- 05 нау. 2024 02:03
- 197
Әбілхан Қастеев
Әбілхан Қастеев
Сабақтың мақсаты: Әңгімені түсініп оқып, кейіпкерді тереңірек тануға, негізгі ойды анықтай білуге, Әбілхан Қастеев туралы деректер жинауға және ізденіс жұмысын жасауға ықпал ету
Негізгі идеялар: - Оқушыларды сыни, байыппен, шығармашыл және бірлесіп ойлауға ынталандыру;
- Белсенді тыңдап, бар ойын талқылауға шоғырландыруға мүмкіндік беру;
- Қорытынды жасауға бағыт беру.
Күтілетін нәтиже: Әңгімені түсініп оқиды, негізгі ойды анықтайды. Шығармашылық қабілеттері шыңдалады, қабілеттерін таниды. Топтық жұмыс жасауға бірігеді, ойын еркін айта алады. Әңгімені өз сөзімен баяндайды. Бірін - бірі шынайы бағалайды.
Сабақта қолданылатын әдіс - тәсілдер:
Топтық жұмыстар, ізденушілік бағыттағы тапсырмалар, «ТВ шоу», «Топтастыру», «5 жолды өлең», «Ақылдың 6 қалпағы», «Галлереяға саяхат»
Оқытуда қолданылатын модульдер СТО, ЖЕСО, ОмОЖТ, ТжДБО, АКТ, ОК, ОүБ ОБ
Негізгі дереккөздері: «Әдебиеттік оқу» 3 - сынып Атамұра 2014ж.
Ғаламтордан қосымша суреттер мен мәліметтер
Ресурстар: Интербелсенді тақта, ватман қағаз, маркерлер, стикер,
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушыларды «Шаттық шеңберіне» тұрғызу
- Балалар, біз бұл пәнде өнер адамдары жайлы мағлұматтармен танысып жатқандықтан, түрлі бояу түстері бойынша топқа бөлінеміз.
Сабаққа зейін қойдыру.
Елбасы Н. Ә. Назарбаевтың биылғы жылғы Жолдауы «Нұрлы жол» деп аталады.
Жолдауда білім саласында жақсы жетістікке жету бағыты мен табысты білімге бет алу ерекше айтылған.
- Ендеше біз де сыныбымызбен бірге «Нұрлы жолға» түсіп көрейік.
«Әміре ата» ауылында:
Тапсырма:
- Мәтінді оқу, мазмұндау
-“ТВ шоу”
Кейіпкерлермен сұхбат
- «Әнші Әміре» мәтінін әр топтан 1 оқушыға оқытып, 1 оқушыдан мазмұн сұрау;
№78 жалпы орта мектеп
Бастауыш сынып мұғалімі
Өтемұрат Әсемгул Елеусінқызы
Сабақтың мақсаты: Әңгімені түсініп оқып, кейіпкерді тереңірек тануға, негізгі ойды анықтай білуге, Әбілхан Қастеев туралы деректер жинауға және ізденіс жұмысын жасауға ықпал ету
Негізгі идеялар: - Оқушыларды сыни, байыппен, шығармашыл және бірлесіп ойлауға ынталандыру;
- Белсенді тыңдап, бар ойын талқылауға шоғырландыруға мүмкіндік беру;
- Қорытынды жасауға бағыт беру.
Күтілетін нәтиже: Әңгімені түсініп оқиды, негізгі ойды анықтайды. Шығармашылық қабілеттері шыңдалады, қабілеттерін таниды. Топтық жұмыс жасауға бірігеді, ойын еркін айта алады. Әңгімені өз сөзімен баяндайды. Бірін - бірі шынайы бағалайды.
Сабақта қолданылатын әдіс - тәсілдер:
Топтық жұмыстар, ізденушілік бағыттағы тапсырмалар, «ТВ шоу», «Топтастыру», «5 жолды өлең», «Ақылдың 6 қалпағы», «Галлереяға саяхат»
Оқытуда қолданылатын модульдер СТО, ЖЕСО, ОмОЖТ, ТжДБО, АКТ, ОК, ОүБ ОБ
Негізгі дереккөздері: «Әдебиеттік оқу» 3 - сынып Атамұра 2014ж.
Ғаламтордан қосымша суреттер мен мәліметтер
Ресурстар: Интербелсенді тақта, ватман қағаз, маркерлер, стикер,
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушыларды «Шаттық шеңберіне» тұрғызу
- Балалар, біз бұл пәнде өнер адамдары жайлы мағлұматтармен танысып жатқандықтан, түрлі бояу түстері бойынша топқа бөлінеміз.
Сабаққа зейін қойдыру.
Елбасы Н. Ә. Назарбаевтың биылғы жылғы Жолдауы «Нұрлы жол» деп аталады.
Жолдауда білім саласында жақсы жетістікке жету бағыты мен табысты білімге бет алу ерекше айтылған.
- Ендеше біз де сыныбымызбен бірге «Нұрлы жолға» түсіп көрейік.
«Әміре ата» ауылында:
Тапсырма:
- Мәтінді оқу, мазмұндау
-“ТВ шоу”
Кейіпкерлермен сұхбат
- «Әнші Әміре» мәтінін әр топтан 1 оқушыға оқытып, 1 оқушыдан мазмұн сұрау;
№78 жалпы орта мектеп
Бастауыш сынып мұғалімі
Өтемұрат Әсемгул Елеусінқызы
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.