- 05 нау. 2024 02:24
- 214
Арыстан мен тышқан
Сабақтың тақырыбы: Арыстан мен тышқан
Мақсаты:
а) Оқушыларға мысалды таныстыра отырып, негізгі ойды, идеяны ұғындыру. Көркем шығарманы оқуға қызығушылығын қалыптастыру.
ә) Оқушылардың ой - өрістерін кеңейту. Түсініп, мәнерлеп оқу дағдыларын нығайту. Сын тұрғысынан ойлауын дамыту. Өз ойларын еркін айтып, дәлелді сөйлеу қабілеттерін арттыру.
б) Балаларды қайрымды, жағымды қарым - қатынастар жасауға тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Жаңа білімді меңгерту.
Сабақтың әдісі: Дамыта оқу технологиялары.
Сабақтың түрі: Таным сабақ
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
1) Психологиялық дайындық.
2) Керек құралдарын алғызу.
3) Назарын сабаққа аудару.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
« Бағдаршам» ойынын ойнату арқылы үй тапсырмасы бойынша қандай дайындықпен келгенін анықтау.
( Ойынның шарты: егер оқушылар сабаққа жақсы дайындықпен келсе, бағдаршамның жасыл түсін көтереді; дайындалған, бірақ өзіне сенімсіздік танытса, сары түсті көтереді; дайындығы шала болса қызыл түсті көтереді.)
1 топ. Әңгіменің мазмұнын баяндайды;
2 топ. «Ғажайып жетілік» сұрақтарына жауап береді;
3 топ. «Араласып кеткен уақиғалар» тапсырмасын орындайды.
ІІІ. Жаңа сабаққа
Адалдық Сыйластық
Қайрымдылық Қамқорлық
Жанашырлық Кішіпейілдік
Мұғалім:
- Бүгін біз да адам бойындағы жақсы - жаман қасиеттердің ара жігін ашып көрсететін, өнеге, тәлімге толы Сұлтанмахмұт Торайғыровтың « Арыстан мен тышқан» мысалымен танысамыз.
«Тұлғаны танып біл» стратегиясын қолдану.
(Берілген суреттердің ішінен автордың суретін табу, ол туралы не білетіндерін ортаға салу.)
Авторға хронологиялық кесте толтыру
1 топ. Арыстан дегеніміз не? Ол туралы не білесіңдер?
2 топ. Тышқан дегеніміз не? Ол туралы не білесіздер?
3 топ. Арыстан мен тышқанның ұқсастығы мен айырмашылығы неде?
Сөздікпен жұмыс.
Зиян - залал, зақым, кесірін тигізу.
Азат – еркін, өз еркі өзінде, ерікті, бостандық.
• Мысалмен танысу.
• Мультфильм көрсете отырып, мұғалімнің мәнерлеп оқуы.
• Рөлге бөліп оқу.
• Іштей оқу.
Нақты сұрақ – дәл жауап.
• Мысалдағы оқиға нелер арасында болған?
• Арыстан тышқанды не үшін өлтірмек болды?
• Тышқан қалайша өлімнен құтылды?
• Ол өзі айтқан уәдесін қалай орындады?
• Бұл мысалдың мазмұнына қандай мақалдар сәйкес келеді?
• Сонда ақын бұл образдар арқылы қандай адамдары бейнелеп отыр?
Мысал өлең дегеніміз не?
Жан - жануарлар мен өсімдіктерге адамдық қасиет беріп, бейнелеу арқылы адамдар ортасындағы жағымсыз қылықтар мен іс әрекеттерді сын тезіне алып, ой - пікірді астарлы бейнелейтін уақиғалы өлеңдерді мысал өлең дейміз.
Дәптермен жұмыс.
Анықтама: « мысал» - сатиралық сипатта, сықақпен сыналатын, шағын көлемді шығарма. (дәптерлеріне жаздыру)
Мақсаты:
а) Оқушыларға мысалды таныстыра отырып, негізгі ойды, идеяны ұғындыру. Көркем шығарманы оқуға қызығушылығын қалыптастыру.
ә) Оқушылардың ой - өрістерін кеңейту. Түсініп, мәнерлеп оқу дағдыларын нығайту. Сын тұрғысынан ойлауын дамыту. Өз ойларын еркін айтып, дәлелді сөйлеу қабілеттерін арттыру.
б) Балаларды қайрымды, жағымды қарым - қатынастар жасауға тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Жаңа білімді меңгерту.
Сабақтың әдісі: Дамыта оқу технологиялары.
Сабақтың түрі: Таным сабақ
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
1) Психологиялық дайындық.
2) Керек құралдарын алғызу.
3) Назарын сабаққа аудару.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
« Бағдаршам» ойынын ойнату арқылы үй тапсырмасы бойынша қандай дайындықпен келгенін анықтау.
( Ойынның шарты: егер оқушылар сабаққа жақсы дайындықпен келсе, бағдаршамның жасыл түсін көтереді; дайындалған, бірақ өзіне сенімсіздік танытса, сары түсті көтереді; дайындығы шала болса қызыл түсті көтереді.)
1 топ. Әңгіменің мазмұнын баяндайды;
2 топ. «Ғажайып жетілік» сұрақтарына жауап береді;
3 топ. «Араласып кеткен уақиғалар» тапсырмасын орындайды.
ІІІ. Жаңа сабаққа
Адалдық Сыйластық
Қайрымдылық Қамқорлық
Жанашырлық Кішіпейілдік
Мұғалім:
- Бүгін біз да адам бойындағы жақсы - жаман қасиеттердің ара жігін ашып көрсететін, өнеге, тәлімге толы Сұлтанмахмұт Торайғыровтың « Арыстан мен тышқан» мысалымен танысамыз.
«Тұлғаны танып біл» стратегиясын қолдану.
(Берілген суреттердің ішінен автордың суретін табу, ол туралы не білетіндерін ортаға салу.)
Авторға хронологиялық кесте толтыру
1 топ. Арыстан дегеніміз не? Ол туралы не білесіңдер?
2 топ. Тышқан дегеніміз не? Ол туралы не білесіздер?
3 топ. Арыстан мен тышқанның ұқсастығы мен айырмашылығы неде?
Сөздікпен жұмыс.
Зиян - залал, зақым, кесірін тигізу.
Азат – еркін, өз еркі өзінде, ерікті, бостандық.
• Мысалмен танысу.
• Мультфильм көрсете отырып, мұғалімнің мәнерлеп оқуы.
• Рөлге бөліп оқу.
• Іштей оқу.
Нақты сұрақ – дәл жауап.
• Мысалдағы оқиға нелер арасында болған?
• Арыстан тышқанды не үшін өлтірмек болды?
• Тышқан қалайша өлімнен құтылды?
• Ол өзі айтқан уәдесін қалай орындады?
• Бұл мысалдың мазмұнына қандай мақалдар сәйкес келеді?
• Сонда ақын бұл образдар арқылы қандай адамдары бейнелеп отыр?
Мысал өлең дегеніміз не?
Жан - жануарлар мен өсімдіктерге адамдық қасиет беріп, бейнелеу арқылы адамдар ортасындағы жағымсыз қылықтар мен іс әрекеттерді сын тезіне алып, ой - пікірді астарлы бейнелейтін уақиғалы өлеңдерді мысал өлең дейміз.
Дәптермен жұмыс.
Анықтама: « мысал» - сатиралық сипатта, сықақпен сыналатын, шағын көлемді шығарма. (дәптерлеріне жаздыру)
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.