- 05 нау. 2024 02:07
- 172
Математикалық сайыс
Тақырыбы: «Математикалық сайыс» (5 – сынып)
Мақсаты: Оқушылардың ой - өрісін, ынтасын, қабілеттерін, белсенділіктерін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру, математика пәнінен алған білімдерін тереңдету, ұйымшылдыққа, шапшаңдыққа, ептілікке баулу, білімді, озық болуға тәрбиелеу.
Түрі: Сайыс
Көрнекілігі: презентация, слайдтар, ребустар, кроссвордтар, ойынға қажетті әртүрлі заттар.
(Топтардың атын ребусқа жасыру)
Сайыс жоспары:
1. “Бәйге ” сұрақ жауап cайысы
2. “Сандары бар және тақырыпқа байланысты ребустар” үй тапсырмасы
3. “Қызықты есептер”
4. “Кім зерек?”
5. “Кроссворд шешу”
6. “Тарихқа саяхат ” үй тапсырмасы
7. Қорытынды
1 - сайыс «Бәйге».
I топқа сұрақтар
1. Әріпті өрнек деп қандай өрнекті атайды?
2. Қандай теңдік теңдеу деп аталады?
3. Белгісіз қосылғыш қалай табылады?
4. Қандай сандар 9 - ға бөлінеді?
5. Жай сандар деп қандай сандарды атайды?
6. Белгісіз бөлгіш қалай табылады?
ІI топқа сұрақтар
1. Құрама сандар деп қандай сандарды атайды?
2. Қандай сандар 3 - ке бөлінеді?
3. Белгісіз азайтқыш қалай табылады?
4. Теңдеуді шешу дегеніміз не?
5. Белгісіз көбейткіш қалай табылады?
6. Қандай кесінді радиус деп аталады?
2 - сайыс “Сандары бар және тақырыпқа байланысты ребустар” үй тапсырмасы
3 - сайыс “Қызықты есептер
I топқа сұрақтар
1. Қандай жолмен еш уақытта адам жүрмейді? (құс жолымен)
2. Дайындауға болады, бірақ жеуге болмайды?(сабақты)
3. Аспанда бір қатар үйректер ұшып барады. Біреуі алдында, екеуі артында, біреуі артында, екеуі алдында, біреуі екеуінің ортасында. Барлығы неше үйрек ұшып барады?(3 үйрек)
4. Сағат 22. 00 - де жауын жауып тұрса, 24 сағаттан кейін күннің жарқырап тұруы мүмкін бе?(жоқ)
5. Отбасында 5 ағайынды бар. Олардың әрбіреуінің 1 апайы бар. Отбасында барлығы неше бала? (6)
6. Столдың 4 бұрышы бар. Егер 1 бұрышын кесіп тастаса, неше бұрыш қалады?(5)
ІI топқа сұрақтар
1. Төрт пен бестің арасында қандай таңба қойылғанда 4 тен артық 5 тен кем сан шығады? (үтір)
2. 70 мин көп пе, әлде 1 сағ. 10 мин көп пе? (тең)
3. Екі қолда 10 саусақ. Сонда 10 қолда неше саусақ болады? (50)
4. Әсем поездың басынан есептегенде 7 - вагонға отырды. Марина поездың соңынан есептегенде 7 - вагонға отырды. Сонда қыздар бір вагонда болды. Поезда неше вагон болған?(13)
5. Екі адам 2 сағат шахмат ойнаса, олардың әрқайсысы неше сағат ойнаған?(2)
6. Корзинадағы 7 алманы 7 қызға тең бөліп беру керек және 1 алма корзинада қалуы керек. Бұл қалай?
4 - сайыс “Кім зерек?” Тапсырма: суретті 10сек. көріп, нені көргенін баяндау.(еске сақтау қабілеттерін дамыту мақсатында)
5 - сайыс «Кроссворд шешу»
6 - сайыс «Тарихқа саяхат». Әр топтан 1 оқушы математика тарихынан деректерді келтіреді. «Бөлшек тарихынан», «Аль - Хорезми»
Қорытынды. Марапаттау.
Мақсаты: Оқушылардың ой - өрісін, ынтасын, қабілеттерін, белсенділіктерін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру, математика пәнінен алған білімдерін тереңдету, ұйымшылдыққа, шапшаңдыққа, ептілікке баулу, білімді, озық болуға тәрбиелеу.
Түрі: Сайыс
Көрнекілігі: презентация, слайдтар, ребустар, кроссвордтар, ойынға қажетті әртүрлі заттар.
(Топтардың атын ребусқа жасыру)
Сайыс жоспары:
1. “Бәйге ” сұрақ жауап cайысы
2. “Сандары бар және тақырыпқа байланысты ребустар” үй тапсырмасы
3. “Қызықты есептер”
4. “Кім зерек?”
5. “Кроссворд шешу”
6. “Тарихқа саяхат ” үй тапсырмасы
7. Қорытынды
1 - сайыс «Бәйге».
I топқа сұрақтар
1. Әріпті өрнек деп қандай өрнекті атайды?
2. Қандай теңдік теңдеу деп аталады?
3. Белгісіз қосылғыш қалай табылады?
4. Қандай сандар 9 - ға бөлінеді?
5. Жай сандар деп қандай сандарды атайды?
6. Белгісіз бөлгіш қалай табылады?
ІI топқа сұрақтар
1. Құрама сандар деп қандай сандарды атайды?
2. Қандай сандар 3 - ке бөлінеді?
3. Белгісіз азайтқыш қалай табылады?
4. Теңдеуді шешу дегеніміз не?
5. Белгісіз көбейткіш қалай табылады?
6. Қандай кесінді радиус деп аталады?
2 - сайыс “Сандары бар және тақырыпқа байланысты ребустар” үй тапсырмасы
3 - сайыс “Қызықты есептер
I топқа сұрақтар
1. Қандай жолмен еш уақытта адам жүрмейді? (құс жолымен)
2. Дайындауға болады, бірақ жеуге болмайды?(сабақты)
3. Аспанда бір қатар үйректер ұшып барады. Біреуі алдында, екеуі артында, біреуі артында, екеуі алдында, біреуі екеуінің ортасында. Барлығы неше үйрек ұшып барады?(3 үйрек)
4. Сағат 22. 00 - де жауын жауып тұрса, 24 сағаттан кейін күннің жарқырап тұруы мүмкін бе?(жоқ)
5. Отбасында 5 ағайынды бар. Олардың әрбіреуінің 1 апайы бар. Отбасында барлығы неше бала? (6)
6. Столдың 4 бұрышы бар. Егер 1 бұрышын кесіп тастаса, неше бұрыш қалады?(5)
ІI топқа сұрақтар
1. Төрт пен бестің арасында қандай таңба қойылғанда 4 тен артық 5 тен кем сан шығады? (үтір)
2. 70 мин көп пе, әлде 1 сағ. 10 мин көп пе? (тең)
3. Екі қолда 10 саусақ. Сонда 10 қолда неше саусақ болады? (50)
4. Әсем поездың басынан есептегенде 7 - вагонға отырды. Марина поездың соңынан есептегенде 7 - вагонға отырды. Сонда қыздар бір вагонда болды. Поезда неше вагон болған?(13)
5. Екі адам 2 сағат шахмат ойнаса, олардың әрқайсысы неше сағат ойнаған?(2)
6. Корзинадағы 7 алманы 7 қызға тең бөліп беру керек және 1 алма корзинада қалуы керек. Бұл қалай?
4 - сайыс “Кім зерек?” Тапсырма: суретті 10сек. көріп, нені көргенін баяндау.(еске сақтау қабілеттерін дамыту мақсатында)
5 - сайыс «Кроссворд шешу»
6 - сайыс «Тарихқа саяхат». Әр топтан 1 оқушы математика тарихынан деректерді келтіреді. «Бөлшек тарихынан», «Аль - Хорезми»
Қорытынды. Марапаттау.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.