- 05 нау. 2024 02:28
- 179
Кері есептер құрастыру, жақшалы өрнектер
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы,
Ы. Алтынсарин атындағы орта мектебі
бастауыш сынып мұғалімі Аяпова Дамегул
Сабақтың атауы: Есептер шығару
Мақсаты: Кері есептер құрастыру, жақшалы өрнектердегі амалдардың рет - тәртібін талдау, салыстыру, теңдеулер шешу, өрнек құру.
Күтілетін нәтиже: Оқушылар білімін тиянақтау ой - өрісін, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Шапшаңдыққа, алғырлыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі, әдіс тәсілдері: Топпен жұмыс, сұрақ – жауап, сыни тұрғыдан ойлау, жарыс сабақ.
Сабақтың көрнекілігі: Слайдтар, дидактикалық ойындар
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушыларды үш топқа бөлу
(Өздері қалаған геометриялық фигураларды таңдау). Әр топ топ басшыларын сайлау.
Топ басшылары өзінің тобындағы оқушыларды мына бағалау парағы бойынша ондағы берілген тапсырмалар бойынша бағалап, белгілеп отырады.
Сабақтың барысы
Мүмкін болатын теңдіктерді жаз.
Неше теңдік жаздың? Түсіндір:
Балалар біз өткен сабақта не үйрендік. Ондықтан аттап қосу мен азайтудың ауызша тәсілдерін үйрендік.
Жаңа сабақ
Мағынаны тану
- Балалар, бүгінгі біздің сабағымыз өзгеше болмақ, өйткені бізге Аяз ата қонаққа келіп отыр. Аяз атаның сыйлығына қол жеткізу үшін бүгінгі сабаққа жақсы қатысуымыз керек. Олай болса, сабаққа жақсы қатысып, жақсы жетістіктерге жетейік. Мына әдемі қармен есепті жақсы шығара білген оқушылар бағаланады. Қардың суреттері.
Сабақтың тақырыбы: Қайталау
Оқулықпен жұмыс
Кері есеп дегеніміз не?
Мәтіндегі берілген нәрсенің бірі кезектесе есептің сұрағы болса, ал қалғаны оның шарты болады.
Кері есепте белгілі белгісізге айналады, ал табу керек сан белгілі болады.
1 - сыныпта - 30 оқушы
2 - сыныпта - 5 оқушы артық
2 - сыныпта -?
2 - сыныпта - 35 оқушы
1 - сыныпта - 5 оқушы кем
1 - сыныпта -?
1 - сыныпта - 30 оқушы
2 - сыныпта - 35 оқушы? неше оқушы артық
Толық нұсқасын жүктеу
Ы. Алтынсарин атындағы орта мектебі
бастауыш сынып мұғалімі Аяпова Дамегул
Сабақтың атауы: Есептер шығару
Мақсаты: Кері есептер құрастыру, жақшалы өрнектердегі амалдардың рет - тәртібін талдау, салыстыру, теңдеулер шешу, өрнек құру.
Күтілетін нәтиже: Оқушылар білімін тиянақтау ой - өрісін, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Шапшаңдыққа, алғырлыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі, әдіс тәсілдері: Топпен жұмыс, сұрақ – жауап, сыни тұрғыдан ойлау, жарыс сабақ.
Сабақтың көрнекілігі: Слайдтар, дидактикалық ойындар
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушыларды үш топқа бөлу
(Өздері қалаған геометриялық фигураларды таңдау). Әр топ топ басшыларын сайлау.
Топ басшылары өзінің тобындағы оқушыларды мына бағалау парағы бойынша ондағы берілген тапсырмалар бойынша бағалап, белгілеп отырады.
Сабақтың барысы
Мүмкін болатын теңдіктерді жаз.
Неше теңдік жаздың? Түсіндір:
Балалар біз өткен сабақта не үйрендік. Ондықтан аттап қосу мен азайтудың ауызша тәсілдерін үйрендік.
Жаңа сабақ
Мағынаны тану
- Балалар, бүгінгі біздің сабағымыз өзгеше болмақ, өйткені бізге Аяз ата қонаққа келіп отыр. Аяз атаның сыйлығына қол жеткізу үшін бүгінгі сабаққа жақсы қатысуымыз керек. Олай болса, сабаққа жақсы қатысып, жақсы жетістіктерге жетейік. Мына әдемі қармен есепті жақсы шығара білген оқушылар бағаланады. Қардың суреттері.
Сабақтың тақырыбы: Қайталау
Оқулықпен жұмыс
Кері есеп дегеніміз не?
Мәтіндегі берілген нәрсенің бірі кезектесе есептің сұрағы болса, ал қалғаны оның шарты болады.
Кері есепте белгілі белгісізге айналады, ал табу керек сан белгілі болады.
1 - сыныпта - 30 оқушы
2 - сыныпта - 5 оқушы артық
2 - сыныпта -?
2 - сыныпта - 35 оқушы
1 - сыныпта - 5 оқушы кем
1 - сыныпта -?
1 - сыныпта - 30 оқушы
2 - сыныпта - 35 оқушы? неше оқушы артық
Толық нұсқасын жүктеу