- 05 нау. 2024 00:08
- 190
Б. Блум таксономиясы негізінде құрылған технологиялық матрица (тест)
Б. Блум таксономиясы негізінде құрылған технологиялық матрица (тест)
Тақырып: зат есім
Сынып - 6
Б. Блум таксономиясы оқыту мақсаттарының келесі негізгі категорияларын енгізеді:
1. білім
2. түсіну
3. қолдану
4. анализ
5. синтез
6. бағалау
Тест тапсырмалары
І нұсқа
1. Заттың атын білдіріп, кім? Не? Деген сұраққа жауап беретін сөздер зат есім деп аталады.
А) иә
Б) жоқ
2. Біркелкі заттардың жалпы атауы...... деп, ал заттардың ішіндегі бір түрінің өзіне ғана қойылған аты...... деп аталады.
3. Берілген мәтіннен деректі, дерексіз зат есімдерді екі бағанға теріп жаз.
Алдына сәлем бере келе және елді ынтымақтастыру жөнінде келген Төлеге Әнет баба садақтың алты бірдей оғын біртіндеп сындырып, екі бүктеп, оны шыбық етіп ортасынан буып:
- Міне, енді сындырып көрші,- дейді, Төле бірден бір буда шыбықты қайдан сындырсын, Шыбықтарды Әнет бабаға қайтарып:
- Айып етпеңіз, бұл жұмбағыңызды түсінбедім, Әнет баба,- депті.
4. Мәтіннен тапқан зат есімдерді құрамына ажыратыңдар.
5. Мәтіннен төмендегі сызбаға сәйкес келетін сөйлемді тап.
6. Төменде берілген сөздерден туынды зат есімдер жаса.
Қой, күй, бұр, айт, күре, жақсы, аялда, ай.
7. Берілген сөздерден күрделі зат есімдер жаса.
Өнер, ауыл, бел, сайып, алты, бой, ата, амал, боз.
(аймақ, беу, кәсіп, бала, айла, ана, бақан, қыран, тұмар)
8. 3-ші тапсырмада берілген мәтінге оралып, Төле шешімін таба алмаған жұмбақ шешуін өзің ойлап, мәтінді аяқтап көр.
9. Жоғарыда өзің аяқтап жазған мәтінді бөліктерге бөліп, әр бөліміне ат қой.
10. Зат есімнің мағыналық топтарын ажыратып, гүлдесте жаса.
Тақырып: зат есім
Сынып - 6
Б. Блум таксономиясы оқыту мақсаттарының келесі негізгі категорияларын енгізеді:
1. білім
2. түсіну
3. қолдану
4. анализ
5. синтез
6. бағалау
Тест тапсырмалары
І нұсқа
1. Заттың атын білдіріп, кім? Не? Деген сұраққа жауап беретін сөздер зат есім деп аталады.
А) иә
Б) жоқ
2. Біркелкі заттардың жалпы атауы...... деп, ал заттардың ішіндегі бір түрінің өзіне ғана қойылған аты...... деп аталады.
3. Берілген мәтіннен деректі, дерексіз зат есімдерді екі бағанға теріп жаз.
Алдына сәлем бере келе және елді ынтымақтастыру жөнінде келген Төлеге Әнет баба садақтың алты бірдей оғын біртіндеп сындырып, екі бүктеп, оны шыбық етіп ортасынан буып:
- Міне, енді сындырып көрші,- дейді, Төле бірден бір буда шыбықты қайдан сындырсын, Шыбықтарды Әнет бабаға қайтарып:
- Айып етпеңіз, бұл жұмбағыңызды түсінбедім, Әнет баба,- депті.
4. Мәтіннен тапқан зат есімдерді құрамына ажыратыңдар.
5. Мәтіннен төмендегі сызбаға сәйкес келетін сөйлемді тап.
6. Төменде берілген сөздерден туынды зат есімдер жаса.
Қой, күй, бұр, айт, күре, жақсы, аялда, ай.
7. Берілген сөздерден күрделі зат есімдер жаса.
Өнер, ауыл, бел, сайып, алты, бой, ата, амал, боз.
(аймақ, беу, кәсіп, бала, айла, ана, бақан, қыран, тұмар)
8. 3-ші тапсырмада берілген мәтінге оралып, Төле шешімін таба алмаған жұмбақ шешуін өзің ойлап, мәтінді аяқтап көр.
9. Жоғарыда өзің аяқтап жазған мәтінді бөліктерге бөліп, әр бөліміне ат қой.
10. Зат есімнің мағыналық топтарын ажыратып, гүлдесте жаса.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.