- 05 нау. 2024 01:27
- 182
Ғұндар тарихы. Ғұн мемлекетінің қалыптасуы
Ежелгі Қазақстан тарихы. Сыныбы: 6
Тақырыбы: Ғұндар тарихы. Ғұн мемлекетінің қалыптасуы
Мақсаты: Ғұндар тарихы, мемлекеттік құрылымы туралы меңгерту. Қосымша мәлімет іздеуге баулу.
Қолданылатын әдістер: Ребус шешу. Сұрақ – жауап. Семантикалық картамен жұмыс. Тарихи шынжыр ойыны.
Модульдің кіріктірілуі: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Оқытуда АКТ - ны пайдалану. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Жас ерекшелігіне сәйкес оқыту. Көшбасшылық.
Күтілетін нәтиже: Ғұндар тарихының маңызын тереңінен ашады, мемлекеттік құрылымы туралы меңгереді.
Ғұн мемлекетінің дәстүрлерімен танысады.
Мұғалімнің іс - әрекеті
Сәлемдесемін, психологиялық дайындық, сабаққа қажетті құралдарды дайындаймын.
Стикер арқылы оқушыларды үш топқа бөлемін.
Ребус арқылы сабақтың тақырыбын ашып аламын.
Интерактивті тақтадан электронды оқулық арқылы ғұндар туралы мәлімет беремін. Сабақтың жоспары бойынша оқулықпен жұмыс жасатамын.
Сергіту сәтін ұйымдастырамын.
Тақырыпқа байланысты проблемалық сұрақ беремін (Мөденің орнында болсаңдар сендер не жасар едіңдер?).
Кері байланыс: Рефлексия жаздырамын «Екі жұлдыз бір тілек»
Сабақты қорытындылаймын, Бағалау парағы арқылы топ басшысы бағалайды.
Үйге тапсырма беріп, тапсырманың орындалу шартын түсіндіремін.
Тақырыбы: Ғұндар тарихы. Ғұн мемлекетінің қалыптасуы
Мақсаты: Ғұндар тарихы, мемлекеттік құрылымы туралы меңгерту. Қосымша мәлімет іздеуге баулу.
Қолданылатын әдістер: Ребус шешу. Сұрақ – жауап. Семантикалық картамен жұмыс. Тарихи шынжыр ойыны.
Модульдің кіріктірілуі: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Оқытуда АКТ - ны пайдалану. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Жас ерекшелігіне сәйкес оқыту. Көшбасшылық.
Күтілетін нәтиже: Ғұндар тарихының маңызын тереңінен ашады, мемлекеттік құрылымы туралы меңгереді.
Ғұн мемлекетінің дәстүрлерімен танысады.
Мұғалімнің іс - әрекеті
Сәлемдесемін, психологиялық дайындық, сабаққа қажетті құралдарды дайындаймын.
Стикер арқылы оқушыларды үш топқа бөлемін.
Ребус арқылы сабақтың тақырыбын ашып аламын.
Интерактивті тақтадан электронды оқулық арқылы ғұндар туралы мәлімет беремін. Сабақтың жоспары бойынша оқулықпен жұмыс жасатамын.
Сергіту сәтін ұйымдастырамын.
Тақырыпқа байланысты проблемалық сұрақ беремін (Мөденің орнында болсаңдар сендер не жасар едіңдер?).
Кері байланыс: Рефлексия жаздырамын «Екі жұлдыз бір тілек»
Сабақты қорытындылаймын, Бағалау парағы арқылы топ басшысы бағалайды.
Үйге тапсырма беріп, тапсырманың орындалу шартын түсіндіремін.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.