- 05 нау. 2024 01:07
- 207
Тармақталған алгоритмдер
Сабақтың тақырыбы: Тармақталған алгоритмдер (презентациясымен)
Сабақтың мақсаты:
Білімділік:
Шартты операторлардың жазылу тәртібімен таныстыру, тармақталған алгоритмдерді бағдарламалауды үйрету. Сабақтан алған теориялық білімдерін жүйелі түрде тәжірибе жүзінде көрсете білу дағдыларын қалыптастыру.
Дамытушылық:
Бағдарламалау тілінде жұмыс жасай білу дағдыларын, ойлау қабілеттерін, өз білімдерін сауатты түрде жеткізе білуді, пәнге деген қызығушылықты дамыту.
Тәрбиелік:
Оқушылардың белсенділігін арттыру, жұмыс жасау мақсатында компьютерлік сауаттылыққа, өзара көмектесуге, өзін - өзі бағалауға тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Жаңа тақырыпты түсіндіру
Сабақтың түрі: топтық, жекелей
Сабақтың көрнекіліктері: Компьютер, презентация, кеспе қағаздар, смайликтер
Пәнаралық байланыс: математика, геометрия, ағылшын тілі.
Сабақтың жоспары:
1. Ұйымдастыру
2. Үй тапсырмасын қайталау
а) (Лото ойыны,)
б) «Ішіне - сыртына»
3. Жаңа сабақты түсіндіру (Ребус)
4. Практикалық жұмыс (деңгейлік тапсырмалар)
5. Сабақты пысықтау (тест)
6. Үй тапсырмасы
7. Оқушыларды бағалау
1. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасып, түгелдеу, назарларын сабаққа аудару
2. Үй тапсырмасын тексеру.
а) «Лото» ойыны
1. Шамалар қалай бөлінеді?
(Шамалар тұрақты және айнымалы болып бөлінеді. Тұрақты деп алгоритмді орындау барысында мәні өзгермейтін шама аталады)
2. Айнымалы шама дегеніміз не?
(Айнымалы деп алгоритмді орындау барысында мәні өзгеретін шама аталады)
3. Алгоритм өңдейтін шамалар қалай бөлінеді?
(Алгоритм өңдейтін шамалар кірістік деректер, шығыстық деректер және аралық есептеулер үшін қажетті деректерге бөлінеді)
4. Аргумент дегеніміз не?
(Кірістік деректер немесе бастапқы деректер аргумент деп аталады және арг қызмет етуші сөзбен белгіленеді)
5. Нәтиже дегеніміз не?
(Шығыстық деректер нәтиже деп аталады және нәт қызмет етуші сөзбен белгіленеді. Түрлері көрсетілген аралық шамалар тізімі басы қызмет етуші сөзден кейін жазылады, олардың мәні тек алгоритм ішінде пайдаланылатынын көрсетеді)
Сабақтың мақсаты:
Білімділік:
Шартты операторлардың жазылу тәртібімен таныстыру, тармақталған алгоритмдерді бағдарламалауды үйрету. Сабақтан алған теориялық білімдерін жүйелі түрде тәжірибе жүзінде көрсете білу дағдыларын қалыптастыру.
Дамытушылық:
Бағдарламалау тілінде жұмыс жасай білу дағдыларын, ойлау қабілеттерін, өз білімдерін сауатты түрде жеткізе білуді, пәнге деген қызығушылықты дамыту.
Тәрбиелік:
Оқушылардың белсенділігін арттыру, жұмыс жасау мақсатында компьютерлік сауаттылыққа, өзара көмектесуге, өзін - өзі бағалауға тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Жаңа тақырыпты түсіндіру
Сабақтың түрі: топтық, жекелей
Сабақтың көрнекіліктері: Компьютер, презентация, кеспе қағаздар, смайликтер
Пәнаралық байланыс: математика, геометрия, ағылшын тілі.
Сабақтың жоспары:
1. Ұйымдастыру
2. Үй тапсырмасын қайталау
а) (Лото ойыны,)
б) «Ішіне - сыртына»
3. Жаңа сабақты түсіндіру (Ребус)
4. Практикалық жұмыс (деңгейлік тапсырмалар)
5. Сабақты пысықтау (тест)
6. Үй тапсырмасы
7. Оқушыларды бағалау
1. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасып, түгелдеу, назарларын сабаққа аудару
2. Үй тапсырмасын тексеру.
а) «Лото» ойыны
1. Шамалар қалай бөлінеді?
(Шамалар тұрақты және айнымалы болып бөлінеді. Тұрақты деп алгоритмді орындау барысында мәні өзгермейтін шама аталады)
2. Айнымалы шама дегеніміз не?
(Айнымалы деп алгоритмді орындау барысында мәні өзгеретін шама аталады)
3. Алгоритм өңдейтін шамалар қалай бөлінеді?
(Алгоритм өңдейтін шамалар кірістік деректер, шығыстық деректер және аралық есептеулер үшін қажетті деректерге бөлінеді)
4. Аргумент дегеніміз не?
(Кірістік деректер немесе бастапқы деректер аргумент деп аталады және арг қызмет етуші сөзбен белгіленеді)
5. Нәтиже дегеніміз не?
(Шығыстық деректер нәтиже деп аталады және нәт қызмет етуші сөзбен белгіленеді. Түрлері көрсетілген аралық шамалар тізімі басы қызмет етуші сөзден кейін жазылады, олардың мәні тек алгоритм ішінде пайдаланылатынын көрсетеді)
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.