- 05 нау. 2024 00:32
- 262
Қатырма қағаздан қуыршақ қию
Сабақтың тақырыбы: Қатырма қағаздан қуыршақ қию.
Сабақтың мақсаты: 1. Оқушыларға тапсырмаларды орындату арқылы ойлау қабілетін дамыту.
2. Оқушы қиялын дамыту, жинақылыққа, икемділікке, топпен жұмыс жасай білуге, өзара жолдастық көмекке тәрбиелеу.
3. Бастаған істі аяқтай білуге тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Слайд, қатты қағаз, қайшы, қарындаш, желім.
Сабақтың түрі: топпен жұмыс.
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, түсіндіру, талдау.
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру.
2. Үй тапсырмасын тексеру
Киім
Тұрмыстық
Күнделікті, мерекелік, Ұлттық, спорттық.
Өндірістік: дәрігерлік, аспаздық, формалық
Сатушы, ұшқыш, әскери, полицей,
5. Киімдерді кімдер моделдейді?
6. Дизайншы деген кім?
3. Жаңа сабақ
«Қатырма қағаздан қуыршақ қию»
Жапсырмалау түрлері
Қағазбен жапсырмалау
Жартылай жапсырмалау
Матамен жапсырмалау
4.«Кім тапқыр?» ойыны
1. Кигізіп - ап ұзын жіпті көзіңе,
Киім тігіп береді ол өзіңе. (ине)
2. Екі семсер айқасқан,
Оқта - текте шайқасқан. (қайшы)
3. «Естіртпе»,- деп ине - жіптің күңкілін,
Бүтіндейді қағаз, кітап жыртығын. (желім)
5. Қауіпсіздік ережелері:
1. Инені аузыңа салма, киіміңе түйреме.
2. Инені ине қапшықта не арнайы қорапшада сақтай керек.
3. Майысқан, тот басқан инені пайдаланба.
4. Инені жоғалтқан жағдайда оны міндетті түрде тауып ал.
5. Қайшыны лақтырма, сермеме. Қайшының ашасын ашық тастама.
6. Қайшыны партаның оң жақ жоғарғы шетіне қой.
7. Қайшыны ұсынғанда өзің жүзінен ұстап алушыға сабын бер.
8. Желіммен жұмыс кезінде партаның бетіне төсеніш төсе.
9. Желімді аузыңа, көзіңе тигізбе.
10. Желіммен жұмыс соңында қолыңды жу.
6. Ребус шешу «Жеті рет өлшеп, бір рет кес»
7 •”••, ө,• “ “
1 ”сурет,
7. Топпен жұмыс
1 - топ «Біз - икемдіміз»
2 - топ «Біз - шеберміз»
3 - топ «Біз - татумыз»
Бір - бірімізге құрмет көрсету
Төзімділік
Мүмкіндік
Ұжымдық жұмыс
Ұқыптылық
Бір - біріміздің еңбегімізді бағалау
8. Сергіту сәті:
1, 2, 3 - шебер бала біз,
4, 5, 6 - жалқаулық артта қалды.
7, 8 - білім мен еңбек егіз,
9, 10 - жұмысты аяқтау жөн
9. «Жалғастыр» ойыны
Өнер көзі....
Ата көрген оқ жонар,....
Ою ойған....
Өнерлі.....
Өнер - таусылмас азық,....
Асыл қайшы пішуге сән,....
Кілең шебер жиналса істері тез қызады,....
Шеберді шеге....
10. «Қуыршақтар галереясы»
11. Жұмысты саралау
12. Үйге тапсырма беру.
Сабақтың мақсаты: 1. Оқушыларға тапсырмаларды орындату арқылы ойлау қабілетін дамыту.
2. Оқушы қиялын дамыту, жинақылыққа, икемділікке, топпен жұмыс жасай білуге, өзара жолдастық көмекке тәрбиелеу.
3. Бастаған істі аяқтай білуге тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Слайд, қатты қағаз, қайшы, қарындаш, желім.
Сабақтың түрі: топпен жұмыс.
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, түсіндіру, талдау.
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру.
2. Үй тапсырмасын тексеру
Киім
Тұрмыстық
Күнделікті, мерекелік, Ұлттық, спорттық.
Өндірістік: дәрігерлік, аспаздық, формалық
Сатушы, ұшқыш, әскери, полицей,
5. Киімдерді кімдер моделдейді?
6. Дизайншы деген кім?
3. Жаңа сабақ
«Қатырма қағаздан қуыршақ қию»
Жапсырмалау түрлері
Қағазбен жапсырмалау
Жартылай жапсырмалау
Матамен жапсырмалау
4.«Кім тапқыр?» ойыны
1. Кигізіп - ап ұзын жіпті көзіңе,
Киім тігіп береді ол өзіңе. (ине)
2. Екі семсер айқасқан,
Оқта - текте шайқасқан. (қайшы)
3. «Естіртпе»,- деп ине - жіптің күңкілін,
Бүтіндейді қағаз, кітап жыртығын. (желім)
5. Қауіпсіздік ережелері:
1. Инені аузыңа салма, киіміңе түйреме.
2. Инені ине қапшықта не арнайы қорапшада сақтай керек.
3. Майысқан, тот басқан инені пайдаланба.
4. Инені жоғалтқан жағдайда оны міндетті түрде тауып ал.
5. Қайшыны лақтырма, сермеме. Қайшының ашасын ашық тастама.
6. Қайшыны партаның оң жақ жоғарғы шетіне қой.
7. Қайшыны ұсынғанда өзің жүзінен ұстап алушыға сабын бер.
8. Желіммен жұмыс кезінде партаның бетіне төсеніш төсе.
9. Желімді аузыңа, көзіңе тигізбе.
10. Желіммен жұмыс соңында қолыңды жу.
6. Ребус шешу «Жеті рет өлшеп, бір рет кес»
7 •”••, ө,• “ “
1 ”сурет,
7. Топпен жұмыс
1 - топ «Біз - икемдіміз»
2 - топ «Біз - шеберміз»
3 - топ «Біз - татумыз»
Бір - бірімізге құрмет көрсету
Төзімділік
Мүмкіндік
Ұжымдық жұмыс
Ұқыптылық
Бір - біріміздің еңбегімізді бағалау
8. Сергіту сәті:
1, 2, 3 - шебер бала біз,
4, 5, 6 - жалқаулық артта қалды.
7, 8 - білім мен еңбек егіз,
9, 10 - жұмысты аяқтау жөн
9. «Жалғастыр» ойыны
Өнер көзі....
Ата көрген оқ жонар,....
Ою ойған....
Өнерлі.....
Өнер - таусылмас азық,....
Асыл қайшы пішуге сән,....
Кілең шебер жиналса істері тез қызады,....
Шеберді шеге....
10. «Қуыршақтар галереясы»
11. Жұмысты саралау
12. Үйге тапсырма беру.