Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 3 күн бұрын)
Өткенді пысықтау. Есептің жанама түрі
Сабақтың тақырыбы: Өткенді пысықтау. Есептің жанама түрі.
Сабақтың мақсаты:
1. 11 санының құрамы туралы алған білімдерін жүйелеу, жинақтау, бекіту.
2) Жазбаша, ауызша есептеу дағдыларын арттыру. Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту.
3) Оқушыларды математикалық мәдениетке, сауаттылыққа, ұқыптылыққа, ізденімпаздыққа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: білімді бекіту
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың көрнекілігі: интербелсенді тақта, маркерлі тақта
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, ақпараттық, жеке, топтық жұмыс
Жаңа технология: дамыта оқыту технологиясы

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру: Оқушыларды түгендеу. Сабақтың мақсатымен таныстыру.
Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
ІІ. Психологиялық ситуация:
Қуанамын менде
Қуанасың сенде
Қуанамыз бәріміз
Арайлап атқан күнге

а) Математикалық диктант:
1. Он мен үштің қосындысы; 5. Алты мен бестің қосындысы;
2. жиырма төрт пен төрттің айырмасы; 6. он бес пен бестің айырмасы.
3. отыз бен бестің қосындысы;
4. он тоғыз бен тоғыздың айырмасы.

ІІІ. Проблемалық ситуация
- Өткен сабақта қандай санның құрамымен таныстыңдар?
- Сабақтың мақсаты қандай?
III. Бекіту сабақ: №1 интербелсенді тақтамен жұмыс. Сәйкес санды таңда

№2. Тақтамен жұмыс.
А) Айнұр 8 тәрелке, ал Нұрбол 3 тәрелке жуды. Балалар барлығы неше тәрелке жуды?
Айнұр - 8 т.
Нұрбол - 3 т.
?
шешуі: 8+3=11
Ә) Кері есеп құрастыр және шығар.
Айнұр - 8 т.
Нұрбол -? т.
11т.
Шешуі: 11 - 8=3
№3. Интербелсенді тақтамен жұмыс:
А) Айгүл 11 есеп, ал Серік одан 3 есеп шығарды. Серік неше есеп шығарды?

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.

You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама