- 05 нау. 2024 01:15
- 278
Қасым хан (1511 - 1518 ж.) Хақназар хан (1538 - 1580 ж)
Қасым хан (1511 - 1518 ж.) Хақназар хан (1538 - 1580 ж)
Сабақтық мақсаты: Оқушыларға Қасым хан мен Хақназар ханның тұсындағы Қазақ хандығының өрлеуі мен күшеюінің маңызын ашып көрсету.
Дамытушылық: Оқушылардың жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру, жүйелі ойлау қабілетін дамыту, өз бетінше қорытынды жасау және шығармашылықпен айналысуына ықпал жасау, бағыт бағдар беру
Тәрбиелік: Оқушылардың ұлттық намысын оятуға,
Хан жорықтарының сырына үңілу, батырлық пен қайсарлықтан, тапқырлықтан үлгі алу.
Сабақтың түрі: пысықтау және сыныпаралық топтық сайыс
Сабақтың әдісі: сын тұрғысынан ойлау стратегиясы, топпен жұмыс
Көрнекілігі: КР картасы, тақырыптық плакат - карта, хандардың портреттері, асықтар.
Сабақтың барысы:
1. Оқушылардың қызығушылығын ояту өткен сабақты еске түсіру сұрақтары арқылы не үйренгендерін және білімдерін тексеру
1. Мына көрсеткен хандардың қайсысы сендерге таныс?
3. Ал, балалар, Қасым хан мен Хақназар ханға Венн диаграммасын сызыңдар.
Енді біз қазақ хандарының XV - XVII ғасырдағы дамуының ерекшеліктеріне толығырақ тоқталуымыз керек, әсіресе, Қасым хан мен Хақназар хан.
1. Мүлік заңы (жер дауы, мал – мүлік дауы)
2. Қылмыс заңы (кісі өлтіру, талау, шапқыншылық жасау, ұрлық істеу)
3. Әскери заң (аламан міндеті, қосын жасақтау, қара қазан, ердің құны, тұлпар ат)
4. «Елшілік жоралары» (майталман шешендік, халықаралық қатынастағы сыпайылық, әдептілік, ибалылық)
5. «Жұртшылық заңы» (шүлен тарту, ас, той, мереке, думан үстіндегі ережелер, ат жарыс, бәйге ережелері, жасауыл)
Сабақтық мақсаты: Оқушыларға Қасым хан мен Хақназар ханның тұсындағы Қазақ хандығының өрлеуі мен күшеюінің маңызын ашып көрсету.
Дамытушылық: Оқушылардың жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру, жүйелі ойлау қабілетін дамыту, өз бетінше қорытынды жасау және шығармашылықпен айналысуына ықпал жасау, бағыт бағдар беру
Тәрбиелік: Оқушылардың ұлттық намысын оятуға,
Хан жорықтарының сырына үңілу, батырлық пен қайсарлықтан, тапқырлықтан үлгі алу.
Сабақтың түрі: пысықтау және сыныпаралық топтық сайыс
Сабақтың әдісі: сын тұрғысынан ойлау стратегиясы, топпен жұмыс
Көрнекілігі: КР картасы, тақырыптық плакат - карта, хандардың портреттері, асықтар.
Сабақтың барысы:
1. Оқушылардың қызығушылығын ояту өткен сабақты еске түсіру сұрақтары арқылы не үйренгендерін және білімдерін тексеру
1. Мына көрсеткен хандардың қайсысы сендерге таныс?
3. Ал, балалар, Қасым хан мен Хақназар ханға Венн диаграммасын сызыңдар.
Енді біз қазақ хандарының XV - XVII ғасырдағы дамуының ерекшеліктеріне толығырақ тоқталуымыз керек, әсіресе, Қасым хан мен Хақназар хан.
1. Мүлік заңы (жер дауы, мал – мүлік дауы)
2. Қылмыс заңы (кісі өлтіру, талау, шапқыншылық жасау, ұрлық істеу)
3. Әскери заң (аламан міндеті, қосын жасақтау, қара қазан, ердің құны, тұлпар ат)
4. «Елшілік жоралары» (майталман шешендік, халықаралық қатынастағы сыпайылық, әдептілік, ибалылық)
5. «Жұртшылық заңы» (шүлен тарту, ас, той, мереке, думан үстіндегі ережелер, ат жарыс, бәйге ережелері, жасауыл)
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.