- 05 нау. 2024 02:48
- 186
Су мен Балық
Сауат ашу 1 сынып
Сабақтың тақырыбы: Су мен Балық
Осы сабақтың оқу мақсаты: 2. 2. 5. 1 мұғалімнің көмегімен шығармадағы көркемдегіш құралдарды (салыстыру, кейіптеу) табу
Бағалау критерийі Барлық оқушылар:
Шығармадағы көркемдегіш құралдарды табады.
Оқушылардың көпшілігі:
Шығармадағы көркемдегіш құралдарды таба отырып, өмірмен байланыстырады.
Кейбір оқушылар: Шығармадағы көркемдегіш құралдарды таба отырып, өмірмен байланыстырып, мысалдар келтіре алады.
Тілдік мақсаттар: Пәндік лексика мен терминдер
Кейіптеу, салыстыру, теңеу, жанды, жансыз
Алдыңғы оқу: Мәтін бойынша негізгі ойды анықтай алады
Жоспарланған уақыт: Жоспарланған жаттығулар
Басы
Ширату: қағаз қиындыларындағы сөйлемдерді байланыстыру арқылы топқа бөлінеді.
Ортасы
Сюжетті суретпен жұмыс жүргізу.
Балалар суретке қарап, онда мысалдағы оқиғаның қай тұсы бейнеленгенін анықтайды. Теңіз бен Балықтың диалогын құрастырады. Балық өзінің сусыз өмір сүре алатынын айтқанда Су не деуі мүмкін деп ойлайсың?
Білу
Түсіну
Топтық тапсырма
1-топ. Мысалдағы күлкілі және аянышты сәттерді оқы.
2-топ. Балықтың тәкаппарлығы неге соқтырды?
3-топ. Балықтың мінезін сынау арқылы автор не айтпақ болды? Өмірмен байланыстыру.
4-топ. Оқиға ішінде Балықтан басқа тағы қандай кейіпкерлер бар?
Сабақтың тақырыбы: Су мен Балық
Осы сабақтың оқу мақсаты: 2. 2. 5. 1 мұғалімнің көмегімен шығармадағы көркемдегіш құралдарды (салыстыру, кейіптеу) табу
Бағалау критерийі Барлық оқушылар:
Шығармадағы көркемдегіш құралдарды табады.
Оқушылардың көпшілігі:
Шығармадағы көркемдегіш құралдарды таба отырып, өмірмен байланыстырады.
Кейбір оқушылар: Шығармадағы көркемдегіш құралдарды таба отырып, өмірмен байланыстырып, мысалдар келтіре алады.
Тілдік мақсаттар: Пәндік лексика мен терминдер
Кейіптеу, салыстыру, теңеу, жанды, жансыз
Алдыңғы оқу: Мәтін бойынша негізгі ойды анықтай алады
Жоспарланған уақыт: Жоспарланған жаттығулар
Басы
Ширату: қағаз қиындыларындағы сөйлемдерді байланыстыру арқылы топқа бөлінеді.
Ортасы
Сюжетті суретпен жұмыс жүргізу.
Балалар суретке қарап, онда мысалдағы оқиғаның қай тұсы бейнеленгенін анықтайды. Теңіз бен Балықтың диалогын құрастырады. Балық өзінің сусыз өмір сүре алатынын айтқанда Су не деуі мүмкін деп ойлайсың?
Білу
Түсіну
Топтық тапсырма
1-топ. Мысалдағы күлкілі және аянышты сәттерді оқы.
2-топ. Балықтың тәкаппарлығы неге соқтырды?
3-топ. Балықтың мінезін сынау арқылы автор не айтпақ болды? Өмірмен байланыстыру.
4-топ. Оқиға ішінде Балықтан басқа тағы қандай кейіпкерлер бар?