- 05 нау. 2024 00:50
- 208
Ағылшын тілі пәнінен 9 сынып. «Health habits» тақырыбына рефлективтік есеп
Ағылшын тілі пәнінен 9 сынып. «Health habits» тақырыбына рефлективтік есеп
Мектептегі тәжірибемнің үшінші апта төртінші күнінде 9 “B” сыныбында «Health habits» тақырыбында бесінші сабағымды өттім. Бұл тақырыптық – күнтізбелік жоспар бойынша екі сағаттан берілген Өткен сабақтардағы материалдарды еске түсіру үшін сөйлеу дағдысын, ағылшын тіліндегі сөздік қорын, өз ойын еркін айтуына және еске сақтау қабілетін арттырдым. Сыныпқа кіргеннен бастап оқушылармен амандасуым, бүгінгі күннің ретін, қандай ай, қай жыл мезгілі туралы сыни тұрғыдан ойлауына ықпал жасадым. Ықпал жасай отырып «Мұғалім мен оқушы» арасындағы диалогқа түсе бастағанымды байқадым. Үйге берілген тапсырманы да сұрай отырып, бүгінгі сабақтың оңайға түспейтінін атап өттім. Үйге берілген тапсырманы толық орындамағанын байқадым. А деңгейлі оқушым үйге берілген жаттығу қиын екенін атап айтты. Соған қарамастан, өзінің жазып келгенін сыныпқа оқып берді.
Оқушыларды топқа бөлместен бұрын бүгінгі сабаққа мәлімет бере отырып, сыныптағы барлық оқушылар да өткен сабақтың екінші сағаты жайлы екенін білді. Себебі, денсаулыққа байланысты көптеген кеңестер жайлы мәлімет бердім. Сабағымды бастамас бұрын ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін топтап алу үшін «Health and Wealth» сөздері жазылған түрлі – түсті таратпаны тараттым. Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын құру маңызды себебі топқа, жұпқа, жеке бөлінген кезде оқушылардың бір - біріне жылы қабақ танытуы, сабақтың қызықты өтуі, оқушының өзін - өзі тәрбиелеуіне алып келеді. Менің бір байқағаным, бұл сабақ екінші сабағыма қарағанда қиынырақ болды. Себебі, жаңа грамматикалық сабақты түсіндіру кезінде дәстүрлі сабаққа бет бұрдым. Оқушыларға грамматиканы түсіндіріп болған соң, қайтадан жаңа тәсілдегі сабағыма қарадым. Оқушылар топқа бөлінгеннен кейін менен тапсырма беруімді сұрады. Ең алғашқы әдісім «Пилот - штурман» әдісі болатын. Бұл әдістің шарты оқушыларға екі тақырыпта мәтін беремін және сол мәтіннің ішінен жаңа сөздіктерді тауып жазады.
Мектептегі тәжірибемнің үшінші апта төртінші күнінде 9 “B” сыныбында «Health habits» тақырыбында бесінші сабағымды өттім. Бұл тақырыптық – күнтізбелік жоспар бойынша екі сағаттан берілген Өткен сабақтардағы материалдарды еске түсіру үшін сөйлеу дағдысын, ағылшын тіліндегі сөздік қорын, өз ойын еркін айтуына және еске сақтау қабілетін арттырдым. Сыныпқа кіргеннен бастап оқушылармен амандасуым, бүгінгі күннің ретін, қандай ай, қай жыл мезгілі туралы сыни тұрғыдан ойлауына ықпал жасадым. Ықпал жасай отырып «Мұғалім мен оқушы» арасындағы диалогқа түсе бастағанымды байқадым. Үйге берілген тапсырманы да сұрай отырып, бүгінгі сабақтың оңайға түспейтінін атап өттім. Үйге берілген тапсырманы толық орындамағанын байқадым. А деңгейлі оқушым үйге берілген жаттығу қиын екенін атап айтты. Соған қарамастан, өзінің жазып келгенін сыныпқа оқып берді.
Оқушыларды топқа бөлместен бұрын бүгінгі сабаққа мәлімет бере отырып, сыныптағы барлық оқушылар да өткен сабақтың екінші сағаты жайлы екенін білді. Себебі, денсаулыққа байланысты көптеген кеңестер жайлы мәлімет бердім. Сабағымды бастамас бұрын ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін топтап алу үшін «Health and Wealth» сөздері жазылған түрлі – түсті таратпаны тараттым. Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын құру маңызды себебі топқа, жұпқа, жеке бөлінген кезде оқушылардың бір - біріне жылы қабақ танытуы, сабақтың қызықты өтуі, оқушының өзін - өзі тәрбиелеуіне алып келеді. Менің бір байқағаным, бұл сабақ екінші сабағыма қарағанда қиынырақ болды. Себебі, жаңа грамматикалық сабақты түсіндіру кезінде дәстүрлі сабаққа бет бұрдым. Оқушыларға грамматиканы түсіндіріп болған соң, қайтадан жаңа тәсілдегі сабағыма қарадым. Оқушылар топқа бөлінгеннен кейін менен тапсырма беруімді сұрады. Ең алғашқы әдісім «Пилот - штурман» әдісі болатын. Бұл әдістің шарты оқушыларға екі тақырыпта мәтін беремін және сол мәтіннің ішінен жаңа сөздіктерді тауып жазады.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.