- 05 нау. 2024 03:25
- 184
Ондық бөлшектерді қосу және азайту
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
5. 3В Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану (35 сағ)
5 сынып
Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшектерді қосу және азайту
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
5. 1. 2. 27
ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау;
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: Ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындайды
Басым оқушылар: амалдардың орындалу ретін анықтайды және ондық бөлшектерді қосу, азайту амалын орындайды. Алған білімдерін тиянақтайды.
Кейбір оқушылар: мәтін есептерді шартын жазады, өрнек құрастырады және шығарады. Сабаққа қызығушылығы артып, өз ойын жүйелі түрде жеткізеді.
Бағалау критерийі: • Ондық бөлшектерді қосады және азайтады.
Тілдік мақсаттар
Тілдік мақсаттар:
Ондық бөлшектерді қосу және азайтуды қасиеттерін айтады, анықтау үдерісін сипаттайды..
Пәнге қатысты лексика мен терминология:
Бүтін, бөлшек, үлес, қосылғыш, қосынды, азайтқыш, азайғыш, айырма.
Диалогқа/жазылымға қатысты сөз тіркестері: Бүтін бөлігі, бөлшек бөлігі
Құндылықтарға баулу «Мәңгілік ел» ұлттық идеясы негізінде
Қазақстанның Тәуелсіздігі және Астана
Пәнаралық байланыс: Тарих және география пәндерімен байланысты.
Тақырып бойынша алдыңғы білім
Ондық бөлшектердің жазылуы, оқылуы;
Ондық бөлшектерді салыстыру.
Координаталық сәуледегі орнын анықтау.
Сабақтың басы 13 мин.
Ұйымдастыру
1. Ұйымдастыру: оқушылармен сәлемдесу, топтарға біріктіру
(Оқушыларға кеспе қағаздар таратылады. Ол қағаздарда әріптер жазылған. Ол әріптер арқылы сөздер құрастырады. Қазақстанның астаналары – Орынбор, Қызылорда, Алматы, Астана сөздері шығады. Осы шыққан сөздерге байланысқа оқушылар топқа бөлінеді.)
Психологиялық ахуал тудыру. Сәлеметсіздер ме балалар! Бүгінгі сабаққа дайынбыз ба? Көңіл күйлеріңіз қандай? Оқушылар смайликтер арқылы көңіл күйлерін көрсетеді. Топ басшыларын оқушылар өздері сайлап алады. Бағалау парақтары таратылады. Оқушы жауабына «Бағдаршам» бағалау әдісін қолданамын.
Тарихқа шолу.
Әр топтың топ басшылары өздері отырған топ қай Қазақстанның астанасына сәйкес келсе, сол астананың қысқаша тарихымен таныстырып өтеді.
Қазақ елінің мемлекеттігінің белгісі – ежелден елді бір жерден басқаратын бас қалалары мен орталықтарының болуында.
Орынбор қаласы - тұнғыш астана.
1920 – 1925 жылдары Орынбор қаласы Қазақстанның астанасы болды. Қала – Орал өзенінің оң жағасына орналасқан. Қаланың іргетасы 1735 жылы бекініс қамалы ретінде қаланып, аты Ор өзеніне байланысты аталған.
Қызылорда қаласы.
1925 жылы наурыз айында Қазақстанның астанасы Орынбордан Қызылордаға көшті. Сөйтіп, Ақмешіт бекеті, қазіргі Қызылорда қаласы астана болды.
№ 7 жалпы білім беретін шағын орталығы бар лицей орта мектебі
Мұғалімнің аты - жөні: Булекова Г. С.
Ондық бөлшектерді қосу және азайту. жүктеу
Ондық бөлшектерді қосу және азайту. слайдын жүктеу
5. 3В Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану (35 сағ)
5 сынып
Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшектерді қосу және азайту
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
5. 1. 2. 27
ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау;
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: Ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындайды
Басым оқушылар: амалдардың орындалу ретін анықтайды және ондық бөлшектерді қосу, азайту амалын орындайды. Алған білімдерін тиянақтайды.
Кейбір оқушылар: мәтін есептерді шартын жазады, өрнек құрастырады және шығарады. Сабаққа қызығушылығы артып, өз ойын жүйелі түрде жеткізеді.
Бағалау критерийі: • Ондық бөлшектерді қосады және азайтады.
Тілдік мақсаттар
Тілдік мақсаттар:
Ондық бөлшектерді қосу және азайтуды қасиеттерін айтады, анықтау үдерісін сипаттайды..
Пәнге қатысты лексика мен терминология:
Бүтін, бөлшек, үлес, қосылғыш, қосынды, азайтқыш, азайғыш, айырма.
Диалогқа/жазылымға қатысты сөз тіркестері: Бүтін бөлігі, бөлшек бөлігі
Құндылықтарға баулу «Мәңгілік ел» ұлттық идеясы негізінде
Қазақстанның Тәуелсіздігі және Астана
Пәнаралық байланыс: Тарих және география пәндерімен байланысты.
Тақырып бойынша алдыңғы білім
Ондық бөлшектердің жазылуы, оқылуы;
Ондық бөлшектерді салыстыру.
Координаталық сәуледегі орнын анықтау.
Сабақтың басы 13 мин.
Ұйымдастыру
1. Ұйымдастыру: оқушылармен сәлемдесу, топтарға біріктіру
(Оқушыларға кеспе қағаздар таратылады. Ол қағаздарда әріптер жазылған. Ол әріптер арқылы сөздер құрастырады. Қазақстанның астаналары – Орынбор, Қызылорда, Алматы, Астана сөздері шығады. Осы шыққан сөздерге байланысқа оқушылар топқа бөлінеді.)
Психологиялық ахуал тудыру. Сәлеметсіздер ме балалар! Бүгінгі сабаққа дайынбыз ба? Көңіл күйлеріңіз қандай? Оқушылар смайликтер арқылы көңіл күйлерін көрсетеді. Топ басшыларын оқушылар өздері сайлап алады. Бағалау парақтары таратылады. Оқушы жауабына «Бағдаршам» бағалау әдісін қолданамын.
Тарихқа шолу.
Әр топтың топ басшылары өздері отырған топ қай Қазақстанның астанасына сәйкес келсе, сол астананың қысқаша тарихымен таныстырып өтеді.
Қазақ елінің мемлекеттігінің белгісі – ежелден елді бір жерден басқаратын бас қалалары мен орталықтарының болуында.
Орынбор қаласы - тұнғыш астана.
1920 – 1925 жылдары Орынбор қаласы Қазақстанның астанасы болды. Қала – Орал өзенінің оң жағасына орналасқан. Қаланың іргетасы 1735 жылы бекініс қамалы ретінде қаланып, аты Ор өзеніне байланысты аталған.
Қызылорда қаласы.
1925 жылы наурыз айында Қазақстанның астанасы Орынбордан Қызылордаға көшті. Сөйтіп, Ақмешіт бекеті, қазіргі Қызылорда қаласы астана болды.
№ 7 жалпы білім беретін шағын орталығы бар лицей орта мектебі
Мұғалімнің аты - жөні: Булекова Г. С.
Ондық бөлшектерді қосу және азайту. жүктеу
Ондық бөлшектерді қосу және азайту. слайдын жүктеу