- 05 нау. 2024 03:34
- 198
Квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласы
Алгебра 8 сынып
Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласы
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушыларға квадрат теңдеудің шешімдерін табуға арналған формула мағынасын, дискриминант ұғымын түсіндіріп, квадрат теңдеудің D>0, D<0 және="" d="0" болған="" жағдайлардағы="" шешу="" жолдарын="" түсіндіріп,="" өз="" беттерімен="" жаттығулар="" орындауға="">0>
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілеттерін, танымдық белсенділігін арттыру.
Тәрбиелік: Сабақта алған білімдерін орынды пайдалану.
Сабақтың көрнекілігі: Анықтамаларға келтірілген мысалдар, интерактивтік тақтада көрсетілген мультимедиялық сабақ, орындалған ерекше жаттығулар
Техникалық құралдар Компьютер, интеактивтік тақта
Сабақтың әдісі: Топтық жұмыс, жұптық жұмыстарды пайдалану
Сабақтың түрі: Жаңа тақырыпты меңгерту
Пәнаралық байланыс: бейнелеу өнері, информатика
Күтілетін нәтижесі: Оқушылар Дискриминантты, квадрат түбірлерді табу формуласын тиімді пайдаланып, өз беттерімен жаттығуларды орындай білу.
I. Ұйымдастыру
Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, сабаққа сәтттілік тілеу.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру Оқушыларға өткен тақырыптар бойынша анықтамаларды, формулаларды, әр - түрлі дәлелдемелерді қайталатып, естеріне түсіреді. Үйге берілген N 239 - ы, №240 - ы жаттығуды тексеріп, 2 оқушыны тақтаға шығарып, орындаған жаттығуларын бүкіл сынып болып талқылайды.
ІІІ. Оқу - танымдық әрекетіне дайындық Өзіңді тексер!
Қандай теңдеуді квадрат теңдеу деп атайды?
Қандай сандарды квадрат теңдеудің түбірлері деп атайды?
Квадрат үшмүше дегеніміз не? Квадрат теңдеудегі бірінші коэффициент a ≠0 шарты не үшін қажет?
Пән мұғалімі: Құрманғалиев Амантай Абитаевич
Квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласы ворд түрінде жүктеу
Квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласы видео сабақты қарау
Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласы
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушыларға квадрат теңдеудің шешімдерін табуға арналған формула мағынасын, дискриминант ұғымын түсіндіріп, квадрат теңдеудің D>0, D<0 және="" d="0" болған="" жағдайлардағы="" шешу="" жолдарын="" түсіндіріп,="" өз="" беттерімен="" жаттығулар="" орындауға="">0>
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілеттерін, танымдық белсенділігін арттыру.
Тәрбиелік: Сабақта алған білімдерін орынды пайдалану.
Сабақтың көрнекілігі: Анықтамаларға келтірілген мысалдар, интерактивтік тақтада көрсетілген мультимедиялық сабақ, орындалған ерекше жаттығулар
Техникалық құралдар Компьютер, интеактивтік тақта
Сабақтың әдісі: Топтық жұмыс, жұптық жұмыстарды пайдалану
Сабақтың түрі: Жаңа тақырыпты меңгерту
Пәнаралық байланыс: бейнелеу өнері, информатика
Күтілетін нәтижесі: Оқушылар Дискриминантты, квадрат түбірлерді табу формуласын тиімді пайдаланып, өз беттерімен жаттығуларды орындай білу.
I. Ұйымдастыру
Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, сабаққа сәтттілік тілеу.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру Оқушыларға өткен тақырыптар бойынша анықтамаларды, формулаларды, әр - түрлі дәлелдемелерді қайталатып, естеріне түсіреді. Үйге берілген N 239 - ы, №240 - ы жаттығуды тексеріп, 2 оқушыны тақтаға шығарып, орындаған жаттығуларын бүкіл сынып болып талқылайды.
ІІІ. Оқу - танымдық әрекетіне дайындық Өзіңді тексер!
Қандай теңдеуді квадрат теңдеу деп атайды?
Қандай сандарды квадрат теңдеудің түбірлері деп атайды?
Квадрат үшмүше дегеніміз не? Квадрат теңдеудегі бірінші коэффициент a ≠0 шарты не үшін қажет?
Пән мұғалімі: Құрманғалиев Амантай Абитаевич
Квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласы ворд түрінде жүктеу
Квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласы видео сабақты қарау