- 05 нау. 2024 02:24
- 171
Мен қандай баламын?
Бастауыш сынып мұғалімі Альжанова Жулмагул
Өзін – өзі тану 2 сынып
Тақырыбы: Мен қандай баламын?
Мақсаты: 1) оқушылардың өздерінің қандай бала екенін анықтауға көмек беру. Жаман қасиеттерден аулақ болу, жақсылардан үлгі алуға бағыттау.
Міндеттері: 1) оқушы өзін - өзі тануға ұмтылады. Адами қасиеттерді бойына сіңіреді.
2) өзіне - өзі есеп беріп, өзін-өзі жетілдіріп тәрбиелеуге талпынады.
Тәрбие сағатында қолданылатын стратегиялар: топқа бөлу, ой қозғау, эссе
Көрнекілігі: интербелсенді тақта, маркер т. б
Тәрбие сағатының барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық дайындық
«Аяқпенен топ - топ - топ» әні
Аяқпенен топ - топ - топ
Алдыменен лоп - лоп - лоп
Бір оңға, бір солға
Айналайық кел мұнда.
Қолымызды бір сілтеп,
Басымызды шайқайық.
Бір оңға, бір солға
Ойнайықщы кел мұнда.
Секіреміз жоғары
Қиын емес секіру
Бір оңға, бір солға
Секірейік кел мұнда.
Топқа бөлу. Сандар арқылы сыныпты төрт топқа бөлемін
Топтық жұмыс
ІІ. Өткен сынып сағатын еске түсіру
Балалар өткен сабақта қандай тақырыппен таныстық?
1 - топ Дос деген кім?
2 - топ Достық дегенді қалай түсінеміз?
3 - топ Мақал - мәтел айту
4 - топ Дос туралы өлең немесе тақпақ айту
Ай мектеп
ІІІ. Қызығушылықты ояту ( бейне фильм көру)
Балалар, бейнефильмнен қандай ой түйдіңдер?
Қандай бала деп ойлайсыңдар?
Балалар, өздеріңді қандай баламын деп ойлайсыңдар?
Ендеше, бүгінгі тәрбие сағатымыздың тақырыбы «Мен қандай баламын?» деп аталады.
ІҮ. Мағынаны тану
Балалар барлығымыз жақсы баламыз, дегенмен кез - келген адамның бойында кемшіліктер болады.
Қалай ойлайсыңдар, менімен келісесіңдер ме?
Жұптық жұмыс.
Онда қолымыздағы парақшаға өздеріңнің жағымды қасиеттеріңмен кемшіліктеріңді теріп жазыңдар.
Менің жақсы қасиеттерім:
1.
2.
3
Менің кемшіліктерім:
1.
2.
3.
Сергіту сәті
Ойын: «Жақсы - жаман» деп аталады.
Балалар, қазір мен сөздер оқимын жаман болса үндемей отырамыз егер жақсы сөз болса қолымызды шапалақтаймыз.
- күншілдік
- кішіпейілділік
- үлкенге жол беру
- үлкеннің сөзін бөлу
- үлкенді сыйлау
Жеке жұмыс:
Балалар, мынаған қараңдаршы өте жақсы адам болу үшін өз бойымыздағы қасиеттерді дамытып, жаман қасиеттерді жоюымыз керек. Мына жерде тұрған бұлттар жақсы қасиеттерді көлеңкелейді, осылардың бәрін алып тастайық, яғни осының жақсысын ғана қатыстырып қысқаша ғана эссе жазайық.
Өзін – өзі тану 2 сынып
Тақырыбы: Мен қандай баламын?
Мақсаты: 1) оқушылардың өздерінің қандай бала екенін анықтауға көмек беру. Жаман қасиеттерден аулақ болу, жақсылардан үлгі алуға бағыттау.
Міндеттері: 1) оқушы өзін - өзі тануға ұмтылады. Адами қасиеттерді бойына сіңіреді.
2) өзіне - өзі есеп беріп, өзін-өзі жетілдіріп тәрбиелеуге талпынады.
Тәрбие сағатында қолданылатын стратегиялар: топқа бөлу, ой қозғау, эссе
Көрнекілігі: интербелсенді тақта, маркер т. б
Тәрбие сағатының барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық дайындық
«Аяқпенен топ - топ - топ» әні
Аяқпенен топ - топ - топ
Алдыменен лоп - лоп - лоп
Бір оңға, бір солға
Айналайық кел мұнда.
Қолымызды бір сілтеп,
Басымызды шайқайық.
Бір оңға, бір солға
Ойнайықщы кел мұнда.
Секіреміз жоғары
Қиын емес секіру
Бір оңға, бір солға
Секірейік кел мұнда.
Топқа бөлу. Сандар арқылы сыныпты төрт топқа бөлемін
Топтық жұмыс
ІІ. Өткен сынып сағатын еске түсіру
Балалар өткен сабақта қандай тақырыппен таныстық?
1 - топ Дос деген кім?
2 - топ Достық дегенді қалай түсінеміз?
3 - топ Мақал - мәтел айту
4 - топ Дос туралы өлең немесе тақпақ айту
Ай мектеп
ІІІ. Қызығушылықты ояту ( бейне фильм көру)
Балалар, бейнефильмнен қандай ой түйдіңдер?
Қандай бала деп ойлайсыңдар?
Балалар, өздеріңді қандай баламын деп ойлайсыңдар?
Ендеше, бүгінгі тәрбие сағатымыздың тақырыбы «Мен қандай баламын?» деп аталады.
ІҮ. Мағынаны тану
Балалар барлығымыз жақсы баламыз, дегенмен кез - келген адамның бойында кемшіліктер болады.
Қалай ойлайсыңдар, менімен келісесіңдер ме?
Жұптық жұмыс.
Онда қолымыздағы парақшаға өздеріңнің жағымды қасиеттеріңмен кемшіліктеріңді теріп жазыңдар.
Менің жақсы қасиеттерім:
1.
2.
3
Менің кемшіліктерім:
1.
2.
3.
Сергіту сәті
Ойын: «Жақсы - жаман» деп аталады.
Балалар, қазір мен сөздер оқимын жаман болса үндемей отырамыз егер жақсы сөз болса қолымызды шапалақтаймыз.
- күншілдік
- кішіпейілділік
- үлкенге жол беру
- үлкеннің сөзін бөлу
- үлкенді сыйлау
Жеке жұмыс:
Балалар, мынаған қараңдаршы өте жақсы адам болу үшін өз бойымыздағы қасиеттерді дамытып, жаман қасиеттерді жоюымыз керек. Мына жерде тұрған бұлттар жақсы қасиеттерді көлеңкелейді, осылардың бәрін алып тастайық, яғни осының жақсысын ғана қатыстырып қысқаша ғана эссе жазайық.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.