- 05 нау. 2024 04:04
- 182
Ө Тұрманжанов Жаралы торғай
Сабақтың атауы: Ө Тұрманжанов Жаралы торғай
Мақсаты
Күтілетін нәтиже
Сабақтың жабдығы
Түрі: Өлеңді мәнерлеп түсініп оқуға машықтандыру. Өлеңдегі өзекті, түйінді ойды ашуға жағдай жасау.
Сілтеме: Оқулық, суреттер
Оқушылар үшін оқу нәтижелері: Құстарды қорғауға, қамқоршы болуға, табиғатты сүюге тәрбиелеу.
Негізгі идеялар: Жұптық, топтық жұмыста шапшаңдыққа үйренуі.
Оқу үдерісінен оқушылардың қалыс қалмауы
Сабақта қолданылатын материалдар: стикер, сурет салуға арналған құрал - жабдықтар, таратпа материалдары. құстардың дыбыстарын тыңдату
Оқыту әдістері: Жаңа әдістері. СТО 1. Диалог
2. Топтық жұмыс
Психологиялық ахуал
Психологиялық дайындық
Біз балдырған баламыз,
Құстай қанат қағамыз.
Дүниені аралап,
Оқып білім аламыз.
Қызығушылықты ояту
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу
Сыныпты топқа бөлу (стикерлер арқылы)
Топ ережесін қабылдату Әр түрлі құстардың суретін таңдау арқылы топқа бөлінеді.
І топ «Қараторғай»
ІІ топ «Бозторғай»
ІІІ топ «Шақшақай»
ІV топ «Наурызек»
Торғайлар туралы шағын мәлімет беріледі.
М. Хәкімжанованың "Көктем жыры" өлеңін жатқа айту.
Сұрақтар қою
1. Ақын көктемдегі қандай өзгерістерді жырлайды?
2. Кейіптеу дегеніміз не?
3. Қайталау дегеніміз не?
4. Логикалық екпін дегеніміз не?
«Көктем әуенін» тыңдау
Оқушылар жауап береді
Рзаева Айман Жумагалиевна
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы,
«Бейнеу ауданының әкімдігінің «Жұмағали Қалдығараев атындағы
орта мектебі» КММ бастауыш сынып мұғалімі
Ө Тұрманжанов Жаралы торғай жүктеу
Мақсаты
Күтілетін нәтиже
Сабақтың жабдығы
Түрі: Өлеңді мәнерлеп түсініп оқуға машықтандыру. Өлеңдегі өзекті, түйінді ойды ашуға жағдай жасау.
Сілтеме: Оқулық, суреттер
Оқушылар үшін оқу нәтижелері: Құстарды қорғауға, қамқоршы болуға, табиғатты сүюге тәрбиелеу.
Негізгі идеялар: Жұптық, топтық жұмыста шапшаңдыққа үйренуі.
Оқу үдерісінен оқушылардың қалыс қалмауы
Сабақта қолданылатын материалдар: стикер, сурет салуға арналған құрал - жабдықтар, таратпа материалдары. құстардың дыбыстарын тыңдату
Оқыту әдістері: Жаңа әдістері. СТО 1. Диалог
2. Топтық жұмыс
Психологиялық ахуал
Психологиялық дайындық
Біз балдырған баламыз,
Құстай қанат қағамыз.
Дүниені аралап,
Оқып білім аламыз.
Қызығушылықты ояту
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу
Сыныпты топқа бөлу (стикерлер арқылы)
Топ ережесін қабылдату Әр түрлі құстардың суретін таңдау арқылы топқа бөлінеді.
І топ «Қараторғай»
ІІ топ «Бозторғай»
ІІІ топ «Шақшақай»
ІV топ «Наурызек»
Торғайлар туралы шағын мәлімет беріледі.
М. Хәкімжанованың "Көктем жыры" өлеңін жатқа айту.
Сұрақтар қою
1. Ақын көктемдегі қандай өзгерістерді жырлайды?
2. Кейіптеу дегеніміз не?
3. Қайталау дегеніміз не?
4. Логикалық екпін дегеніміз не?
«Көктем әуенін» тыңдау
Оқушылар жауап береді
Рзаева Айман Жумагалиевна
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы,
«Бейнеу ауданының әкімдігінің «Жұмағали Қалдығараев атындағы
орта мектебі» КММ бастауыш сынып мұғалімі
Ө Тұрманжанов Жаралы торғай жүктеу