Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 1 ай бұрын)
Қайталау есептері
Сабақтың тақырыбы: Қайталау есептері
Мақсаты:
Білімділік: Бірнеше санның арифметикалық ортасын табуды, берілген қатардың өзгеріс ауқымын, модасын табуды үйрете отырып, оқушылардың білімге деген қызығушылықтарын арттыру, қызықтыру арқылы білімін тереңдету.
Тәрбиелік: Статистикалық сипаттамалардың түрлеріне байланысты есептерді қаржылық сауаттылық пәнімен байланыстырып кәсіби бейімін дамыту.
Дамытушылық: Кәсіпкерлікке, іскерлікке баулу, болашақта өмірдегі өзгерістерге ойлы көзқараспен қарауға пайымдауға тәрбиелеу.

Сабақтың барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. «Биржа» ойыны
ІІІ. Бизнес – жоспар
IV. «Жас қаржыгерлер» ойыны
V. Жәрмеңке
VI. Аукцион
VII. Үйге тапсырма
VIII. Оқушыларды бағалау. Рефлексия

І. «Биржа» ойыны
№ 1 карточка
Көп нүктенің орнына тиісті сипаттаманың атын жазыңдар.
15+21++17+18+19=90
90: 5=18 Сандардың ---------------- 18
№2 карточка
3, 5; 4, 8; 4, 7; 4, 8 сандардың....................--- 4, 8

№ 3 карточка
Көп нүктенің орнына тиісті сипаттаманың атын жазыңдар.
41; 43; 40; 39 Сандардың ---------------- -- 4

№ 4 карточка
Көп нүктенің орнына тиісті сипаттаманың атын жазыңдар.
2, 5; 3; 2, 5; 1, 8; 1, 8 сандарының................ 2, 5 --- 1, 8

ІІ кезең «Бизнес - жоспар»
Оқулықпен жұмыс
№890
Мұрат балық аулауға барғанда үш балық ұстады. Біріншісінің салмағы 0, 125кг, екіншісінікі – 0, 205кг, ал үшіншісінікі – 0, 18кг. Балықтардың орташа салмағын анықтаңдар.
Шешуі:
0, 125+0, 205+0, 18=0, 51
0, 51: 3=0, 17

ІІІ кезең «Жас қаржыгерлер» ойыны
(13+13+12+13+10+13+12+10): 8=12
Жауабы: оқушылардың алған ұпайларының арифметикалық ортасы - 12ұпай.

3 - есеп:
Оқушының тоқсан ішіндегі математикадан алған бағалары 5, 5, 5, 4, 3, 4, 5, 4, 5, 5. Оқушылардың осы алған бағаларының модасы қай баға?

Математика пәні мұғалімі: Хыдырбек А.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.

You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама