- 05 нау. 2024 01:29
- 143
Біздің Ту
Сабақтың тақырыбы: Біздің ту
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың Отан туралы білімдерін кеңейтіп, мемлекетіміздің нышандары туралы түсінік қалыптастыру:
Сабақтың міндеттері: Өлеңді мәнерлеп және түсініп оқуға машықтандыру: ойлау, сөйлеу қабілеттерін, сөздік қорларын жетілдіру: шығармашылық қабілеттерін, ой - қиялдарын, эстетикалық танымдарын дамыту:
Күтілетін нәтиже: туған елге, тілге, жеріне деген сүйіспеншіліктері артады.
Модуль: Диалог, Оқыту үшін бағалау, Көшбасшылық
Әдіс - тәсілдері: сұрақ - жауап, топтық жұмыс, өз бетімен жұмыс, жеке жұмыс, «Идеялар тақтасы»
Көрнекілік: постер, маркер, стикер
Пәнаралық байланыс: дене тәрбиесі, математика
Сабақ барысы:
Іс - әрекет кезеңі Мұғалім іс - әрекеті Оқушы іс - әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі 1. Психологиялық дайындық
2. Сыныпты топқа бөлу
1 - топ Астана
2 - топ Алматы
3 - топ Жамбыл
4 - топ Қостанай Сыңғырлап соғылды қоңырау,
Сабағымыз басталды
Құлағымыз түріліп,
Бақырайып көзіміз ашылды
Тыңдаймыз, есте сақтаймыз
Жоғалтпай босқа уақытты
Қызығушылығын ояту «Идеялар тақтасы» әдісін пайдалану
Сұрақ:
Отан дегенде көз алдымызға не елестейді? Әр оқушы Отан туралы білетін сөздерін жазып идеялар тақтасына іледі.
Мысалы: отбасы, атамекен, туған жер т. б.
Мағынаны тану 1. Үй тапсырмасын тексеру
2. Оқулықпен жұмыс.
а ) Жаңа тақырыпты хабарлау
ә ) Т. Молдағалиев туралы мәлімет беру
б ) Өлеңді мәнерлеп оқып береді.
в ) Тудың авторын айту. Менің Отаным оқу.
Оқушылар зер салып тыңдайды.
3 - 4 оқушы оқып береді.
Есте сақтайды.
Ой - толғаныс сатысы Топпен жұмыс.
Өлеңде не туралы айтылған?
Оқушылар постерге тізіп жазады.
Мысалы: аспан, ту, алтын күн, жас қыран.
Жеке жұмыс.
Стикер таратып беру. Тасымалданбайтын сөздерді жазу.
Сабақты қорыту Тудың авторы кім?
Отаның саған не берді?
Кері байланыс
- Бүгінгі сабақ ұнады ма?
Оқушылардың жауабы
Бағалау Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды бағалау.
Үйге тапсырма Өлеңді мәнерлеп оқу. Үй тапсырмасын жазып алады.
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың Отан туралы білімдерін кеңейтіп, мемлекетіміздің нышандары туралы түсінік қалыптастыру:
Сабақтың міндеттері: Өлеңді мәнерлеп және түсініп оқуға машықтандыру: ойлау, сөйлеу қабілеттерін, сөздік қорларын жетілдіру: шығармашылық қабілеттерін, ой - қиялдарын, эстетикалық танымдарын дамыту:
Күтілетін нәтиже: туған елге, тілге, жеріне деген сүйіспеншіліктері артады.
Модуль: Диалог, Оқыту үшін бағалау, Көшбасшылық
Әдіс - тәсілдері: сұрақ - жауап, топтық жұмыс, өз бетімен жұмыс, жеке жұмыс, «Идеялар тақтасы»
Көрнекілік: постер, маркер, стикер
Пәнаралық байланыс: дене тәрбиесі, математика
Сабақ барысы:
Іс - әрекет кезеңі Мұғалім іс - әрекеті Оқушы іс - әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі 1. Психологиялық дайындық
2. Сыныпты топқа бөлу
1 - топ Астана
2 - топ Алматы
3 - топ Жамбыл
4 - топ Қостанай Сыңғырлап соғылды қоңырау,
Сабағымыз басталды
Құлағымыз түріліп,
Бақырайып көзіміз ашылды
Тыңдаймыз, есте сақтаймыз
Жоғалтпай босқа уақытты
Қызығушылығын ояту «Идеялар тақтасы» әдісін пайдалану
Сұрақ:
Отан дегенде көз алдымызға не елестейді? Әр оқушы Отан туралы білетін сөздерін жазып идеялар тақтасына іледі.
Мысалы: отбасы, атамекен, туған жер т. б.
Мағынаны тану 1. Үй тапсырмасын тексеру
2. Оқулықпен жұмыс.
а ) Жаңа тақырыпты хабарлау
ә ) Т. Молдағалиев туралы мәлімет беру
б ) Өлеңді мәнерлеп оқып береді.
в ) Тудың авторын айту. Менің Отаным оқу.
Оқушылар зер салып тыңдайды.
3 - 4 оқушы оқып береді.
Есте сақтайды.
Ой - толғаныс сатысы Топпен жұмыс.
Өлеңде не туралы айтылған?
Оқушылар постерге тізіп жазады.
Мысалы: аспан, ту, алтын күн, жас қыран.
Жеке жұмыс.
Стикер таратып беру. Тасымалданбайтын сөздерді жазу.
Сабақты қорыту Тудың авторы кім?
Отаның саған не берді?
Кері байланыс
- Бүгінгі сабақ ұнады ма?
Оқушылардың жауабы
Бағалау Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды бағалау.
Үйге тапсырма Өлеңді мәнерлеп оқу. Үй тапсырмасын жазып алады.