- 05 нау. 2024 04:11
- 170
Үй жануарлары
Үй жануарлары (төрт түлік мал туралы)
Өткізген: тәрбиеші Тауданбек А. Т.
Білім беру аймағы: Әлеуметтік
Өткізілетін аймағы: Экология
Тақырыбы: Үй жануарлары
Мақсаты: Балалардың төрт түлік мал туралы, олардың төлдерін ажырата білуге және пайдасы жайлы алған білімдерін бекіту.
Дамытушылық: Балалардың сөздік қорларын дамыту.
Тәрбиелік: Үй жануарларына деген қамқорлыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: Ауыл, үй жануарлары суреттері, жүннен жасалған киім түрлері, карточкалар.
Сабақ түрі: Саяхат сабақ.
Әдіс — тәсілдері: Жұмбақ шешу, өлең оқу, әңгіме, дид - қ ойын, сұрақ - жауап.
Сабақтың барысы:
Қызығушылықты арттыру кезеңі
1. Сәлемдесу: Арайлап таң атты,
Жайнай түсті даламыз
Қайырлы таң балалар,
Қайырлы таң апайлар!
2. Сөзжұмбақ шешу (тақырыпты шешу)
- Қандай үй жануарларын білесіңдер?
- Неліктен үй жануарлары дейді?
- Олардың қандай пайдасы бар?
- Қайдан кездестіруге болады?
Орындарынан тұрып, амандасады.
Шешуі: Үй жануарлары.
Түйе, жылқы, сиы, қой.
Адамдардың көмегімен өседі.
Сүті, еті, жүні пайдалы.
Ауылда Мақсатты жүзеге асыру кезеңі
Ауылға саяхатқа бару.
Жолда көңілді болу үшін ән
«Қошақаным» айту1. Үйге кіру үшін Дананың жұмбақтарын шешейік.
1. Кішкене ғана бойы бар,
2. Кезікті бір жануар,
Айналдырып киген тоны бар.
Үстінде екі тауы бар.
3. Басында екі таяғы бар,
4. Өріске ерте өреді
Төрт аяғы, сақалы бар.
Біздерге сүт береді. «Қошақаным» әнін айтады.
Жұмбақ шешеді.
Қой. Түйе. Ешкі. Сиыр. Олар туралы тақпақтарын айтады.
2. Атаның тапсырмасы «Төлдерін тап» ойыны;
Балалар өз беттерімен орындап, бір бірін тексереді.
Үй жануарлары жүктеу
Өткізген: тәрбиеші Тауданбек А. Т.
Білім беру аймағы: Әлеуметтік
Өткізілетін аймағы: Экология
Тақырыбы: Үй жануарлары
Мақсаты: Балалардың төрт түлік мал туралы, олардың төлдерін ажырата білуге және пайдасы жайлы алған білімдерін бекіту.
Дамытушылық: Балалардың сөздік қорларын дамыту.
Тәрбиелік: Үй жануарларына деген қамқорлыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: Ауыл, үй жануарлары суреттері, жүннен жасалған киім түрлері, карточкалар.
Сабақ түрі: Саяхат сабақ.
Әдіс — тәсілдері: Жұмбақ шешу, өлең оқу, әңгіме, дид - қ ойын, сұрақ - жауап.
Сабақтың барысы:
Қызығушылықты арттыру кезеңі
1. Сәлемдесу: Арайлап таң атты,
Жайнай түсті даламыз
Қайырлы таң балалар,
Қайырлы таң апайлар!
2. Сөзжұмбақ шешу (тақырыпты шешу)
- Қандай үй жануарларын білесіңдер?
- Неліктен үй жануарлары дейді?
- Олардың қандай пайдасы бар?
- Қайдан кездестіруге болады?
Орындарынан тұрып, амандасады.
Шешуі: Үй жануарлары.
Түйе, жылқы, сиы, қой.
Адамдардың көмегімен өседі.
Сүті, еті, жүні пайдалы.
Ауылда Мақсатты жүзеге асыру кезеңі
Ауылға саяхатқа бару.
Жолда көңілді болу үшін ән
«Қошақаным» айту1. Үйге кіру үшін Дананың жұмбақтарын шешейік.
1. Кішкене ғана бойы бар,
2. Кезікті бір жануар,
Айналдырып киген тоны бар.
Үстінде екі тауы бар.
3. Басында екі таяғы бар,
4. Өріске ерте өреді
Төрт аяғы, сақалы бар.
Біздерге сүт береді. «Қошақаным» әнін айтады.
Жұмбақ шешеді.
Қой. Түйе. Ешкі. Сиыр. Олар туралы тақпақтарын айтады.
2. Атаның тапсырмасы «Төлдерін тап» ойыны;
Балалар өз беттерімен орындап, бір бірін тексереді.
Үй жануарлары жүктеу