- 05 нау. 2024 03:40
- 174
Диқан баба
Әдебиеттік оқу пәнінен қысқа мерзімді жоспары
Әдебиеттік оқу 4 - сынып
Тақырыбы: Диқан баба
Мақсаты: Оқушыларға аңыздың шындықпен жанасуының, адами қасиеттердің бірі – қанағат екенін ұғындыру.
Күтілетін нәтиже: А. Мәтінді оқып, түсінеді. Шығарманың қай түріне жататынын анықтайды.
Б. Диқан бабаның қылығын бағалап, аңыздағы адамдардың мінез - құлқын сипаттайды.
С. Аңыздағы негізгі ойды өмірмен байланыстыра отырып, пікір білдіре алады.
Керекті жабдықтар: Бидай, арпа, күріш суреттері, оқулық, флепчарт, фламастер
Кіріспе
Оқушылармен амандсып, жұпқа бөлу. Сабаққа
дайындығын тексеру. Үй тапсырмасын «Серпілген сауал» арқылы сұрау.
Бидай, арпа, күріш топтарына бөлу.
Тұсау кесер
Қызығушылығын ояту.
- Топтарға неге бұлай бөліндік?
- Бұл дәнді дақылдар не үшін керек?
- Егер адамдар егін екпесе, еңбектенбесе ішіп - жеп рахат өмір сүруі мүмкін бе?
- Бірақ, балалар сонау ерте, ерте заманда, адам жаңа адам болып келе жатқанда ешкім егін екпей - ақ тағамдар көктен жауатын болған.
- Мұндай қызық «Диқан баба» атты аңызда айтылған.
Табыс критерийін құру.
Негізгі бөлім Оқулықпен жұмыс.
- Мәтінді іштей оқу.
Сөздікпен жұмыс
Нантептілік - кесірлену, нанды рәсуә ету.
Мейманасы тасу - астамшылық жасау.
Кепиет сөз - кесір сөз
Есіркеу - жаны ашу
«Ойлан. Жұптас. Бөліс»
1 топ Мәтін мазмұны бойынша сурет салып, мәтінді аяқтау.
2 топ Мәтіндегі Диқан бабаның қылығын бағалап, адамдардың мінез - құлқын сипаттап, мәтін бойынша мақал - мәтелдер жазу.
3 топ Нанды қадірлемеуге байланысты балалар арасындағы оқиғалар құрастырып, суреттеу.
Формативті бағалау «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»
Круглоозерный ЖОББ мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі
Абуталина Айнур Калиоллиевна
Диқан баба. жүктеу
Әдебиеттік оқу 4 - сынып
Тақырыбы: Диқан баба
Мақсаты: Оқушыларға аңыздың шындықпен жанасуының, адами қасиеттердің бірі – қанағат екенін ұғындыру.
Күтілетін нәтиже: А. Мәтінді оқып, түсінеді. Шығарманың қай түріне жататынын анықтайды.
Б. Диқан бабаның қылығын бағалап, аңыздағы адамдардың мінез - құлқын сипаттайды.
С. Аңыздағы негізгі ойды өмірмен байланыстыра отырып, пікір білдіре алады.
Керекті жабдықтар: Бидай, арпа, күріш суреттері, оқулық, флепчарт, фламастер
Кіріспе
Оқушылармен амандсып, жұпқа бөлу. Сабаққа
дайындығын тексеру. Үй тапсырмасын «Серпілген сауал» арқылы сұрау.
Бидай, арпа, күріш топтарына бөлу.
Тұсау кесер
Қызығушылығын ояту.
- Топтарға неге бұлай бөліндік?
- Бұл дәнді дақылдар не үшін керек?
- Егер адамдар егін екпесе, еңбектенбесе ішіп - жеп рахат өмір сүруі мүмкін бе?
- Бірақ, балалар сонау ерте, ерте заманда, адам жаңа адам болып келе жатқанда ешкім егін екпей - ақ тағамдар көктен жауатын болған.
- Мұндай қызық «Диқан баба» атты аңызда айтылған.
Табыс критерийін құру.
Негізгі бөлім Оқулықпен жұмыс.
- Мәтінді іштей оқу.
Сөздікпен жұмыс
Нантептілік - кесірлену, нанды рәсуә ету.
Мейманасы тасу - астамшылық жасау.
Кепиет сөз - кесір сөз
Есіркеу - жаны ашу
«Ойлан. Жұптас. Бөліс»
1 топ Мәтін мазмұны бойынша сурет салып, мәтінді аяқтау.
2 топ Мәтіндегі Диқан бабаның қылығын бағалап, адамдардың мінез - құлқын сипаттап, мәтін бойынша мақал - мәтелдер жазу.
3 топ Нанды қадірлемеуге байланысты балалар арасындағы оқиғалар құрастырып, суреттеу.
Формативті бағалау «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»
Круглоозерный ЖОББ мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі
Абуталина Айнур Калиоллиевна
Диқан баба. жүктеу