- 05 нау. 2024 01:16
- 201
Көсемшенің сөйлемдегі қызметі
Сабақтың тақырыбы: Көсемшенің сөйлемдегі қызметі
Сабақтың мақсаты: бірлескен жұмыс негізінде көсемшенің сөйлемдегі қызметін меңгеру, өзіндік тұжырым жасауға дағдылану, АКТ - ны тиімді пайдалану, сыни ойлауға дағдылану.
Күтілетін нәтиже:
• Жаңа тақырыпты меңгереді;
• Сөйлем талдау машығы қалыптасады;
• Сыни ойлау дағдысы дамиды.
Іс - әркеттер
Психологиялық тренинг «Сәлемдесу»
- Сәлеметсің бе, Көк аспан?
- Сәлеметсіңбе жер – ана?
- Сәлеметсіңбе, қонақтар?
- Сәлеметсіңбе, ұстазым?
- Сәлеметсіңбе, достарым?
Класты топқа бөлу / анықтауыш, пысықтауыш, толықтауыш/
Үй тапсырмасын тексеру.
181 - жаттығу. Үш топтан 3 оқушы шығып, берілген көсемшелерді жіктейді.
Ой шақыру.
- балалар, бүгін сіздер неге анықтауыш, пысықтауыш, толықтауыш қарай топқа бөлініп отырсыздар?
- бұлар – сөйлем мүшелері.
- жақсы, оның сабаққа қандай қатысы бар?
- Бүгін біз «Көсемшенің сөйлемдегі қызметі» тақырыбымен танысамыз.
- Жақсы, балалар, олай болса, алдарыңызда берілген мысалдарды сөйлем мүшесіне талдап, көсемшенің сөйлемдегі қызметін анықтаймыз.
Топтық жұмыс.
1 - топқа мысал:
Алып та халықтан үйренеді.
2 - топқа мысал:
Көре – көре көсем боларсың, Сөйлей - сөйлей шешен боларсың,
3 - топқа мысал:
Түнде жаңбыр жауыпты.
Слайд арқылы қосымша түсіндіріледі.
Оқулықпен жұмыс
188 - жаттығу. Берілген мақал - мәтелдерден көсемшелерді тауып, сөйлемнің қай мүшесі екенін анықта. Әр топқа 2 мысалдан бөліп беремін.
Сергіту сәті. Топтарға «А», «Ә», «Б» әріптері жазылған қима қағаздар таратылады. топтар сол әріптен басталатын 1 шумақ «Ана» туралы ән айту керек.
«Әдебиет әлеміне саяхат»
Берілген үзіндінің қай шығармадан алынғанын, авторын табу, көсемшелерді тауып, морфологиялық талдау жасау.
1 - топ:
Өзге емес, өзім айтам, өз жайымда,
Жүрегім жалын атқан сөз дайында.
Тереңде тұнып жатқан дауыл күйді,
Тербетіп, тулатын бір қозғайын да.
2 - топ:
- Байды шапқаның шапқан, малды алғаның алған, жылқышының жалғыз қызын қайтесің, батыр...
Еркек десең өзімді әкет, қызымды қайтарып бер. Сорлы анасы аңырап қалды ғой.
3 - топ:
Үй ішінен шықпайды. Түн баласында Құрмаш қасына алып жатады.
Топтастыру
Кері байланыс орнату. Бүгінгі сабақтан алған әсерлерін бағдаршам түстері рақылы көрсету.
Үйге тапсырма
Сабақтың мақсаты: бірлескен жұмыс негізінде көсемшенің сөйлемдегі қызметін меңгеру, өзіндік тұжырым жасауға дағдылану, АКТ - ны тиімді пайдалану, сыни ойлауға дағдылану.
Күтілетін нәтиже:
• Жаңа тақырыпты меңгереді;
• Сөйлем талдау машығы қалыптасады;
• Сыни ойлау дағдысы дамиды.
Іс - әркеттер
Психологиялық тренинг «Сәлемдесу»
- Сәлеметсің бе, Көк аспан?
- Сәлеметсіңбе жер – ана?
- Сәлеметсіңбе, қонақтар?
- Сәлеметсіңбе, ұстазым?
- Сәлеметсіңбе, достарым?
Класты топқа бөлу / анықтауыш, пысықтауыш, толықтауыш/
Үй тапсырмасын тексеру.
181 - жаттығу. Үш топтан 3 оқушы шығып, берілген көсемшелерді жіктейді.
Ой шақыру.
- балалар, бүгін сіздер неге анықтауыш, пысықтауыш, толықтауыш қарай топқа бөлініп отырсыздар?
- бұлар – сөйлем мүшелері.
- жақсы, оның сабаққа қандай қатысы бар?
- Бүгін біз «Көсемшенің сөйлемдегі қызметі» тақырыбымен танысамыз.
- Жақсы, балалар, олай болса, алдарыңызда берілген мысалдарды сөйлем мүшесіне талдап, көсемшенің сөйлемдегі қызметін анықтаймыз.
Топтық жұмыс.
1 - топқа мысал:
Алып та халықтан үйренеді.
2 - топқа мысал:
Көре – көре көсем боларсың, Сөйлей - сөйлей шешен боларсың,
3 - топқа мысал:
Түнде жаңбыр жауыпты.
Слайд арқылы қосымша түсіндіріледі.
Оқулықпен жұмыс
188 - жаттығу. Берілген мақал - мәтелдерден көсемшелерді тауып, сөйлемнің қай мүшесі екенін анықта. Әр топқа 2 мысалдан бөліп беремін.
Сергіту сәті. Топтарға «А», «Ә», «Б» әріптері жазылған қима қағаздар таратылады. топтар сол әріптен басталатын 1 шумақ «Ана» туралы ән айту керек.
«Әдебиет әлеміне саяхат»
Берілген үзіндінің қай шығармадан алынғанын, авторын табу, көсемшелерді тауып, морфологиялық талдау жасау.
1 - топ:
Өзге емес, өзім айтам, өз жайымда,
Жүрегім жалын атқан сөз дайында.
Тереңде тұнып жатқан дауыл күйді,
Тербетіп, тулатын бір қозғайын да.
2 - топ:
- Байды шапқаның шапқан, малды алғаның алған, жылқышының жалғыз қызын қайтесің, батыр...
Еркек десең өзімді әкет, қызымды қайтарып бер. Сорлы анасы аңырап қалды ғой.
3 - топ:
Үй ішінен шықпайды. Түн баласында Құрмаш қасына алып жатады.
Топтастыру
Кері байланыс орнату. Бүгінгі сабақтан алған әсерлерін бағдаршам түстері рақылы көрсету.
Үйге тапсырма
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.