту және бөлу кестесін құрастыру | |||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары | 2. 1. 2. 2 - көбейту және бөлу - өзара кері амалдар екенін түсіну, көбейту және бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты анықтау 2. 1. 2. 4** - 2; 3; 4; 5 сандарына көбейту кестесін құру, білу және қолдану | |||
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушылар: 5 - ке көбейту және бөлу кестесін құрастыра алады. Көптеген оқушылар: санау материалдарын пайдаланып есептеуді орындау жолын түсіндіре алады. Кейбір оқушылар: көбейту мен бөлуге өзара байланысты теңдіктер құрастыра алады. | |||
Жоспарланған уақыты | Оқытушының іс - әрекеті | Оқушының іс - әрекеті | Бағалау | Ресурстар |
Сабақтың басы | Оқушылар қайталап айтады Оқушылардың арасының алшақтығы 1, 5 метр | Формативті бағалау үнемі жүргізіліп отырады. Жетондардың суреттерін тарату арқылы бағалау жүргізіледі | Оқулықтар суреттер Кеспелер Сызғыш қарындаштар Қайшы Қағаздар беріледі. | |
Сабақтың ортасы | Өткенді пысықтау. Аквариум әдісі. Қызығушылықты ояту. «Миға шабуыл». «5 санына байланысты ой қозғау» Бейнеролик көрсету. 5 қару, 5 арыс, 5 парыз, 5 асыл іс, 5 дұшпан, 5 тас ойыны. Сабақтың тақырыбын хабарлау Сабақтың мақсатымен таныстыру 5 санына көбейту және бөлу кестесін құрастыруды, есептер шығару үйренемін. №1. Есепте жауаптарды өсу ретімен орналастырсаң Әлияның күн тәртібімен танысасың. №2. Сырымның әрбір секіруіне 5 бірлік бар. Екі, үш секіруінде неше бірлік бар? Топпен жұмыс Білгірлер тобы: 20 шарды 4 балаға тең бөліп беру керек. Олардың әрқайсысына неше шардан тиеді? Тапқырлар тобы: 25 алманы 5 ыдысқа тең бөліп салу керек. Әр ыдыста қанша алмадан болады? Алғырлар тобы: 15 алмұртты 3 себетке тең бөліп салу керек. Әр себетте қанша алмұрттан болады? Деңгейлік тапсырмалар А деңгей
В деңгейі Математикалық диктант 1) 5 санын 2 есе арттыр 2) 4 санын 3 есе арттыр 3) 4 санын 5 есе арттыр C деңгейі Салыстыр. <, >, = 3*5 20 - 5 4*3 60 - 51 30+5 2*4 3*3 21: 3 Кестеге қара. 5 санына көбейту және бөлу кестесіндегі әр бағанды толықтыр. Сергіту сәті: Сәттілік дөңгелегі Танымдық тапсырма Сағат неше болды? «Тақия тастамақ» ойын. | Дескриптор: көбейтуге байланысты ережелерді еске түсіреді, бөлуге байланысты ережелерді еске түсіреді. Дескриптор: бес санының құпиясын біледі. Дескриптор: 5 санына көбейту және бөлу кестесін құрастыруды, есептер шығару үйренеді. Есепте жауаптарды өсу ретімен орналастырсаң Әлияның күн тәртібімен танысады. Дескриптор: Сырымның әрбір секіруіне 5 бірлік барын тапты. Екі, үш секіруінде неше бірлік бар екенін анықтады. Дескриптор: Есепті шығарып, өрнектің мәнін табады. Постер құрастырады Шартын құрастырады. Шешуін шығарып, жауабын табады. Дескриптор: Логикалық есепті шығарады, Математикалық диктантты жазады, есептерді шығарып салыстырады. Дескриптор: Кестеге қара. 5 санына көбейту және бөлу кестесіндегі әр бағанды толықтырады. Бойларын сергітетін қызықты есептер шығарып, жаттығулар жасайды. Дескриптор: Сағаттың неше көрсетіп тұрғанын табады. Дескриптор: Тақия кигізіп, өрнек айтамын, көбейтіндінің не бөліндінің мәнін айтады. | Кеспелер Сызғыш қарындаштар Қайшы Қағаздар беріледі. Кеспелер Сызғыш қарындаштар Қайшы Қағаздар беріледі. Желім, қарындаштар Қайшы Қағаздар беріледі. Өрнектер жазылған машиналар Интербелсенді тақтамен жұмыс Тақия | |
Сабақтың соңы Кері байланыс | Рефлексия (жеке, жұпта, топта, ұжымда) | Оқушыларға жаңбыр тамшылар таратылады. Сол тамшыларға оқушылар сабақта не білдім№Не үйрендім? Не білгім келеді? | Кері байланыс «Қолшатыр» | |
Үйге тапсырма беру | №4. Төмендегі өрнектерді пайдаланып, теңдіктер және теңсіздіктер құрастыр. | Күнделікке №4, 41 бет |