- 05 нау. 2024 03:25
- 190
Ойыншықтар дүкені
Білім беру саласы: Коммуникация.
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту.
Тақырыбы: Ойыншықтар дүкені
Білімділік:
Мақсаты: Ойыншықтардың атын, түсін және қандай заттан жасалғанын, жекеше, көпше атауларын айтуды үйрету. Ұл бала мен қыз баланың ойыншықтарын ажырата айта білуге дағдыландыру.
2. Дамытушылық: Балаларды сөзді анық айтып, дұрыс сөйлей білуге баулу.
Сөздік қорын дамыту.
3. Тәрбиелік Ұқыптылыққа, эстетикалық талғамдарын кеңейту, әдемілікке тәрбиелеу.
Әдіс - тәсілдер: Түсіндіру, көрсету, сұрақ, жауап.
Көрнекіліктер: Дүкендегі ойыншықтар.
Сабақ түрі: Саяхат түрінде.
Пәнаралық байланыс: Шығармашылық, Таным
Сөздік жұмыс: Ойыншық - игрушка.
Таңғажайып сәт: Машаның келуі.
Таңымды оятушылық
І. Ұйымдастыру кезеңі:
Шаттық шеңбер:
Кел балалар күлейік.
Күлкіменен түлейік,
Қабақ шытып не керек.
Көңілді болып жүрейік!
ІІ. Өткенді қайталау.
Балалар мына сандықшаның ішінде не бар екен?
Ашып көрейік. Сандықшадағы ыдыстар түрлерін айтады. Өткенді еске түсіреді. (Шәйнек, қасық, кесе, тәрелке)
Жаңа сабақ.
Балалар сеңдер қандай ойыншықтар түрлерін білесіңдер?
Ойыншықтар дүкеніне саяхатқа барғыларың келе ме?
Балалар міне біз дүкенге келдік.
Дүкенде кімдер қызмет атқарады? Сатушылар
Жақсы!
Сатушы апаймен сәлемдесіп алайық
Негізгі бөлім
Мына сөрелерде қандай ойыншықтар түрлерін көріп тұрсыңдар?
Қыздар ойнайтын ойыншықтарды қалай атаңдаршы?
Ұлдар қандай ойыншықтармен ойнайды?
Қуыршақтардың өзі әр түрлі заттардан жасалады: пластмастан, матадан, резинкадан, ағаштарда.
- Ал көліктер темірден де жасалынады.
- Сөздік жұмыс: Қуыршақ – Қуыршақтар, көлік – көліктер.
- Бір қуыршақты - қуыршақ деп айтамыз, ал егер бірнеше қуыршақты «қуыршақтар» деп айтамыз.
- Таңғажайып сәт: Есікті қағып Маша келеді.
- Сәлемдеседі. Маша дүкенге сыйлық сатып алуға келгенін айтады.
- Балалар біз Машаға қуыршақты киіндіріп, көліктердің бөлшектерін құрастырып берейік.
- Сергіту сәті:
- Біздерде бар қуыршақ,
- Бұзау, қозы, құлыншақ
- Ойыншықтар ұйықтайды
- Ақыл айтсақ, бұйырсақ.
- Балалар жұмыстарын жалғастырады.
- Д/о: Ғажайып қоржын.
- Шарты: көздерін жұмып қоржыннан кез келген ойыншықты алып, ойыншықтың атын, неден жасалғанын түсініп, қатты, жұмсақ екенін айту.
Қорытындылау:
- Балалар бүгін біз қайда саяхатқа бардық?
- Ойыншықтар дүкеніне бардық?
- Ойыншықтар нелерден жасалады екен?
- Жауабын айтады: пластмассадан, темірден, ағаштан, резинкадан жасалады.
- Жақсы!
- Қуыршақтармен кімдер ойнайды?
- Қыздар ойнайды.
- Көліктермен кімдер ойнайды?
- Ұлдар ойнайды,
- Бізге кім келді?
- Маша келді.
- Сендер Машаға не жасап көмектестіңдер?
- Қуыршақты киіндіріп, көліктерді құрастырдыңдар.
- Қандай ойын ойнадыңдар?
- Ғажайып қоржын ойының ойнадық
- Қоржының ішінде не болады?
- Ойыншықтар.
- Дұрыс айтасыңдар!
- Сеңдерге бүгінгі саяхатымыз ұнады ма?
- Ия ұнады
Бағалау, мадақтау:
- Сеңдер бүгінгі сұраққа өте жақсы жауап бердіңдер.
- Сеңдерге жұлдызшалар таратып беремін
- Үйге тапсырма:
- Қуыршақтар туралы өлең жаттап келіңдер.
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту.
Тақырыбы: Ойыншықтар дүкені
Білімділік:
Мақсаты: Ойыншықтардың атын, түсін және қандай заттан жасалғанын, жекеше, көпше атауларын айтуды үйрету. Ұл бала мен қыз баланың ойыншықтарын ажырата айта білуге дағдыландыру.
2. Дамытушылық: Балаларды сөзді анық айтып, дұрыс сөйлей білуге баулу.
Сөздік қорын дамыту.
3. Тәрбиелік Ұқыптылыққа, эстетикалық талғамдарын кеңейту, әдемілікке тәрбиелеу.
Әдіс - тәсілдер: Түсіндіру, көрсету, сұрақ, жауап.
Көрнекіліктер: Дүкендегі ойыншықтар.
Сабақ түрі: Саяхат түрінде.
Пәнаралық байланыс: Шығармашылық, Таным
Сөздік жұмыс: Ойыншық - игрушка.
Таңғажайып сәт: Машаның келуі.
Таңымды оятушылық
І. Ұйымдастыру кезеңі:
Шаттық шеңбер:
Кел балалар күлейік.
Күлкіменен түлейік,
Қабақ шытып не керек.
Көңілді болып жүрейік!
ІІ. Өткенді қайталау.
Балалар мына сандықшаның ішінде не бар екен?
Ашып көрейік. Сандықшадағы ыдыстар түрлерін айтады. Өткенді еске түсіреді. (Шәйнек, қасық, кесе, тәрелке)
Жаңа сабақ.
Балалар сеңдер қандай ойыншықтар түрлерін білесіңдер?
Ойыншықтар дүкеніне саяхатқа барғыларың келе ме?
Балалар міне біз дүкенге келдік.
Дүкенде кімдер қызмет атқарады? Сатушылар
Жақсы!
Сатушы апаймен сәлемдесіп алайық
Негізгі бөлім
Мына сөрелерде қандай ойыншықтар түрлерін көріп тұрсыңдар?
Қыздар ойнайтын ойыншықтарды қалай атаңдаршы?
Ұлдар қандай ойыншықтармен ойнайды?
Қуыршақтардың өзі әр түрлі заттардан жасалады: пластмастан, матадан, резинкадан, ағаштарда.
- Ал көліктер темірден де жасалынады.
- Сөздік жұмыс: Қуыршақ – Қуыршақтар, көлік – көліктер.
- Бір қуыршақты - қуыршақ деп айтамыз, ал егер бірнеше қуыршақты «қуыршақтар» деп айтамыз.
- Таңғажайып сәт: Есікті қағып Маша келеді.
- Сәлемдеседі. Маша дүкенге сыйлық сатып алуға келгенін айтады.
- Балалар біз Машаға қуыршақты киіндіріп, көліктердің бөлшектерін құрастырып берейік.
- Сергіту сәті:
- Біздерде бар қуыршақ,
- Бұзау, қозы, құлыншақ
- Ойыншықтар ұйықтайды
- Ақыл айтсақ, бұйырсақ.
- Балалар жұмыстарын жалғастырады.
- Д/о: Ғажайып қоржын.
- Шарты: көздерін жұмып қоржыннан кез келген ойыншықты алып, ойыншықтың атын, неден жасалғанын түсініп, қатты, жұмсақ екенін айту.
Қорытындылау:
- Балалар бүгін біз қайда саяхатқа бардық?
- Ойыншықтар дүкеніне бардық?
- Ойыншықтар нелерден жасалады екен?
- Жауабын айтады: пластмассадан, темірден, ағаштан, резинкадан жасалады.
- Жақсы!
- Қуыршақтармен кімдер ойнайды?
- Қыздар ойнайды.
- Көліктермен кімдер ойнайды?
- Ұлдар ойнайды,
- Бізге кім келді?
- Маша келді.
- Сендер Машаға не жасап көмектестіңдер?
- Қуыршақты киіндіріп, көліктерді құрастырдыңдар.
- Қандай ойын ойнадыңдар?
- Ғажайып қоржын ойының ойнадық
- Қоржының ішінде не болады?
- Ойыншықтар.
- Дұрыс айтасыңдар!
- Сеңдерге бүгінгі саяхатымыз ұнады ма?
- Ия ұнады
Бағалау, мадақтау:
- Сеңдер бүгінгі сұраққа өте жақсы жауап бердіңдер.
- Сеңдерге жұлдызшалар таратып беремін
- Үйге тапсырма:
- Қуыршақтар туралы өлең жаттап келіңдер.