- 05 нау. 2024 01:06
- 186
Ойнайық та, ойлайық
Білім беру саласы: «Таным»
Бөлім: Математика
Тақырыбы: Ойнайық та, ойлайық.
Мақсаты: Балалардың математика сабағына деген қызығушылықтарын арттыру, берілген тапсырманы ынтамен дұрыс орындауға үйрету. Тура және кері санауды одан әрі дамыту, ой - өрісін кеңейту. Үшбұрышты әртүрлі пішіндердің ішінен табуға дағдыландыру. Тәрбиешіні мұқият тыңдап, сұрақтарға толық жауап беруге тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: Жалпақ үйшіктің суреті, бірден беске дейінгі сандар белгісі, геометриялық пішіндер, үлестірмелі материалдар(ұсақ сандар, геометриялық пішіндер).
Әдіс - тәсілдері: Жаңа технология «Дьенеш» блогы
Ұйымдастыру кезеңі.
- Балалар, қазір жылдың қай мезгілі? Қыстың неше айы бар? Қалай аталады? Қазір қай айы? Ол нешінші ай? Бір аптада неше күн бар? Қалай аталады?
- Балалар, бүгін біз ертегі әлеміне барамыз. Алаңқайда бір үйшік тұр, үйшікке қарай 1 саны келеді, есікті қағады. «Тоқ - тоқ, үйшікте кім бар?». Ешкім жауап бермейді. Есікте үйшікке кіру үшін, тапсырманы орындау керек деген хабарлама жазылған.
1 - ші тапсырма: 5 - ке дейін тура және кері санау.
1 саны тапсырманы орындайды.
Ойын: «Қай санды жасырдым?»
1 - ден 5 - ке дейінгі санның біреуін жасыру.
- Алаңқайдағы үйшікке 2 саны келеді, есік қағады.
- Тоқ - тоқ, үйшікте кім бар?(1 саны жауап береді).
- Үйшікте мен, 1 саны бармын.
- Мені кіргізші?!
- Мынадай тапсырманы орындасаң ғана, үйшікке кіресің. Алдымен геометриялық пішіндерді ата.(2 саны тапсырманы орындайды).
Ойын: «Не өзгерді?»
Пішіндердің орындарын ауыстырып қою.
- Алаңқайдағы үйшікке 3 саны келеді, есікті қағады.
- Тоқ - тоқ, үйшікте кім бар?(2 саны жауап береді).
- Үйшікте мен, 2 саны бармын.
- Мені кіргізші?!
- Мынадай тапсырманы орындасаң, үйшікке кіресің.
Логикалық есеп: «Нешеу?».
1) 5 қонжық орманға,
Бара жатты қорбаңдап.
Бірі олардың шаршады,
Әрі қарай бармады.
Қанша қонжық кетті алда? (4).
2) Менде болды 3 алма,
Бердім досыма 1 алма.
Қалды сонда неше алма?(2)
3) Тарелкада 4 алмұрт,
Батыр алды біреуін.
Қалды сонда неше алмұрт(3)
- Алаңқайдағы үйшікке 4 саны келіп, есік қағады.
- Тоқ - тоқ, үйшікте кім бар?(3 саны жауап береді).
- Үйшікте мен үш саны бармын.
- Мені кіргізші?!
- Мынадай тапсырманы орыңдасаң үйшікке кіресің.(Сергіту).
Сергіту сәті:
Оңға, оңға түзу тұр,
Солға, солға түзу тұр.
Алға қарай бір адым,
Артқа қарай бір адым.
Жоғары төмен қарайық,
Орнымызды табайық
- Алаңқайдағы үйшікке 5 саны келіп, есік қағады.
- Тоқ - тоқ, үйшікте кім бар? (4саны жауап береді).
- Мені кіргізші?!
- Мынандай тапсырманы орындасаң үйшікке кіресің.
- Балалар, үстелдің үстіндегі заттарымен жұмыс жасаймыз
Ақ қағаздың оң жағына үй, сол жағына шыршаны құрастырып, күнді және ақ бұлтты орналастырыңдар.(Балалар тапсырманы орындайды).
Бөлім: Математика
Тақырыбы: Ойнайық та, ойлайық.
Мақсаты: Балалардың математика сабағына деген қызығушылықтарын арттыру, берілген тапсырманы ынтамен дұрыс орындауға үйрету. Тура және кері санауды одан әрі дамыту, ой - өрісін кеңейту. Үшбұрышты әртүрлі пішіндердің ішінен табуға дағдыландыру. Тәрбиешіні мұқият тыңдап, сұрақтарға толық жауап беруге тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: Жалпақ үйшіктің суреті, бірден беске дейінгі сандар белгісі, геометриялық пішіндер, үлестірмелі материалдар(ұсақ сандар, геометриялық пішіндер).
Әдіс - тәсілдері: Жаңа технология «Дьенеш» блогы
Ұйымдастыру кезеңі.
- Балалар, қазір жылдың қай мезгілі? Қыстың неше айы бар? Қалай аталады? Қазір қай айы? Ол нешінші ай? Бір аптада неше күн бар? Қалай аталады?
- Балалар, бүгін біз ертегі әлеміне барамыз. Алаңқайда бір үйшік тұр, үйшікке қарай 1 саны келеді, есікті қағады. «Тоқ - тоқ, үйшікте кім бар?». Ешкім жауап бермейді. Есікте үйшікке кіру үшін, тапсырманы орындау керек деген хабарлама жазылған.
1 - ші тапсырма: 5 - ке дейін тура және кері санау.
1 саны тапсырманы орындайды.
Ойын: «Қай санды жасырдым?»
1 - ден 5 - ке дейінгі санның біреуін жасыру.
- Алаңқайдағы үйшікке 2 саны келеді, есік қағады.
- Тоқ - тоқ, үйшікте кім бар?(1 саны жауап береді).
- Үйшікте мен, 1 саны бармын.
- Мені кіргізші?!
- Мынадай тапсырманы орындасаң ғана, үйшікке кіресің. Алдымен геометриялық пішіндерді ата.(2 саны тапсырманы орындайды).
Ойын: «Не өзгерді?»
Пішіндердің орындарын ауыстырып қою.
- Алаңқайдағы үйшікке 3 саны келеді, есікті қағады.
- Тоқ - тоқ, үйшікте кім бар?(2 саны жауап береді).
- Үйшікте мен, 2 саны бармын.
- Мені кіргізші?!
- Мынадай тапсырманы орындасаң, үйшікке кіресің.
Логикалық есеп: «Нешеу?».
1) 5 қонжық орманға,
Бара жатты қорбаңдап.
Бірі олардың шаршады,
Әрі қарай бармады.
Қанша қонжық кетті алда? (4).
2) Менде болды 3 алма,
Бердім досыма 1 алма.
Қалды сонда неше алма?(2)
3) Тарелкада 4 алмұрт,
Батыр алды біреуін.
Қалды сонда неше алмұрт(3)
- Алаңқайдағы үйшікке 4 саны келіп, есік қағады.
- Тоқ - тоқ, үйшікте кім бар?(3 саны жауап береді).
- Үйшікте мен үш саны бармын.
- Мені кіргізші?!
- Мынадай тапсырманы орыңдасаң үйшікке кіресің.(Сергіту).
Сергіту сәті:
Оңға, оңға түзу тұр,
Солға, солға түзу тұр.
Алға қарай бір адым,
Артқа қарай бір адым.
Жоғары төмен қарайық,
Орнымызды табайық
- Алаңқайдағы үйшікке 5 саны келіп, есік қағады.
- Тоқ - тоқ, үйшікте кім бар? (4саны жауап береді).
- Мені кіргізші?!
- Мынандай тапсырманы орындасаң үйшікке кіресің.
- Балалар, үстелдің үстіндегі заттарымен жұмыс жасаймыз
Ақ қағаздың оң жағына үй, сол жағына шыршаны құрастырып, күнді және ақ бұлтты орналастырыңдар.(Балалар тапсырманы орындайды).