Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 3 күн бұрын)
Есімдіктен өткенді қайталау
Есімдіктен өткенді қайталау (6 - сынып)
Сабақтың мақсаты: Есімдіктің түрлері бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін топтық жұмысты ұйымдастыру.
Сілтеме: орта мерзімді жоспар, әдістемелік құрал.
Міндеттері:- Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;
- Оқушының сыни ойлауы дамиды;
- Шығармашылығы, ізденісі артады.
Күтілетін нәтиже:
 Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығы дамып, тілдік (сөздік) мәнері қалыптасады;
 Мәтіндерді талдап, қорытынды шығара алады;
 Жеке ой - пікірінің құндылығы артады.
Қолданылатын әдіс - тәсілдер: топтық жұмыс, сұрақ - жауап, зерттеушілік әңгіме, суреттеу, ассоциация
Құрал - жабдықтар: кестелер мен сызбалар, маркер, стикер, постер, (А4) бағалау парақтары
Түйінді идея: Оқушылар сөйлемдерді құрастыру арқылы мозайка әдісімен үш топқа бөлінеді.

Сергіту сәті: Не? Қалай? Қашан?

1 - тапсырма: Есімдіктің мағыналық түрлеріне үш топ ассоциация жасап, постер қорғайды.
2 - тапсырма:
1 - топ. Есімдіктің мағыналық түрлерін кірістіре отырып «Біздің сынып қызықтары» деген тақырыпта шағын әңгіме жазады.
2 - топ 175 – жаттығу. Есімдіктердің астын сызып, морфологиялық талдау жасайды.
3 - топ. 194 - жаттығу. Есімдіктерді мағыналарына қарай топтап, бөліп жазады.
Топ мүшелері: 2 ұсыныс, 1 тілекпен баяндайды.
3 - тапсырма: Сыни ойлауға бағытталған «Есімдік әлемінде» атты шығармашылық көрме.
1 - топ: Суреттер арқылы мәтін құрастырады.
2 - топ: Есімдіктерге байланысты өлең, жұмбақтар ойлап табады.
3 - топ: Есімдіктерді қатыстырып, сөйлемдер жазады. (бірдеме, әлдекім, әрнені, әркімге, қайбір)
Топ мүшелері «бағдаршамды» көтеру арқылы белсенді топты марапаттайды. (қызыл, жасыл, сары)

Ойыл ауданы. Ш. Берсиев атындағы орта мектебінің
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Максиова Гүлден

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.

You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама