- 05 нау. 2024 00:47
- 258
Дұрыс бөлшектер. Бұрыс бөлшектер
Сыныбы: 5
Математика
Сабақтың тақырыбы: Дұрыс бөлшектер. Бұрыс бөлшектер (презентациясымен)
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: оқушыларға дұрыс және бұрыс бөлшектің не екенін білгізу және оларды ажырата білуге үйрету.
Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру. Белсенділіктерін арттыру, оқушылардың пәнге деген қызығушылығын дамыту. Оқушының ауызша сұрақтарға тез жауап беру қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелілік: Оқуға саналы сезімге, жауапкершілікке өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу. Тез ойлап, тез қорытуға және сөйлеу мәнеріне тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: пысықтау сабағы
Сабақтың әдісі: тест тапсырмалары, есептер шығару, сұрақ – жауап, сергіту ойындары, топтық жұмыс.
Сабақтың көрнекілігі: Сабаққа қатысты сызбалар, интерактивті тақта, кеспелер, фишкалар
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі
Амандасу, түгендеу, оқушылардың сабаққа әзірлігін тексеру. Құралдарын түгендеу. Сыныптың әзірлігін байқау.
ІІІ. «Тез жауап» (сұрақ - жауап)
1. Жай бөлшек неден тұрады?
2. Үлес дегеніміз не?
3. Бұрыс бөлшек дегеніміз не?
4. Дұрыс бөлшек дегеніміз не?
VІ. Сергіту сәті « Ой толғаныс»
Сөзжұмбақ
1. Алымы бөліміне тең немесе одан үлкен бөлшек (Бұрыс)
2. Жазықтықтың шеңбердің ішіндегі бөлігі, шеңбердің өзімен қоса алғандағы фигура не деп аталады? (дөңгелек)
3. Тең бөліктер қалай аталады? ( үлестер)
4. Геометриялық фигура (шаршы)
5. Құрамында мәнін табу қажет болатын әріпті өрнек (Теңдеу)
6. Ең кіші жай сан (Екі)
Математика
Сабақтың тақырыбы: Дұрыс бөлшектер. Бұрыс бөлшектер (презентациясымен)
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: оқушыларға дұрыс және бұрыс бөлшектің не екенін білгізу және оларды ажырата білуге үйрету.
Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру. Белсенділіктерін арттыру, оқушылардың пәнге деген қызығушылығын дамыту. Оқушының ауызша сұрақтарға тез жауап беру қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелілік: Оқуға саналы сезімге, жауапкершілікке өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу. Тез ойлап, тез қорытуға және сөйлеу мәнеріне тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: пысықтау сабағы
Сабақтың әдісі: тест тапсырмалары, есептер шығару, сұрақ – жауап, сергіту ойындары, топтық жұмыс.
Сабақтың көрнекілігі: Сабаққа қатысты сызбалар, интерактивті тақта, кеспелер, фишкалар
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі
Амандасу, түгендеу, оқушылардың сабаққа әзірлігін тексеру. Құралдарын түгендеу. Сыныптың әзірлігін байқау.
ІІІ. «Тез жауап» (сұрақ - жауап)
1. Жай бөлшек неден тұрады?
2. Үлес дегеніміз не?
3. Бұрыс бөлшек дегеніміз не?
4. Дұрыс бөлшек дегеніміз не?
VІ. Сергіту сәті « Ой толғаныс»
Сөзжұмбақ
1. Алымы бөліміне тең немесе одан үлкен бөлшек (Бұрыс)
2. Жазықтықтың шеңбердің ішіндегі бөлігі, шеңбердің өзімен қоса алғандағы фигура не деп аталады? (дөңгелек)
3. Тең бөліктер қалай аталады? ( үлестер)
4. Геометриялық фигура (шаршы)
5. Құрамында мәнін табу қажет болатын әріпті өрнек (Теңдеу)
6. Ең кіші жай сан (Екі)
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.