- 05 нау. 2024 04:11
- 173
Балабақшада ойналатын ойындар
Балабақшада ойналатын ойындар
Балабақшада ойналатын ойындар баланың физикалық дамуы жағынан ғана емес, ой қиял ұшқырлығын, логикасын дамытады.
Ненің дауысы?
Мақсаты: Жануарлар туралы білімдерін бекіту, жануарлардың дауысын ажыратуға үйрету.
Шарты: Бір бала шығып бір жануардың дауысын келтіреді, қалған балалар қай жануардың дауысы екенін ажыратады.
Қуыршақты киіндіру
Мақсаты: Киім атауларын есте сақтауға, жыл мезгіліне байланысты киінуге үйрету.
Шарты: Мұғалім балаларға қуыршақты киіндіріп, серуенге шығару керектігін айтады. Балалар кезекпен қуыршаққа керек киімдерді атайды.
Дәрігер
Мақсаты: Адамның дене мүшелерін дұрыс атауға үйрету. Мынау не? сұрағына жауап беру.
Шарты: Қуыршақ — дәрігер немесе бала — дәрігер балалармен амандасады да қолын, басын, құлағын және т. б. дене мүшелерін көрсетуге ұсынады.
Сенде не бар?
Мақсаты: Сұрақты түсініп затты дұрыс атап, жауап беруге үйрету.
Шарты: Мұғалім заттарды балаларға таратып беріп, сенде не бар? — деп сұрақ қояды, балалар жауап береді.
Бау – бақшада
Мақсаты: Көкөністер мен жемістерді дұрыс атауға, ажыратуға үйрету.
Шарты: Үстел үстінде бау — бақшаның суреті. Балаларда көкөністер мен жемістердің суреті. Мұғалімнің белгісі бойынша, балалар көкөністерді, жемістерді бау — бақшаға орналастырады.
Кім көп сөз айтады?
Мақсаты: Өткен сөздерді пысықтау, логикалық ойлау қабілетін дамыту.
Шарты: Мұғалім тақырыпты айтады, балалар сол тақырыпқа байланысты сөздерді айтады. Мысалы: «Ойыншықтар». Балалар: доп, аю, қоян, зырылдауық т. б.
Бұл үйде кімдер тұрады?
Мақсаты: Балалардың сөздік қорын арттыру, есте сақтау.
Шарты: Тәрбиеші үй терезесінен отбасы мүшелерінің суретін көрсетеді, балалар оларды атайды.
Балабақшада ойналатын ойындар баланың физикалық дамуы жағынан ғана емес, ой қиял ұшқырлығын, логикасын дамытады.
Ненің дауысы?
Мақсаты: Жануарлар туралы білімдерін бекіту, жануарлардың дауысын ажыратуға үйрету.
Шарты: Бір бала шығып бір жануардың дауысын келтіреді, қалған балалар қай жануардың дауысы екенін ажыратады.
Қуыршақты киіндіру
Мақсаты: Киім атауларын есте сақтауға, жыл мезгіліне байланысты киінуге үйрету.
Шарты: Мұғалім балаларға қуыршақты киіндіріп, серуенге шығару керектігін айтады. Балалар кезекпен қуыршаққа керек киімдерді атайды.
Дәрігер
Мақсаты: Адамның дене мүшелерін дұрыс атауға үйрету. Мынау не? сұрағына жауап беру.
Шарты: Қуыршақ — дәрігер немесе бала — дәрігер балалармен амандасады да қолын, басын, құлағын және т. б. дене мүшелерін көрсетуге ұсынады.
Сенде не бар?
Мақсаты: Сұрақты түсініп затты дұрыс атап, жауап беруге үйрету.
Шарты: Мұғалім заттарды балаларға таратып беріп, сенде не бар? — деп сұрақ қояды, балалар жауап береді.
Бау – бақшада
Мақсаты: Көкөністер мен жемістерді дұрыс атауға, ажыратуға үйрету.
Шарты: Үстел үстінде бау — бақшаның суреті. Балаларда көкөністер мен жемістердің суреті. Мұғалімнің белгісі бойынша, балалар көкөністерді, жемістерді бау — бақшаға орналастырады.
Кім көп сөз айтады?
Мақсаты: Өткен сөздерді пысықтау, логикалық ойлау қабілетін дамыту.
Шарты: Мұғалім тақырыпты айтады, балалар сол тақырыпқа байланысты сөздерді айтады. Мысалы: «Ойыншықтар». Балалар: доп, аю, қоян, зырылдауық т. б.
Бұл үйде кімдер тұрады?
Мақсаты: Балалардың сөздік қорын арттыру, есте сақтау.
Шарты: Тәрбиеші үй терезесінен отбасы мүшелерінің суретін көрсетеді, балалар оларды атайды.