- 05 нау. 2024 02:27
- 165
Қазақстан
Әдебиеттік оқу
Сабақтың атауы: Қазақстан
Сілтеме: Әдебиет оқулығының әдістемесі
Сабақтың жабдығы: Мәтін, сөйлем құрауға қажетті тапсырмалар, интер. тақта, бейнефильм. плакат, маркер.
Жалпы мақсаттар: Мақсаты: Тәуелсіз Қазақстан тарауы бойынша алған білімдерін тексеру
Міндеті: 1) Оқушының ой - өрісін кеңейту, өткенді қайталау
2) Шығармашылық қасиеттерін дамыту
3) Өз Отанын сүйетін, озық ойлы, мәдениетті азамат болуға тәрбиелеу.
Оқыту нәтижесі
Топқа бөлу Ұйымдастыру: Бүгінгі сабағымыз Тәуелсіз Қазақстан тарауы бойынша алған білімдерін тексеру. Сабағымыз сайыс түрінде өтеді. Оқушылар 4 топқа бөлінді
1-топ – «Көктем», 2-топ – «Жаз», 3-топ -«Күз», 4-топ - «Қыс»
Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушының іс - әрекеті
Ынтымақтастық атмосферасы Психологиялық дайындық.
Иіліп сәлем бердік, Алтын күнге!
Иіліп сәлем бердік, Қонақтарға!
Иіліп сәлем бердік, Ұстаз сізге!
Иіліп сәлем бердік, Достарыма!
Оқушылар мұғаліммен қосылып тақпақты айтады
Үй тапсырмасын сұрау
Үй тапсырмасын сұрау. «Кезбе тілші» әдісі бойынша сұрақтарға жауап беру.
1. Өлең не туралы? 2. Өлеңнің авторы кім?
3. Желтоқсан айындағы басты мерекелерімізді ата.
4. 16 - желтоқсан қандай күн?
5. Ақын желтоқсан айының мінезін қалай сипаттаған?
6. Қыс айларын ата. 7. Қыстың ең соңғы айы?
8. 1 - желтоқсан қандай күн?
Қызығушылықты ояту
Ребус шешу. «Қазақстан»
Қазақстан Республикасы туралы бейнефильм
Мағынаны тану
Өлеңді тізбектей топқа бөліп оқу
Оқулықпен жұмыс.
«Өкіл»әдісі арқылы әр топтан бір - бір өкіл шығып, сағат тілімен ауыса отырып, топтарына өлеңнен оқығандарын түсіндіреді.
4 топ өз оқыған өлең мазмұнына сай, түсінгендерін сурет салу арқылы жеткізеді..
Қазақстан Республикасын картадан көрсете отырып, мұғалімнің түсіндіруі.
«Қазақстан туралы не білеміз?»
1 - топ. Қазақстанның қазба байлықтары.
2 - топ. Қазақстанның қалалары.
3 - топ. Қазақстанның өзен - көлдері.
4 - топ. «Қазақстан» сөзінен бірнеше сөздер құрау.(Бір сөзден, көп сөз )
«Кір жаю» әдісі арқылы мақал - мәтелдер.
1. Бірлік болмай,... (тірлік болмас)
2. Басшысын сыйлаған... (ел озады)
3. Хан тірегі -...(халық)
4. Әрекет болмай -...(берекет жоқ)
5. Кісі елінде сұлтан болғанша,...(өз еліңде ұлтан бол)
6. Отанға опасыздық еткенің,...(қз түбіңе жеткенің)
7. Батылдық – рухы күшті...(адамдар қасиеті)
8. Күш – білімде,...(білім – кітапта)
9. Есепсіз не... жоқ? (ақша)
10. Байлықтың атасы -...(еңбек)
11. Әркімнің өз жері... (жұмақ)
Сергіту сәті
Аспанға қарап, ай көрдік,
Төмен қарап, жер көрдік.
Оңға, солға бұрылып,
Егеменді ел көрдік.
Оқушылар денелерін жаттықтырады
Ой толғаныс
Шығармашылық жұмыс.
1 - топ. Мереке.
2 - топ. Тәуелсіздік.
3 - топ. Бақыт.
4 - топ. Тыныштық
Әр топ өздеріне берілген сөздерді пайдаланып дәптерлеріне мерекелік құттықтау, тілектер жазады.
Үй тапсырмасы
Менің Қазақстаным!!! Сурет салу. Күнделіктеріне жазады
Бағалау Смайликтер арқылы кері байланыс орнату
Сабақтың атауы: Қазақстан
Сілтеме: Әдебиет оқулығының әдістемесі
Сабақтың жабдығы: Мәтін, сөйлем құрауға қажетті тапсырмалар, интер. тақта, бейнефильм. плакат, маркер.
Жалпы мақсаттар: Мақсаты: Тәуелсіз Қазақстан тарауы бойынша алған білімдерін тексеру
Міндеті: 1) Оқушының ой - өрісін кеңейту, өткенді қайталау
2) Шығармашылық қасиеттерін дамыту
3) Өз Отанын сүйетін, озық ойлы, мәдениетті азамат болуға тәрбиелеу.
Оқыту нәтижесі
Топқа бөлу Ұйымдастыру: Бүгінгі сабағымыз Тәуелсіз Қазақстан тарауы бойынша алған білімдерін тексеру. Сабағымыз сайыс түрінде өтеді. Оқушылар 4 топқа бөлінді
1-топ – «Көктем», 2-топ – «Жаз», 3-топ -«Күз», 4-топ - «Қыс»
Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушының іс - әрекеті
Ынтымақтастық атмосферасы Психологиялық дайындық.
Иіліп сәлем бердік, Алтын күнге!
Иіліп сәлем бердік, Қонақтарға!
Иіліп сәлем бердік, Ұстаз сізге!
Иіліп сәлем бердік, Достарыма!
Оқушылар мұғаліммен қосылып тақпақты айтады
Үй тапсырмасын сұрау
Үй тапсырмасын сұрау. «Кезбе тілші» әдісі бойынша сұрақтарға жауап беру.
1. Өлең не туралы? 2. Өлеңнің авторы кім?
3. Желтоқсан айындағы басты мерекелерімізді ата.
4. 16 - желтоқсан қандай күн?
5. Ақын желтоқсан айының мінезін қалай сипаттаған?
6. Қыс айларын ата. 7. Қыстың ең соңғы айы?
8. 1 - желтоқсан қандай күн?
Қызығушылықты ояту
Ребус шешу. «Қазақстан»
Қазақстан Республикасы туралы бейнефильм
Мағынаны тану
Өлеңді тізбектей топқа бөліп оқу
Оқулықпен жұмыс.
«Өкіл»әдісі арқылы әр топтан бір - бір өкіл шығып, сағат тілімен ауыса отырып, топтарына өлеңнен оқығандарын түсіндіреді.
4 топ өз оқыған өлең мазмұнына сай, түсінгендерін сурет салу арқылы жеткізеді..
Қазақстан Республикасын картадан көрсете отырып, мұғалімнің түсіндіруі.
«Қазақстан туралы не білеміз?»
1 - топ. Қазақстанның қазба байлықтары.
2 - топ. Қазақстанның қалалары.
3 - топ. Қазақстанның өзен - көлдері.
4 - топ. «Қазақстан» сөзінен бірнеше сөздер құрау.(Бір сөзден, көп сөз )
«Кір жаю» әдісі арқылы мақал - мәтелдер.
1. Бірлік болмай,... (тірлік болмас)
2. Басшысын сыйлаған... (ел озады)
3. Хан тірегі -...(халық)
4. Әрекет болмай -...(берекет жоқ)
5. Кісі елінде сұлтан болғанша,...(өз еліңде ұлтан бол)
6. Отанға опасыздық еткенің,...(қз түбіңе жеткенің)
7. Батылдық – рухы күшті...(адамдар қасиеті)
8. Күш – білімде,...(білім – кітапта)
9. Есепсіз не... жоқ? (ақша)
10. Байлықтың атасы -...(еңбек)
11. Әркімнің өз жері... (жұмақ)
Сергіту сәті
Аспанға қарап, ай көрдік,
Төмен қарап, жер көрдік.
Оңға, солға бұрылып,
Егеменді ел көрдік.
Оқушылар денелерін жаттықтырады
Ой толғаныс
Шығармашылық жұмыс.
1 - топ. Мереке.
2 - топ. Тәуелсіздік.
3 - топ. Бақыт.
4 - топ. Тыныштық
Әр топ өздеріне берілген сөздерді пайдаланып дәптерлеріне мерекелік құттықтау, тілектер жазады.
Үй тапсырмасы
Менің Қазақстаным!!! Сурет салу. Күнделіктеріне жазады
Бағалау Смайликтер арқылы кері байланыс орнату