Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 4 күн бұрын)
Доғалы пісіруге арналған жұмыс орнын ұйымдастыру. Қолмен доғалы пісіру техникасы
Өндірістік оқытудың
№2 САБАҚ ЖОСПАРЫ
Күрделі құрылымдар әдетте, жекелеген элементтерді (бөлшектерді, агрегаттарды, түйіндерді) өзара біріктіру нәтижесінде алынады. Пісірудің көмегімен алынған ажырамайтын қосылыстарды пісіру қосылыстары деп атайды. Пісіру арқылы көбінесе металдардан жасалған бөлшектерді жалғайды. Пісірудің доғалық әдісі жағдайындағы қыздыру көзі – газ. Ортада екі электродтың немесе электрод пен бөлшектің арасында өтетін, тұрақты электр разрыдын көрсететін пісіру доғасы болып табылады

Сабақтың тақырыбы: Доғалы пісіруге арналған жұмыс орнын ұйымдастыру. Қолмен доғалы пісіру техникасы.
Сабақтың мақсаттары:
Білімділік: Дәнекерлеу жабдықтарымен жұмыс істеуге үйрету.
Дамытушылық: Оқушыларға терең және берік білім беруге, еңбекке деген жоғары кәсіптік шеберлік шығармашылығын қалыптастыру.
Тәрбиелік: Оқушыларды бір - біріне көмек көрсетуге, еңбекқорлыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа тақырыпты таныстыру сабағы.
Әдістемелік құралдар: Плакаттар, сызбалар, әр түрлі аспаптардың кесінділері, балқытылған үлгілері
Пән аралық байланыс: Арнайы технология
Қолданатын көрнекі - құралдар: Пісіру трансформаторлары, түрлендірушілер мен түзеткіштер, Төмен көміртекті болат тіліктері өлшемі 250х150х10 мм, Э - 42 немесе Э - 46 электрод типтері. D= 4 - 5 мм. Дөңгелек сымдар Б=30 - 40 мм, Б=3 - 5 мм, балғалар, болат щеткалар, соққыштар, сызғыштар, бор, жікті өлшегіштер, тақтайлар мен маскалар, арнайы киімдер – брезент кеудешелер, шалбарлар, бас киімдер және қолғаптар.

САБАҚТЫҢ ӨТУ БАРЫСЫ
1. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Оқушылардың қатысуын тексеру. Топ старостасының (бригадирінің) рапорты.
2. Оқушының сыртқы түрін тексеру. (арнайы киімнің болуы)
3. Оқу құралдарын тексеру (өндірістік оқыту бойынша күнделіктер)

2. Кіріспе нұсқауы: Жұмыс орнын дайындап, нұсқауларды мына жоспар бойынша жүргізіледі:
1. Оқушыларды дәнекерлеу жабдықтары мен аппараттарымен таныстыру, олардың қызмет көрсету ережелері.
2. Жұмыс орнын ұйымдастыру мен еңбек қауіпсіздігін сақтауға нұсқау
1. Сабақтың тақырыбын мәлімдеу: Оқушыларға ток пісірушілердің жұмыс орнын дұрыс ұйымдастыру жөнінде мағлұмат беру.
2. Сабақ тақырыбын түсіндіру (қысқаша тезистер) Оқушыларды пісіру доғасының қандыру яғни пісіру трансформаторымен, түрлендірумен және түзеткіш көзімен таныстыру.
3. Өндірістік оқыту тәсілдерін көрсету (жаңа материалды) Күрделі құрылымдар әдетте, жекелеген элементтерді (бөлшектерді, агрегаттарды, түйіндерді) өзара біріктіру нәтижесінде алынады. Пісірудің көмегімен алынған ажырамайтын қосылыстарды пісіру қосылыстары деп атайды. Пісіру арқылы көбінесе металдардан жасалған бөлшектерді жалғайды. Пісірудің доғалық әдісі жағдайындағы қыздыру көзі – газ. Ортада екі электродтың немесе электрод пен бөлшектің арасында өтетін, тұрақты электр разрядын көрсететін пісіру доғасы болып табылады. Қажетті ұзақтықтың осындай разрядын ұстап тұру үшін доғалар қоректендірудің арнаулы көздерін қолдану қажет. Доғаларды ауыспалы тоқпен қоректендіру үшін пісіру трансформаторларын, тұрақты ток жағдайында – пісіруші генераторларды немесе пісіруші түзеткіштерді қолданады.
4. Кіріспе нұсқауды бекіту: (оқушылардың оқытылған материалды игеру деңгейін тексеру, оқушыларды топ алдында жаңа тәсілдерді еске түсіру үшін шақыру)
Жұмыс орнын дайындау және ток пісіру құралдары мен аспаптарын қауіпсіздендіру жағдайда қолдану ережелері.
Пісіру трансформаторларын және түрлендірулер мен түзеткіштерді өшіру, қосу, реттеу.
Пісірушінің құралдарымен, аспаптарымен танысу.
Доғаны жағу және электродты балқыту.
1. 5. Ағымды нұсқау:
Оқушылармен жаттығулар орындау.
о/ө шебері оқушылардың жұмыс орындарын аралап шығуы.
1 - ші айналым: жұмыс орнын ұйымдастырудың дұрыстығын тексеру.
2 - ші айналым: Т. Қ. ережелерінің сақталуын тексеру, санитарлық талаптар
3 - ші айналым: жұмысты орындау дұрыстығын тексеру: Дәнекерлеу сымдарын іске қосу. Доғамен дәнекерлеуді қоздыру мен оның жануын электрод толық балқып біткенге дейін ұстап тұруға үйрету.
4 - ші айналым: Оқушылардың көзінше жабдықтардың кейбір бөліктерін талдау және жинау, олардың жекелеген бөліктерінің атауларын атап, пісіру тогының қосылу күшін түсіндіру.

6. Қорытынды нұсқау:
1. Ө/О сабағы үшін жұмыс қорытындысын шығару.
2. Оқушылардың жұмысын өзіндік талдау.
1. Оқушылардың ө/о шеберімен орындаған жұмыстарын талдау (тапсырманы табысты орындаған оқушыларды бөлу, ерекше кемшіліктерді, үздік атқарылған жұмыстардан табылған қателіктерді талдау).
2. Орындалған жұмыстардың сапасын бағалау.
7. Үй тапсырмасын беру.
А. Тапалав «Газ және электрмен пісірушіні өндірістік оқыту» 8 - 10 б.
8. Жұмыс орнын ретке келтіру
Пайдаланған әдебиеттер: А. М. Әбдіров, Ғ. Қ. Сейфуллина «Қауіпсіздік техникасы», А. Тапалав «Газ және электрмен пісірушіні өндірістік оқыту»,

You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама