- 05 нау. 2024 04:07
- 350
Қайдан келдің, Бауырсақ? Ө. Тұрманжанов
Сабақ: Ана тілі 1 сынып
Қайдан келдің, Бауырсақ? Ө. Тұрманжанов
Басталуы
І Кіріспе
Ұйымдастыру (оқушылармен амандасу)
Психологиялық дайындық
Сабаққа дайындығын тексеру.
Оқушыларды топқа бөлу.
1 - топ: «Күндер»
2 - топ: «Бұлттар»
Өткенді қайталау. «Шуақ» Ш. Мұхамеджанов.
«Сұрақты ұстап ал» Смайлик
- Өткен сабақта біздер не туралы әңгімеледік?
- Өлеңнен не туралы білдік?
- Өлеңнің авторы кім?
- Заттың қимылын білдіретін сөздердің сұрақтары қандай? Мысал келтір.
"Тізбектеп оқыту" әдісімен үштікте мәнерлеп оқу, жатқа айту арқылы үй тапсырмасын тексеру. Театрдағы қол шапалақ
«Он сұрақ» әдісі?
- Бүгінгі сабағымыздың тақырыбына осы жұмбақтың, топ атауларының (Оқушылар жауабы тыңдалып, жаңа сабақтың тақырыбы айтылады).
Ортасы
Жаңа сабақ.
Өтебай Тұрманжанов «Қайдан келдің, Бауырсақ?»
1. Өлеңді түсініп оқы.
2. Өлеңнің мазмұнын өзара әңгімелейді. Топтық жұмыс.
3. Өлеңнің мазмұнына сай «Серпілген сауал» әдісімен сұрақтар қойылады
Сөздік жұмысы: Нан – хлеб – bread
Қосымша мәлімет: Әлем халықтарындағы нанның түрлері:
Нан – тамақ өнімдерінің танымал түрі. Көптеген елдерде оны даярлаудың өзіндік ұлттық рецепті болады. Нанның аталуы да өзгеше.
• Таба нан, бауырсақ (Қазақстан) Каравай (Ресей, Украина, Беларусь)
• Бейгл (АҚШ) Бисквит (Западная Европа)
• Наан (Үндістан) Тандыр - нан (Орта Азия)
• Лаваш (Кавказ) Юха (Әзірбайжан)
• Пицца (Италия) Француз багеті (Франция)
• Чапати (Үндістан) Вестфаль наны (Германия)
Сергіту сәті.
Жаңбыр, жаңбыр жау - жау!
Шөп орайық, бау - бау!
Қырманымыз толсын,
Ақ бидайға тау - тау!
Тапсырмалар
1 - топ: Сәйкестендір. Екі бағандағы сөздерді сәйкестендір.
Кім? Не істейді?
Дүкенші жейді
Наубайханашы сатады
Диірменші ұн тартады
Диқаншы бидай өсіреді
Адамдар нан пісіреді
2 - топ:
Бауырсақ құрамын жазып, жасалу жолын айту.
Ащысай орта жалпы білім беретін мектеп - балабақшасы
Мұғалімнің есімі: Имангалиева Жемисгуль Жуматайовна
Қайдан келдің, Бауырсақ? Ө. Тұрманжанов жүктеу
Қайдан келдің, Бауырсақ? Ө. Тұрманжанов
Басталуы
І Кіріспе
Ұйымдастыру (оқушылармен амандасу)
Психологиялық дайындық
Сабаққа дайындығын тексеру.
Оқушыларды топқа бөлу.
1 - топ: «Күндер»
2 - топ: «Бұлттар»
Өткенді қайталау. «Шуақ» Ш. Мұхамеджанов.
«Сұрақты ұстап ал» Смайлик
- Өткен сабақта біздер не туралы әңгімеледік?
- Өлеңнен не туралы білдік?
- Өлеңнің авторы кім?
- Заттың қимылын білдіретін сөздердің сұрақтары қандай? Мысал келтір.
"Тізбектеп оқыту" әдісімен үштікте мәнерлеп оқу, жатқа айту арқылы үй тапсырмасын тексеру. Театрдағы қол шапалақ
«Он сұрақ» әдісі?
- Бүгінгі сабағымыздың тақырыбына осы жұмбақтың, топ атауларының (Оқушылар жауабы тыңдалып, жаңа сабақтың тақырыбы айтылады).
Ортасы
Жаңа сабақ.
Өтебай Тұрманжанов «Қайдан келдің, Бауырсақ?»
1. Өлеңді түсініп оқы.
2. Өлеңнің мазмұнын өзара әңгімелейді. Топтық жұмыс.
3. Өлеңнің мазмұнына сай «Серпілген сауал» әдісімен сұрақтар қойылады
Сөздік жұмысы: Нан – хлеб – bread
Қосымша мәлімет: Әлем халықтарындағы нанның түрлері:
Нан – тамақ өнімдерінің танымал түрі. Көптеген елдерде оны даярлаудың өзіндік ұлттық рецепті болады. Нанның аталуы да өзгеше.
• Таба нан, бауырсақ (Қазақстан) Каравай (Ресей, Украина, Беларусь)
• Бейгл (АҚШ) Бисквит (Западная Европа)
• Наан (Үндістан) Тандыр - нан (Орта Азия)
• Лаваш (Кавказ) Юха (Әзірбайжан)
• Пицца (Италия) Француз багеті (Франция)
• Чапати (Үндістан) Вестфаль наны (Германия)
Сергіту сәті.
Жаңбыр, жаңбыр жау - жау!
Шөп орайық, бау - бау!
Қырманымыз толсын,
Ақ бидайға тау - тау!
Тапсырмалар
1 - топ: Сәйкестендір. Екі бағандағы сөздерді сәйкестендір.
Кім? Не істейді?
Дүкенші жейді
Наубайханашы сатады
Диірменші ұн тартады
Диқаншы бидай өсіреді
Адамдар нан пісіреді
2 - топ:
Бауырсақ құрамын жазып, жасалу жолын айту.
Ащысай орта жалпы білім беретін мектеп - балабақшасы
Мұғалімнің есімі: Имангалиева Жемисгуль Жуматайовна
Қайдан келдің, Бауырсақ? Ө. Тұрманжанов жүктеу