- 05 нау. 2024 03:34
- 213
Табиғат құбылыстарының ерекшелігі неде?
Жаратылыстану
ТАҚЫРЫБЫ: Табиғат құбылыстарының ерекшелігі неде?
ҰОҚ - ның оқытылу
Мақсаттары 0. 2. 2. 1. Табиғат құбылыстарын сипаттау (жел, тұман, найзағай, жаңбыр және т. б.)
Күтілетін нəтиже: Барлық балалар:
• бақылауға қатыса алады;
• табиғат құбылыстарын атай алады;
• табиғатта болатын өзгерістерді анықтай алады;
• жыл мезгілдеріне байланысты табиғат құбылыстарының ерекшеліктерін көрсете алады.
Көпшілік балалар:
• табиғат құбылыстарының ерекшеліктерін анықтай алады;
• маусымдық өзгерістерге байланысты табиғат құбылыстарының өзгермелілігін айта алады;
• практикалық жұмысты орындай алады.
Кейбір балалар:
• бақылау үдерісін талқылай алады және қорытынды шығара алады.
Тілдік мақсат Дағдыны дамыту: бақылау үдерісінде сұрақ қоя білу, болжамдар айту, ұғымдарға анықтама
беру, жүйелеу, бақылау, қорытындылау және ойша тұжырым жасау.
Көптілділік: табиғат құбылысы – природное явление – a natural phenomenon
Негізгі терминдер мен сөз тіркестері.
Табиғат, құбылыс, мезгіл, табиғат құбылысы және т. б.
Талқылауға арналған сұрақтар.
Табиғат құбылыстары дегеніміз не?
Табиғат құбылыстарына қандай құбылыстар жатады?
Қар қай мезгілде жауады?
Жаңбыр қалай пайда болады?
Найзағай қай кезде пайда болады?
I. Дұрыс əсерлі
көңіл күй орнату. 0 – 2мин.
(Ұ) «Нөсер» өлеңінің көмегімен дұрыс әсерлі көңіл күй жасау.
Найзағайлар атылды,
Жерге бұршақ шашылды.
Нөсер жауып бір кезде,
Жұртты әуреге салдырды.
II. Өмірлік тəжірибені маңыздандыру.
Мақсатты болжам. 3 – 5 мин.
Қозы - лақтар маңырап,
Бұзаулар да аңырап.
Айналаға қарасаң,
Көрінбейді атырап.
Нөсер жаңбыр жауады,
Сай - саладан ағады.
Жердің бәрі балшық боп,
Бассаң, балқып барады.
(Ұ) Балалар, табиғат дегеніміз не? Есімізге түсірейікші.
Табиғат – жанды және жансыз денелерден тұратын бізді қоршаған
әлем. Бүгін біз сендермен табиғат құбылыстары туралы айтатын
боламыз. Табиғат құбылыстары дегеніміз не? Қалай ойлайсыңдар?
Педагогтің аты - жөні: Құттымбетова Т. Н.
Табиғат құбылыстарының ерекшелігі неде? жүктеу
ТАҚЫРЫБЫ: Табиғат құбылыстарының ерекшелігі неде?
ҰОҚ - ның оқытылу
Мақсаттары 0. 2. 2. 1. Табиғат құбылыстарын сипаттау (жел, тұман, найзағай, жаңбыр және т. б.)
Күтілетін нəтиже: Барлық балалар:
• бақылауға қатыса алады;
• табиғат құбылыстарын атай алады;
• табиғатта болатын өзгерістерді анықтай алады;
• жыл мезгілдеріне байланысты табиғат құбылыстарының ерекшеліктерін көрсете алады.
Көпшілік балалар:
• табиғат құбылыстарының ерекшеліктерін анықтай алады;
• маусымдық өзгерістерге байланысты табиғат құбылыстарының өзгермелілігін айта алады;
• практикалық жұмысты орындай алады.
Кейбір балалар:
• бақылау үдерісін талқылай алады және қорытынды шығара алады.
Тілдік мақсат Дағдыны дамыту: бақылау үдерісінде сұрақ қоя білу, болжамдар айту, ұғымдарға анықтама
беру, жүйелеу, бақылау, қорытындылау және ойша тұжырым жасау.
Көптілділік: табиғат құбылысы – природное явление – a natural phenomenon
Негізгі терминдер мен сөз тіркестері.
Табиғат, құбылыс, мезгіл, табиғат құбылысы және т. б.
Талқылауға арналған сұрақтар.
Табиғат құбылыстары дегеніміз не?
Табиғат құбылыстарына қандай құбылыстар жатады?
Қар қай мезгілде жауады?
Жаңбыр қалай пайда болады?
Найзағай қай кезде пайда болады?
I. Дұрыс əсерлі
көңіл күй орнату. 0 – 2мин.
(Ұ) «Нөсер» өлеңінің көмегімен дұрыс әсерлі көңіл күй жасау.
Найзағайлар атылды,
Жерге бұршақ шашылды.
Нөсер жауып бір кезде,
Жұртты әуреге салдырды.
II. Өмірлік тəжірибені маңыздандыру.
Мақсатты болжам. 3 – 5 мин.
Қозы - лақтар маңырап,
Бұзаулар да аңырап.
Айналаға қарасаң,
Көрінбейді атырап.
Нөсер жаңбыр жауады,
Сай - саладан ағады.
Жердің бәрі балшық боп,
Бассаң, балқып барады.
(Ұ) Балалар, табиғат дегеніміз не? Есімізге түсірейікші.
Табиғат – жанды және жансыз денелерден тұратын бізді қоршаған
әлем. Бүгін біз сендермен табиғат құбылыстары туралы айтатын
боламыз. Табиғат құбылыстары дегеніміз не? Қалай ойлайсыңдар?
Педагогтің аты - жөні: Құттымбетова Т. Н.
Табиғат құбылыстарының ерекшелігі неде? жүктеу