- 05 нау. 2024 04:04
- 190
Жәндіктер мен бунақденелілер
Тақырыбы: Жәндіктер мен бунақденелілер
Білім беру саласы: Қатынас
Бөлімі: Қоршаған ортамен таныстыру
Мақсаты: Жәндіктер туралы білімдерін кеңейту.
Қажетті құрал - жабдықтар, көрнекіліктер: экологиялық соқпақ суреті, жәндіктердің көрнекі суреттері, үнтаспа
Мотивациялық - қозғаушы
Балалар, мен сеңдерді «Жәндіктер әлеміне» апарғым келеді. Барасыңдар ма?
(тақтаға экологиялық соқпақ сурет сілтемесіне назарларын аудартады).
тәрбиеші: балалар қараңдар мына суретке: суретте қандай жәндіктер бар?
жәндіктердің бір ортақ белгісін тауып айтыңдаршы.
ойланады (тәрбиеші көмектеседі).
Жәндіктер немен қоректенеді?
олар жасыл шөппен, сумен қоректенеді.
Жәндіктер неге тез тығылып қалады, іздегенде олар көрінбейді?
Тәрбиеші балалар көздеріңді жұмайық (таспа қосылады табиғатқа ұқсас ән айтылады)
тәрбиеші балалар міне біз орманға келіп қалдық, қараңдар қандай әдемі, жазық, кең алаңқай.
балалар кәне бойымызды сергітіп алайық деп шеңберге тұрады
Дидактикалық жаттығу: «Гүлдерді жина»
(ән қосылып тұрады) алаңқайда жатқан әдемі сары, қызыл, көк гүлдерді балалар жинайды.
(Бір уақытта дауыс естіліп: бұл кімдер шулар жүрген?)
Бұл біз балабақшадан келдік!
Ал сіз кім боласыз?
Мен осы орманды күзетемін, бәрін бақылап жүремін, мен барлығын және бәрін көремін, ал мен өзім көрінбеймін.
Сиқырлы дауыс: орманға келгендер шуламайды, тәртіпті бұзбайды. Ал сеңдер шуладыңдар, тәртіпті бұздыңдар, енді осы орманда қаласыңдар.
Тәрбиеші: Қалай? Біз бар болғаны таза ауада ойнадық, гүл жинадық.
Дауыс: міне, тәртіпті бұзған деген осы!
Тәрбиеші: құрметті дауыс бізді бір жолға кешіріңіз!
Дауыс: Егер менің тапсырмаларымды орындасаңдар онда үйлеріне жіберемін (екі тапсырмам болады).
Балалар екі орталыққа бөлініп Сиқырлы дауыстың тапсырмасын орындап береді.
Тәрбиеші: Көрдіңдер ме, орманда шулауға, гүлдерді жұлуға болмайды.
Жәндіктер мен бунақденелілер жүктеу
Білім беру саласы: Қатынас
Бөлімі: Қоршаған ортамен таныстыру
Мақсаты: Жәндіктер туралы білімдерін кеңейту.
Қажетті құрал - жабдықтар, көрнекіліктер: экологиялық соқпақ суреті, жәндіктердің көрнекі суреттері, үнтаспа
Мотивациялық - қозғаушы
Балалар, мен сеңдерді «Жәндіктер әлеміне» апарғым келеді. Барасыңдар ма?
(тақтаға экологиялық соқпақ сурет сілтемесіне назарларын аудартады).
тәрбиеші: балалар қараңдар мына суретке: суретте қандай жәндіктер бар?
жәндіктердің бір ортақ белгісін тауып айтыңдаршы.
ойланады (тәрбиеші көмектеседі).
Жәндіктер немен қоректенеді?
олар жасыл шөппен, сумен қоректенеді.
Жәндіктер неге тез тығылып қалады, іздегенде олар көрінбейді?
Тәрбиеші балалар көздеріңді жұмайық (таспа қосылады табиғатқа ұқсас ән айтылады)
тәрбиеші балалар міне біз орманға келіп қалдық, қараңдар қандай әдемі, жазық, кең алаңқай.
балалар кәне бойымызды сергітіп алайық деп шеңберге тұрады
Дидактикалық жаттығу: «Гүлдерді жина»
(ән қосылып тұрады) алаңқайда жатқан әдемі сары, қызыл, көк гүлдерді балалар жинайды.
(Бір уақытта дауыс естіліп: бұл кімдер шулар жүрген?)
Бұл біз балабақшадан келдік!
Ал сіз кім боласыз?
Мен осы орманды күзетемін, бәрін бақылап жүремін, мен барлығын және бәрін көремін, ал мен өзім көрінбеймін.
Сиқырлы дауыс: орманға келгендер шуламайды, тәртіпті бұзбайды. Ал сеңдер шуладыңдар, тәртіпті бұздыңдар, енді осы орманда қаласыңдар.
Тәрбиеші: Қалай? Біз бар болғаны таза ауада ойнадық, гүл жинадық.
Дауыс: міне, тәртіпті бұзған деген осы!
Тәрбиеші: құрметті дауыс бізді бір жолға кешіріңіз!
Дауыс: Егер менің тапсырмаларымды орындасаңдар онда үйлеріне жіберемін (екі тапсырмам болады).
Балалар екі орталыққа бөлініп Сиқырлы дауыстың тапсырмасын орындап береді.
Тәрбиеші: Көрдіңдер ме, орманда шулауға, гүлдерді жұлуға болмайды.
Жәндіктер мен бунақденелілер жүктеу