- 05 нау. 2024 03:34
- 173
Сиқырлы сандық
Өтпелі тақырып: Деніміз сау болып өсеміз
Апта тақырыбы: Біз шапшаңбыз және батылмыз
2 - ші кіші топқа ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Технологическая карта 2 мл. группы
Technological card of educational activity for 2 junior group
Білім беру саласы: Образовательная область: Educational area: Таным. Познание. Comprehension. ҚМҰҚ. ФЭМП. FEMC.
Тақырыбы: Тема: Theme: «Сиқырлы сандық»
Мақсаты: Цель: Aim:
Білімділік: Образовательные цели: Educational: Заттардың көлеміне, пішініне, түсіне қарай әр түрлі болатынын түсіндіру. «Біреу» және «Көп» ұғымын қалыптастыру.
Дамытушылық: Развивающие: Developmental: заттарды салыстыру арқылы балалардың логикалық ойлау қабілетін дамыту. Ойлау, көріп тану, есте сақтау қабілеттерін арттыру.
Тәрбиелік: Воспитательные: Brining - up: Балаларды ұқыптылыққа, реттілікке тәрбилеу.
Жабдықталуы: Оснащение: Resources: қуыршақтар, ұзын, қысқа жолақшалар, сары, қызыл түсті алмалар.
Сөздік жұмыс: Словарная работа: Vocabulary work: үлкен, кіші, қызыл, сары, дөңгелек
Көптілділік: Полиязычие: Multilingualism: бір - один - one, көп - много - a lot of, үлкен – большой - big, кішкентай – маленький – little
Мотивациялық – қозғаушылық
Мотивационно – побудительный Motivational and incentive stage Ғажайып сәт.
Балалар бүгін бізге таным елінен бір - бірінен айнымайтын түрлері бірдей ағайынды қуыршақтар келіпті.
Біздің бәріміздің өз атымыз бар, сол сияқты қуыршақтардың да аттары бар екен.
- Ең үлкені Әлия
- Ал одан кішісі Ғалия екен.
Қуыршақтардың түрлері бірдей болғанымен бойлары бірдей ма?
Ең үлкен қуыршақты кім көрсетеді, аты кім?
Ізденушілік –
ұйымдастырушылық
Организационно – поисковый Organizational and exploratory stage
Қуыршақтарымыз жолда келе жатып сиқырлы сандық тауып алыпты. Сандықта не бар екенін білгілерің келе ме?
Сандықты ашып ішінен алмаларды алып шығады. Балалар қуыршақтар бізге өте көп алмалар алып келіпті.
- Алмалардың түстері бірдей ме?
- Түстері қандай?
- Ал көлемдері бірдей ма?
- Қандай алма үлкен?
- Ал қандай алма кіші?
Көптілділік. үлкен – большой - big, кішкентай – маленький - little
- Алмалардың қайсысы көп, қайсысы аз?
Дұрыс айтасыңдар сары алмалар көп екен, ал қызыл алмалар үлкен болғанымен аз екен.
Көптілділік: бір - один - one, көп - много - a lot of.
Ал алмалардың пішіні қандай?
Сергіту сәті:
Мына үстел үстінде әр түрлі көлемде қуыршақтарға арналған орамалдар бар, сол орамалдарды қуыршақтарға сыйлыққа берейік.
Жеке жұмыс.
Айя үлкен қуыршаққа қандай
орамал сыйлаймыз?
Санжар кіші қуыршаққа қандай орамал сыйлаймыз?
Әр қуыршаққа өзіне сәйкес
орамалдар беріледі.
Сиқырлы сандық. жүктеу
Апта тақырыбы: Біз шапшаңбыз және батылмыз
2 - ші кіші топқа ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Технологическая карта 2 мл. группы
Technological card of educational activity for 2 junior group
Білім беру саласы: Образовательная область: Educational area: Таным. Познание. Comprehension. ҚМҰҚ. ФЭМП. FEMC.
Тақырыбы: Тема: Theme: «Сиқырлы сандық»
Мақсаты: Цель: Aim:
Білімділік: Образовательные цели: Educational: Заттардың көлеміне, пішініне, түсіне қарай әр түрлі болатынын түсіндіру. «Біреу» және «Көп» ұғымын қалыптастыру.
Дамытушылық: Развивающие: Developmental: заттарды салыстыру арқылы балалардың логикалық ойлау қабілетін дамыту. Ойлау, көріп тану, есте сақтау қабілеттерін арттыру.
Тәрбиелік: Воспитательные: Brining - up: Балаларды ұқыптылыққа, реттілікке тәрбилеу.
Жабдықталуы: Оснащение: Resources: қуыршақтар, ұзын, қысқа жолақшалар, сары, қызыл түсті алмалар.
Сөздік жұмыс: Словарная работа: Vocabulary work: үлкен, кіші, қызыл, сары, дөңгелек
Көптілділік: Полиязычие: Multilingualism: бір - один - one, көп - много - a lot of, үлкен – большой - big, кішкентай – маленький – little
Мотивациялық – қозғаушылық
Мотивационно – побудительный Motivational and incentive stage Ғажайып сәт.
Балалар бүгін бізге таным елінен бір - бірінен айнымайтын түрлері бірдей ағайынды қуыршақтар келіпті.
Біздің бәріміздің өз атымыз бар, сол сияқты қуыршақтардың да аттары бар екен.
- Ең үлкені Әлия
- Ал одан кішісі Ғалия екен.
Қуыршақтардың түрлері бірдей болғанымен бойлары бірдей ма?
Ең үлкен қуыршақты кім көрсетеді, аты кім?
Ізденушілік –
ұйымдастырушылық
Организационно – поисковый Organizational and exploratory stage
Қуыршақтарымыз жолда келе жатып сиқырлы сандық тауып алыпты. Сандықта не бар екенін білгілерің келе ме?
Сандықты ашып ішінен алмаларды алып шығады. Балалар қуыршақтар бізге өте көп алмалар алып келіпті.
- Алмалардың түстері бірдей ме?
- Түстері қандай?
- Ал көлемдері бірдей ма?
- Қандай алма үлкен?
- Ал қандай алма кіші?
Көптілділік. үлкен – большой - big, кішкентай – маленький - little
- Алмалардың қайсысы көп, қайсысы аз?
Дұрыс айтасыңдар сары алмалар көп екен, ал қызыл алмалар үлкен болғанымен аз екен.
Көптілділік: бір - один - one, көп - много - a lot of.
Ал алмалардың пішіні қандай?
Сергіту сәті:
Мына үстел үстінде әр түрлі көлемде қуыршақтарға арналған орамалдар бар, сол орамалдарды қуыршақтарға сыйлыққа берейік.
Жеке жұмыс.
Айя үлкен қуыршаққа қандай
орамал сыйлаймыз?
Санжар кіші қуыршаққа қандай орамал сыйлаймыз?
Әр қуыршаққа өзіне сәйкес
орамалдар беріледі.
Сиқырлы сандық. жүктеу