- 05 нау. 2024 01:38
- 144
Мұхтар Әуезов "Жетім"
Әдебиеттік оқу 4 сынып
Сабақтың тақырыбы Әдебиеттік оқу. 4 сынып М. Әуезов. Жетім
Жалпы мақсаты Мәтінді түсініп оқиды, оның мазмұнын ұғынады, жанрлық сипатын анықтауға машықтандыру; Жақсылық пен жамандық ажырата білуге үйрету; Адамгершілік сезімі ояту.
Сілтеме Ана тілі
Оқу үшін оқудың нәтижесі Мәтінді түсініп оқиды, оның мазмұнын ұғынады, жанрлық сипатын анықтауға машықтанады; Жақсылық пен жамандықты ажырата білуге үйренеді; Адамгершілік сезімі оянады.
Негізгі идеялар Мәтін арқылы адамның мінездерін тәрбиелеу.
Сабақта қолданылатын материалдар Флипчарттар
Оқыту әдістері Топтық жұмыс
Сабақ бойынша мұғалім мен оқудың іс әрекеті
Тапсырма Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушының іс - әрекеті
Оқушыларға псих - лық ахуал туғызу Оқушыларды топқа бөлу.
Топқа бөліп өз орнын табады.
Үй тапсырмасын сұрау Үй тапсырмасы тест арқылы тексеріледі. Әр дұрыс жауап бір бал.
1. Мәтіндегі оқиғалардың ретін көрсет:
_ Тышқан арыстанды құтқарады
_ Арыстан тышқанды босатады
_ Арыстан далада ұйықтайды, тышқан үстіне шығады
_ Тышқан өлтірме деп жалынады
_ Сорлы тышқан сенен не жақсылық қайтады
_ Арыстан торға түседі
_ Тышқан арыстанның басына шыққандықтан, өлтірем дейді
2. Неліктен арыстан тышқанның қолынан жақсылық келмейді деп ойлайды?
3. «Сорлы тышқан! Не жақсылық қайтады сен байғұстан?» Осы сөздерден арыстанның қандай мінезін байқауға болады?
4. Тордағы арыстан күші көп болса да тордан өз бетімен шыға алмайды. Себебі, ______________________________________--
5. Осы мысалға сәйкес келетін қандай мақал білесің?
6. Арыстан мен тышқанның әрекетінен адамның қандай қасиеттерін аңғаруға болады? ________________________________ Мәтін бойынша сұрақтарға жауаптарын тексеру Жұпта тексеріледі.
Тест орындайды
«Ой қозғау» 1 тапсырма: М. Әуезов туралы ассоцияциа карта толтыру
«Мағынаны тану» 2 тапсырма:
«Жигсо» әдісі бойынша үй тобына бөлу
І қадам: Әркім өз мәтінімен танысады
№1Қасымның әжесінен айырылуы
№2 Иса мен Қадишана көрген қорлығы
№3Тау ішіндегі қорқыныш
№4 Ағашқа сүйеніп қатып қалған бала
ІІ қадам: Сарапшы тобына жиналады
Сызба дайындайды, әркім өз бөлігін тобына түсіндіруге дайындалады
ІІІ қадамда үй тобына қайта оралады.
ІҮ қадам: Мәтінді әркім өз ретімен түсіндіреді
1. Әңгіме қалай басталады? Жападан жалғыз келе жатқан бала кім?
Әңгімедегі қараңғы түндегі қорқыныш елесі қалай көрген?
Әңгімеде Қасым жетімдіктің қорлығын қалай көрген?
«Ой толғаныс» 3 тапсырма: 15 минут
Егер сен Қасымның заманында өмір сүрсең не істер едің?
Қазіргі заманда Қасым сияқты балар болуы мүмкін бе?
Үй тапсырмасы Мәтінді оқып келу
Рефлексия
3 минут Екі жұлдыз бір тілек Топ басшыларының бағалауы
Сабақтың тақырыбы Әдебиеттік оқу. 4 сынып М. Әуезов. Жетім
Жалпы мақсаты Мәтінді түсініп оқиды, оның мазмұнын ұғынады, жанрлық сипатын анықтауға машықтандыру; Жақсылық пен жамандық ажырата білуге үйрету; Адамгершілік сезімі ояту.
Сілтеме Ана тілі
Оқу үшін оқудың нәтижесі Мәтінді түсініп оқиды, оның мазмұнын ұғынады, жанрлық сипатын анықтауға машықтанады; Жақсылық пен жамандықты ажырата білуге үйренеді; Адамгершілік сезімі оянады.
Негізгі идеялар Мәтін арқылы адамның мінездерін тәрбиелеу.
Сабақта қолданылатын материалдар Флипчарттар
Оқыту әдістері Топтық жұмыс
Сабақ бойынша мұғалім мен оқудың іс әрекеті
Тапсырма Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушының іс - әрекеті
Оқушыларға псих - лық ахуал туғызу Оқушыларды топқа бөлу.
Топқа бөліп өз орнын табады.
Үй тапсырмасын сұрау Үй тапсырмасы тест арқылы тексеріледі. Әр дұрыс жауап бір бал.
1. Мәтіндегі оқиғалардың ретін көрсет:
_ Тышқан арыстанды құтқарады
_ Арыстан тышқанды босатады
_ Арыстан далада ұйықтайды, тышқан үстіне шығады
_ Тышқан өлтірме деп жалынады
_ Сорлы тышқан сенен не жақсылық қайтады
_ Арыстан торға түседі
_ Тышқан арыстанның басына шыққандықтан, өлтірем дейді
2. Неліктен арыстан тышқанның қолынан жақсылық келмейді деп ойлайды?
3. «Сорлы тышқан! Не жақсылық қайтады сен байғұстан?» Осы сөздерден арыстанның қандай мінезін байқауға болады?
4. Тордағы арыстан күші көп болса да тордан өз бетімен шыға алмайды. Себебі, ______________________________________--
5. Осы мысалға сәйкес келетін қандай мақал білесің?
6. Арыстан мен тышқанның әрекетінен адамның қандай қасиеттерін аңғаруға болады? ________________________________ Мәтін бойынша сұрақтарға жауаптарын тексеру Жұпта тексеріледі.
Тест орындайды
«Ой қозғау» 1 тапсырма: М. Әуезов туралы ассоцияциа карта толтыру
«Мағынаны тану» 2 тапсырма:
«Жигсо» әдісі бойынша үй тобына бөлу
І қадам: Әркім өз мәтінімен танысады
№1Қасымның әжесінен айырылуы
№2 Иса мен Қадишана көрген қорлығы
№3Тау ішіндегі қорқыныш
№4 Ағашқа сүйеніп қатып қалған бала
ІІ қадам: Сарапшы тобына жиналады
Сызба дайындайды, әркім өз бөлігін тобына түсіндіруге дайындалады
ІІІ қадамда үй тобына қайта оралады.
ІҮ қадам: Мәтінді әркім өз ретімен түсіндіреді
1. Әңгіме қалай басталады? Жападан жалғыз келе жатқан бала кім?
Әңгімедегі қараңғы түндегі қорқыныш елесі қалай көрген?
Әңгімеде Қасым жетімдіктің қорлығын қалай көрген?
«Ой толғаныс» 3 тапсырма: 15 минут
Егер сен Қасымның заманында өмір сүрсең не істер едің?
Қазіргі заманда Қасым сияқты балар болуы мүмкін бе?
Үй тапсырмасы Мәтінді оқып келу
Рефлексия
3 минут Екі жұлдыз бір тілек Топ басшыларының бағалауы