- 05 нау. 2024 04:30
- 267
Отбасы құндылықтары. 4- тоқсан. 3-сабақ
Бөлім Әңгімедегі образдар жүйесі.
Оқу мақсаты 5. А/И1 Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама - қарсы суреттеулерді табу.
Оқушы мақсаты Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама - қарсы суреттеулерді табады.
Ақпарат көзі Оқулық: Қазақ әдебиеті 5 - сынып, Алматы «Атамұра», 2017ж.
Авторлары: А. С. Ақтанова. А. Қ. Жүндібаева
Жұмыс реті Сабақ мазмұны
Болжа «Ой қозғау» әдісі. Білу. Түсіну
Әңгімені толық оқыған не оқымағанын тексеру мақсатында «Дұрыс - бұрыс» сұрақ - жауап қойылады.
1. - Есмағамбет пен Сержан алғашқыда бірін - бірі танымайды -.....
2. Есмағамбет атасы балмұздақ алып бермеді -.....
3. Сержанның анасы қасында жоқ –....
4. Сержан қалаға аттанып кетті –......
5. Анасы баласын атасына қалдырып кетті –......
6. Ең бірінші жақсы көретінім – Балмағамбет атам –.....
7. Есмағанбет қалаға аттанғанда баланың «өңіне бір кірбің, көздеріне де мұң ұялағандай еді...»
8. Балмұздақтың қалғанын ешкімге бермей, өзім жеймін –......
Орында Тапсырма: Кейіпкерлердің портретін қазіргі өмірмен салыстыра отырып жалғастыра отырып, суреттеп жаз.
1. Сержан: Ата - анасын сағынған Сержан, Уәдеден үміттенген Сержан, Арманы орындалмаған Сержан.
2. Есмағамбет: Есмағамбет - балажан, мейірімді, ата - анасын сағынған Сержанды қалаға алып кеткісі келді
3. Балмағамбет: Сержанның нағашы атасы, қандай адам?
4. Күміскүл: Күміскүл - мейірімді, баласын асырау үшін қаражат тауып жатқан ана. Баласының қауіпсіздігі үшін нағашысы Балмағамбеттің отбасына әкеліп тастаған ана.
Кері байланыс. Кестені толтыру. «Тілек беті» әдісі бойынша.
Павлодар қаласы, №14 ЖББОМ ММ.
Қазақ тілі мен әдебиет пән мұғалімі
Қайырбекова Ақмарал Абылайхановна
Сабақтың толық нұсқасын жүктеп алу
Оқу мақсаты 5. А/И1 Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама - қарсы суреттеулерді табу.
Оқушы мақсаты Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама - қарсы суреттеулерді табады.
Ақпарат көзі Оқулық: Қазақ әдебиеті 5 - сынып, Алматы «Атамұра», 2017ж.
Авторлары: А. С. Ақтанова. А. Қ. Жүндібаева
Жұмыс реті Сабақ мазмұны
Болжа «Ой қозғау» әдісі. Білу. Түсіну
Әңгімені толық оқыған не оқымағанын тексеру мақсатында «Дұрыс - бұрыс» сұрақ - жауап қойылады.
1. - Есмағамбет пен Сержан алғашқыда бірін - бірі танымайды -.....
2. Есмағамбет атасы балмұздақ алып бермеді -.....
3. Сержанның анасы қасында жоқ –....
4. Сержан қалаға аттанып кетті –......
5. Анасы баласын атасына қалдырып кетті –......
6. Ең бірінші жақсы көретінім – Балмағамбет атам –.....
7. Есмағанбет қалаға аттанғанда баланың «өңіне бір кірбің, көздеріне де мұң ұялағандай еді...»
8. Балмұздақтың қалғанын ешкімге бермей, өзім жеймін –......
Орында Тапсырма: Кейіпкерлердің портретін қазіргі өмірмен салыстыра отырып жалғастыра отырып, суреттеп жаз.
1. Сержан: Ата - анасын сағынған Сержан, Уәдеден үміттенген Сержан, Арманы орындалмаған Сержан.
2. Есмағамбет: Есмағамбет - балажан, мейірімді, ата - анасын сағынған Сержанды қалаға алып кеткісі келді
3. Балмағамбет: Сержанның нағашы атасы, қандай адам?
4. Күміскүл: Күміскүл - мейірімді, баласын асырау үшін қаражат тауып жатқан ана. Баласының қауіпсіздігі үшін нағашысы Балмағамбеттің отбасына әкеліп тастаған ана.
Кері байланыс. Кестені толтыру. «Тілек беті» әдісі бойынша.
Павлодар қаласы, №14 ЖББОМ ММ.
Қазақ тілі мен әдебиет пән мұғалімі
Қайырбекова Ақмарал Абылайхановна
Сабақтың толық нұсқасын жүктеп алу