- 05 нау. 2024 01:23
- 219
5 санын қосу және азайту
Математика
Сабақтың тақырыбы: 5 санын қосу және азайту
Сабақтың мақсаты: 1. Оқушыларға санға 5 - ті қосып, саннан 5 - ті азайтуды ұғындыру.
2. Оқушылардың ой ұшқырлығын және шығармашылық қабілетін дамыту.
3. Оқушыларды сауаттылыққа баулу, ұлттық тәрбие беру.
Сабақтың көрнекілігі: кеспе цифрлар, мысалдар жаз/н пар/р, құлпынай, кәрзеңке, гүлдер, тест бетшелері.
Жүрісі.
І. Ұйымдастыру бөлімі.
Оқушыларды сабаққа ұйымдастыру
Психологиялық дайындық.
Білімнің тұңғиығы бойлайтұғын
Тоқысаң жалықтыра қоймайтұғын
Ғылымдар патшасы боп дараланып
Математика – қызықты тоймайтұғын.
ІІ. Өткенді пысықтау.
«Кім шапшаң?» ойыны.
6+3=9
5+2=7
8 - 4=4
3 - 1=2
7+1=8
3+2=5
6 - 3=3
5 - 4=1
«Жауапты ғана жаз» математикалық диктант.
4 - 2=2
2+3=5
4+3=7
10 - 4=6
3+7=10
8 - 4=4
«Жұбын тап» ойыны.
4=2+2
4=3+1
5=4+1
5=3+2
ІІІ. Жаңа сабақ
Дәптермен жұмыс.
Күннің жадын жазу.
Көркем жазу.
5 санын қосу және азайту.
№1. Қосу, азайту амалдарының компоненттерін айтқызу.
Қосылғыш, қосылғыш, қосындының мәні.
Азайғыш, азайтқыш, айырманың мәні.
Интерактивті тақтаға орындайды.
1+5=6 --------------- 6 - 5=1
2+5=7 --------------- 7 - 5=2
3+5=8 --------------- 8 - 5=3
4+5=9 --------------- 9 - 5=4
5+5=10 ------------- 10 - 5=5
№2. (ауызша орындалады).
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
5+5=10
10 - 5=5
□ +5= □
□ - 5= □
Сергіту сәті.
№3.
Интерактивті тақта арқылы берілгенін оқытамын.
1 5 9
9 5 1
№4. Кесінділерді салыстыру (интерактивті тақта арқылы кесінділер көрінеді).
9 см – 5 см < 5="">
4 см және 7 - 1
5+2 <>
Шығармашылық тапсырма.
Асқардың әкесі – дәрігер, Талғаттың әкесі – ұшқыш, Дәулеттің әкесі – мұғалім.
«Гүл сыйла» ойыны.
8 наурыз – аналар мерекесі туралы айту.
❀+5=10
❀+5=9
10 -❀=5
8 -❀=3 т. б.
Қорыту мадақтау.
Сабақтың тақырыбы: 5 санын қосу және азайту
Сабақтың мақсаты: 1. Оқушыларға санға 5 - ті қосып, саннан 5 - ті азайтуды ұғындыру.
2. Оқушылардың ой ұшқырлығын және шығармашылық қабілетін дамыту.
3. Оқушыларды сауаттылыққа баулу, ұлттық тәрбие беру.
Сабақтың көрнекілігі: кеспе цифрлар, мысалдар жаз/н пар/р, құлпынай, кәрзеңке, гүлдер, тест бетшелері.
Жүрісі.
І. Ұйымдастыру бөлімі.
Оқушыларды сабаққа ұйымдастыру
Психологиялық дайындық.
Білімнің тұңғиығы бойлайтұғын
Тоқысаң жалықтыра қоймайтұғын
Ғылымдар патшасы боп дараланып
Математика – қызықты тоймайтұғын.
ІІ. Өткенді пысықтау.
«Кім шапшаң?» ойыны.
6+3=9
5+2=7
8 - 4=4
3 - 1=2
7+1=8
3+2=5
6 - 3=3
5 - 4=1
«Жауапты ғана жаз» математикалық диктант.
4 - 2=2
2+3=5
4+3=7
10 - 4=6
3+7=10
8 - 4=4
«Жұбын тап» ойыны.
4=2+2
4=3+1
5=4+1
5=3+2
ІІІ. Жаңа сабақ
Дәптермен жұмыс.
Күннің жадын жазу.
Көркем жазу.
5 санын қосу және азайту.
№1. Қосу, азайту амалдарының компоненттерін айтқызу.
Қосылғыш, қосылғыш, қосындының мәні.
Азайғыш, азайтқыш, айырманың мәні.
Интерактивті тақтаға орындайды.
1+5=6 --------------- 6 - 5=1
2+5=7 --------------- 7 - 5=2
3+5=8 --------------- 8 - 5=3
4+5=9 --------------- 9 - 5=4
5+5=10 ------------- 10 - 5=5
№2. (ауызша орындалады).
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
5+5=10
10 - 5=5
□ +5= □
□ - 5= □
Сергіту сәті.
№3.
Интерактивті тақта арқылы берілгенін оқытамын.
1 5 9
9 5 1
№4. Кесінділерді салыстыру (интерактивті тақта арқылы кесінділер көрінеді).
9 см – 5 см < 5="">
4 см және 7 - 1
5+2 <>
Шығармашылық тапсырма.
Асқардың әкесі – дәрігер, Талғаттың әкесі – ұшқыш, Дәулеттің әкесі – мұғалім.
«Гүл сыйла» ойыны.
8 наурыз – аналар мерекесі туралы айту.
❀+5=10
❀+5=9
10 -❀=5
8 -❀=3 т. б.
Қорыту мадақтау.