Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 2 күн бұрын)
Тәуке хан тұсындағы Қазақ хандығы
Сабақтың тақырыбы: Тәуке хан тұсындағы Қазақ хандығы

Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Тәуке ханның қазақ хандығындағы ішкі талас - тартыс пен бытыраңқылықты жойып, бір орталыққа бағынған Қазақ хандығын құру жолында тың өзгерістер енгізгенін және «Жеті жарғы» заңының мазмұнына түсініктер беру.
Дамытушылық: Оқушыларды өз бетінше ой қорытып, оны жеткізе білуге дағдыландыру және де ізденуіне, білімдерін толықтыруға бағыт - бағдар бере отырып, шығармашылыққа баулу.
Тәрбиелік: Оқушыларды туған халқына, Отанына, тарихи тұлғаларға, елінің тарихи даму кезеңіне құрмет ете отырып, тарихи көзқарасын қалыптастыру арқылы патриоттық тәрбие беру.
Сабақтың түрі: Ізденіс, зерттеушілік сабағы
Сабақтың әдісі: СТО, топпен, жеке, топтастыру, тірек - сызба, Венн диаграммасы, РАФТ технологиясы, әр қадам басқан сайын стратегиясы.
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, презентациялар, хандардың суреттері, ватман.
Пәнаралық байланыс: Биология, әдебиет.

Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру
II. Үй тапсырмасын тексеру
Топтарға бөліну: I топ: «Хандар тобы» II топ: «Батырлар тобы»
I топтың тапсырмасы: Хандардың билік етуі бойынша рет - ретімен орналастыр (интерактивті тақта)
1. Шығай. 2. Есім. 3. Жәнібек. 4. Тәуекел. 5. Керей. 6. Жәңгір. 7. Бұрындық. 8. Хақназар. 9. Қасым.
II топтың тапсырмасы: Мына хандардың билікке келу жылдарын рет - ретімен орналастыр (интерактивті тақта)
1. Шығай. 2. Есім. 3. Жәнібек. 4. Тәуекел. 5. Керей. 6. Жәңгір. 7. Бұрындық. 8. Хақназар. 9. Қасым.

Үй тапсырмасын қорытындылау: «Қазақстан халқының Ассемблеясы» мен байланыстыру.

Жаңа сабақ: Тәуке хан тұсындағы қазақ хандығы
Жоспары:
1. Тәукенің хан тағына отыруы
2. Тәуке ханның ішкі - сыртқы саясаты
3. «Жеті жарғының» мазмұны мен ұлы билер кеңесі

I. Қызығушылығын ояту:
Қазақ хандығы

Батысында: Ресей
Шығысында: Қытай
Оңтүстігінде: Қоқан, Бұқар, Хиуа
Іргелес көрші: Жоңғар

II. Топтарға мәтін тарату (оқулықпен жұмыс)
I топ: Тәукенің хан тағына отыруы
II топ: Тәуке ханның ішкі - сыртқы саясаты
(Жеке оқу, топпен талдау, постер қорғау )

III.«Әр қадам басқан сайын» стратегиясын қолдану
I топтың тапсырмасы: «Әр қадам басқан сайын» стратегиясын қолдану арқылы «Жеті жарғыны» атау.
II топтың тапсырмасы: «Жеті жарғының» мазмұнын талдау (өз бетімен іздену)

IV. Дискуссиялық өрнек: (жеке жұмыс):
«Иә» «Жоқ»
Шығыс Қазақстан облысы, Тарбағатай ауданы,
Қабанбай ауылы, К. Төгісов атындағы орта мектебінің
тарих пәнінің мұғалімі С. Канагатова
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.

You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама